PONOVILA SE, napokon!

Black 2004 Nissan Micra Front View

Divan je osećaj sesti za volaz posle 6, 7 godina, ne voženja! A, boga mi, volela sam i rado to radila. Ali, situacija sa kolima je, na žalost, ispala takva, kakva je.

Sedoh za volan, malo utremisana. Morala sam da ubacim u rikverc i izadjem sa parkinga. Nikako mi to nije uspevalo, zato što sam menjač pritiskala, gurala, ma, šta mu sve nisam radila. Preznojala se, načisto. Iza mene, čuje se sirena kola, koja su čekala da zauzmu moje mesto na parkingu. To me je dodatno iznerviralo. Onda sam, za tren, zastala, duboko udahnula i pomislila: nije ti ovo yugo, sigurno ne treba gnjaviti menjač, nego samo „prc“ i gotovo! 😀

I, tako je i bilo. Ubacih, ‘ladno u rikverc, izadjoh na „drum“ i teraj, babac! Jedva sam dočekala da se „uhvatim“ nekog „pravca“ da si malo dam oduška. Dodjoh do keja i, ohaaaaaaj!!!
Ide mala Micra, kao satić. Sladak mali auto, onako, baš ženski. Odabrala ga je moja ćerka, kod nje u komšiluku. Uvezen je iz Italije, 2011. godine, prešao nešto preko stoćaka. Morale smo da ga malo „dopravimo“, menjajući mu ležaj, pa je sada kao nov.

Kada sam stigla do kuće, stigla mi poruka od ćerke: Pržiš li Nisančića? Nasmejah se i odgovorih joj: pržim, pržim, nego šta! Divan je osećaj biti ponovo za volanom.

Mislim da su se moja deca više bojala nego ja. Pa, vozila sam 30 godina, sigurno, ako ne i više, pa, to se nikada ne zaboravlja.

Eto, malo sam vam se pohvalila. Jako sam zadovoljna, sem ciframa koje još treba da izdvojim za „opremu“. No, kad se mora, nije teško!

Puno vas pozdravlja, baba Fandjo! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 мишљења на “PONOVILA SE, napokon!”

  1. Повратни пинг: PONOVILA SE, napokon! | www.blogovnik.com
    1. Mogu da izadjem na crtu, jedino ako imaš auto iste kubikaže!!! 😀
      Ladno!
      Jeste sladak autić, poslušan, startan, da ne veruješ!
      A ti, kada izgubiš na toj crti, napisaćeš: nije važno biti prvi… važno je učestvovati! 🙂 😉 😀

Оставите одговор

