VOLIM VODU, ALI…

Volim vodu!!! I da pijem, česmušu, najviše i najviše verujem u nju. Volim i reke, jezera, mooooora, ali, NE VOLIM vodopad sa komšijske terase.

svartifoss-waterfall-iceland_53926_600x450

Naime, ovo se desilo već nekoliko puta, ali, ja, ipak ćutim, ali, ne još dugo, jer, poznato vam je da nisam od onih koji to mogu, jer mi to priroda ne dozvoljava.

Jutros, u 6,15, probudi me PLJUSAK. Znam da nisu najavili kišu, a i ovo je bilo tako iznenada da je samo moglo da se desi sa terase. Oslušnem i provirim kroz roletnu. Da, to je ta čistunica koja ne koristi briska ili krpu da opere svoju prljavu terasu, nego šljisne kantu dve vode i misli da je oprala istu. I onda ta voda na dve cevi curi sa trećeg sprata, lupajući po limovima koji se nalaze na ogradama terasa, ispod NJENE.

Popizdim, htedoh da podignem roletnu i da joj dreknem: KOMŠINICE, te cevi koje su namestili na terasama NISU ZA PRANJE ISTIH, već za kišnicu, da vam se ne bi zadržavala na istoj!!!
Ne učinih to samo zbog Hamba, jer bi se razlajao. Većina tih stanova ima spavaće sobe sa ulice, a moja jedna, jedina soba, gleda na dvorište. Razmak izmedju objekta u kome je moj stan i glavne zgrade je oko 6 – 7 me, pa, jasno vam je kako se to kod mene čuje.

Nisam još reagovala ni kod preCednika kućnog saveta, jer, ispašće da sam „babetina kojoj svašta smeta“, jer sam se već žalila na komšijsko kuče, koje gazde ostave samo i po 5 – 6 sati pa on jadničak zaurlava i laje sve vreme. Nije on kriv, već mazgovi, koji su uzeli psa a nisu sposobni da brinu o njemu. Kritike su urodile plodom zato što preCednik živi do njih. Vode ga sa sobom kada izlaze. Tako i treba, lepo je vreme pa i kuca može da sedi sa njima po kafićima.

Eto, morala sam da vam ispričam moju muku. No, da je samo ta, gde bi mi bio kraj!!!
Imate li i vi sličnih problema?

***

JAKO MI SE IDE NA MOREEEEEE!!!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “VOLIM VODU, ALI…”

  1. u poslednjem stanu u kome sam živela, imala sam s dvorišne strane veliku terasu sa žardinjerom u kojoj je jedno vreme rasla predivna ruža niskog rasta. ali, uništila je komšinica iznad koja je terasu prala nekim deterdžentom. moje žalbe nisu pomogle.
    sada živim u kući i nemam te probleme ali imam druge. kuća komšinice povrh moje bašte je na pola metra od ograde a ja imam veliku kajsiju i lešnik i stalno nam je prigovarala kako će to drveće oštetiti njen krov što nije tačno jer samo neke tanke grane dotiču krov u dužini od možda 20 cm. ipak, da nam stalno ne prigovara, isekli smo grane.
    komšija može biti najbolji prijatelj ali i suprotno.

    1. Jao Saveta, ja stvarno ne znam sta se desilo narodu. Tako ima bezobraznog, bezobzirnog, samozivog sveta koji misli da samo oni postoje i briga ih za druge. I ja imam psa, koji zalaje, kada je na terasi i kada vidi komsiju da ulazi u garazu, ali mu ja ne dam, uvodim ga u sobu, grdim ga, mada me svi odgovaraju od toga. Ako zatvaram vrata od naseg objekta, to cinim polako, dok moje komsije, narocito on, zune vrata da se sve zatrese. Molima sam ih, nekoliko puta da obrate paznju, ali nije pomoglo. E, onda sam, cekajuci da oboje budu kod kuce, izvela Hamba napolje i tako zavarila vrata da sam mislila da ce crepovi pootpadati. I urodilo je plodom. Sviki put kada onu zalupe vrata, ja im vratim. Hvala bogu, sve redje.

    1. Breskvice, verujes meni, to je dovoljno. I to ne jednu kantu, nego DVE, da bude sto cistija terasa. A glupaca ne zna da bez krpe nema cistoce!

  2. Na žalost, kod nas se u takvim slučajevima zove komunalna policija, ali, meni je bez veze da to učinim, sem baš kada mi padnu „roletne“, onda ću to učiniti.
    Znam da je moja kuma, imala književnika iznad svog stana, koji je noću kucao na pisaćoj mašini (London, davnih dana). Jedanput ga je opomenula, pa još jedanput, pa nije urodilo plodom, onda je došla ekipa, koja ga je OPOMENULA, i nikada više nije imala problem sa njim, nego joj se još JAKO IZVINJAVAO na uznemiravanju.
    E, to je zapad. Ni tuširanje ne dolazi u obzir posle deset uveče, a kod mene, komšija preko puta, počinje sa šmirglanjem (neka električna šmirglarica) stolica na terasi, baš u to doba. Pa, mi smo stoka, definitivno, odnosno, ima jako puno sveta koji nije naučen kako treba živeti u zajednici.
    No, da te ne gnjavim neka se svi oni nose u pitskumaterinu, a ti uživaj u FREŠ DONATS, što da ne, na odmoru si. Brčni se malko i za mene! 🙂

  3. Ja Dudo more nisam videla (mislim uživo) već nekoliko godina. Na Dunav odem često kod ćerke i zeta na vikendicu ali nešto me više i ne privlači sunčanje i brčkanje takve vrste. Valjda sve u svoje vreme. A što se tiče komšijskog vodopada, vidim da baš nemaš sreće sa komšojama. Tako si imala neprilika i sa bivšim a sada i sa ovim. Uvek se nađe po neki bezobziran. Ja muke mučim, ali ćutim (ne znam samo dokle ću izdržati) sa mojom prvom komšinicom koja živi sama sa mužem, penzioneri su a pere ama baš svaki dan po ako ne 1 onda 2 mašine veša, zaliva baštu i beton a voda je zajednička i odrasmo se od plaćanja i njenog dela utroška. Žena toliko voli vodu da pere i čist veš…
    Dudo, baš si me zaintigrirala za te tvoje objektivne razloge. Čekam, a dotle pozdrav iz Požarevca…

    1. Zoko, ni ja nisam za sunčanje, ali da se okupam, to da. Uopšte volim miris mora i pogled na njega. I to mi je dovoljno.
      Joj, ništa mi ne govori o kretenima, komšijama. Ja samo ćutim, ali kad popizdim (s’oproštenjem), leteće perje. Da li je vaš predsednik kućnog saveta opomenuo gospodju o trošenju vode? Vidiš dala si mi dobru ideju, da se i ja na to pozovem. Neka je prijavi na 4 člana, to neka bude pretnja, komšinici. Strašno, toliko ima bezobraznog sveta da je to čudo jedno. Evo, sinoć, jedan od „onih opaljenih“, krenuo da buši u 10 na terasi, neka popravka vrata. Strašno!
      Objektivni razlozi su divni, no, još malo strpljenja! Zagrljaj od mene!

  4. Dudo, moja zgrada ima 4 trosobna stana i nemamo pred. Kućnog saveta. Zgrada ima samo 1 vodomer i mi svi srazmerno broju članova plaćamo utrošenu vodu. Svi ćute a ja što kažeš „pizdim“ ali ako joj kažem, odmah bismo se posvađale i ućutale i tako zbog nekog komšijskog mira ćutim i trpim i pravo da ti kažem u sebi se „jedem“ al’ ko mi je kriv, kad sam takva…

  5. Možda, Zoko, da pokuša tvoj supru, možda će imati više takta, ili, sa tanjirom nekih kolačića, svratiš do DRAGE I MILE KOMŠINICE pa je pitaš, kao: jao, komšinice, koliko vi plaćate vodu? Nama je jako velik račun, pa sam mislila da možda malo pričazimo svi u kući, da racionalnije trošimo vodu i ne polivaMO dvorište, možda ćemo manje plaćati!
    Jako sam pametna kada treba druge da svetujem, jel’, a ni sama ne rešavam svoje probleme!

    Pozdrav!

  6. I meni se ide na more! A što se tiče pranja terase, pa nema ništa lepše nego kada posle pranja šljusnem 2, 3 kofe vode 🙂 A jbg… Znam, znam… nije u redu, al’ volim 😀 Sreća da ispod mene nema stanara, pa ne mogu da se žale 🙂 A, često to radim noću, jer mi je danju malo blam 😀 Tak’a sam! Stidna 😛

  7. Joj, zar i ti drugarice? Joj što bih volela da sam ti iznad glave da ti šljisnem par kofa, da ti sjebucnem vešić. Ajd, pošto te volEm, oprostiću ti, ali, polivaje vode u pola šest ujutro, znaš kakvo je to budjenje? Od stresa ne mogu da se saberem koliko me to uplaši. Rekoh, ostalima su sobe sa ulice pa ne čuju. Ispada da sam ja baba roga.
    Stidna si, jel’, malo tra-su, ali, pošto si priznala, ajd’ opraštam ti skroz! 😀

Оставите одговор

