ZAVRŠETAK DANA

Svi vi, dragi moji blogoprijatelji, znate, da jako mnogo volim da jedem slatkiše. E, da bih uvek imala nešto slatko kod kuće, a da se ne pokvari, rešila sam „problem“ na sledeći način:

baklava

Daaaa, ima u prodavnicama da se kupe baklave u kutijama i ovakve rol i one trouglaste. Ja baklavu obožavam. Znate da sam i recepte postavljala na Blogovskom kuvanju, pravila sam ih i prijateljima, no, od kada živim sama, dozvolila sam sebi luxuz da se častim ovom poslasticom.
Ove „moje“ baklavice su, em male, em slatke, tako da, više od dve, ne mogu da smažem.

Taman toliko da završim svaki naporan dan, sa osmehom na licu.

Tuširanje će biti kao šlag na baklavu, a zatim rashladjena soba i hladna postelja.

Želim vam osmeh na licu i lepe snove!

Šaljem vam zagrljaje! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 thoughts on “ZAVRŠETAK DANA”

    1. Imenjače, nećemo se Vijati ovde. Svi smo drugari i ovde smo svi bez „godina“.
      Ako uspeš da smažeš dvadesetdve, svaka ti čast. Posle toga sigurno i dve litre vode saspeš u sebe! 🙂

    1. Suzana, probaj te u kutijama. Uglavnom stoje u frižiderima, po prodavnicama. Ima ih i trouglastih, ali su sve malecke, onako, dva zalogaja.
      Ja sam se upravo osladila i sada me čeka ostatak do punog zadovoljstva, tj. sna. 😀

  1. Jooj Dudo, gde me nadje. Ja nisam veliki ljubitelj baklava i tih preslatkih preliva ali te male rolnice koje se kupuju upakovane sam probala i odlične su!!! Ja ih volim i sa makom, Dudo, remetiš mi popodnevni odmor, sad mi je pao šećer 🙂

  2. Volim baklave u svim varijantama, ali pravo da ti kažem, izbegavam ih jer su sve užasno slatke. Inače, volim sama da ih napravim sa različitim punjenjem i gledam da „zakinem“ u šećeru, kako bi ih i ja probala. A ti Dudo, samo uživaj u onome što ti trenutno godi pa i u takvom malom luksuzu. Pozdrav i tebi!

  3. Zoko, pa baklava mora da je slatka, jer, ako nije, onda to nije baklava, ne?!!!
    Pojedeš jednu, suneš dve čaše vode, pa drugu, pa opet dve čaše vode, pa onda kašikicu sode bikarbone, ha, ha, ha! Ima i toga! 😀 😀 😀
    Ja volim klasičnu baklavu i takvu sam i pravila, mada sam jela i sa pistaćima, i to prave turske. Super su!
    Trudim se da BAR malo ugodim sebi. Pozdravljam te puno! 😀

  4. Zoko, dobro mi došla! Ja bih ubila za slatkiše. Ne postoji dan da nešto slatko ne ubacim u stomak. Volim sitne kolačiće, pa onako, kad god prodjem pored tanjira punog raznih mali, uvek jedan ćapim i pustim zvuk uživanja, mmmmmmmm! 😀
    Mislim da ih ima u svakoj prodavnici, pa probaj. Ima ih u maloj i većoj kutiji!

Оставите одговор

