NOVI FAZON PORESKE UPRAVE

Fiskalni-isečak-312x156

Kažu ONI iz poreske uprave: Da bi sprečili SIVU EKONOMIJU, drage gradjanke i gradjani, skupljajte fiskalne isečke,( da ne kažem račune) i kada skupite 30 komada, a da ni jedan od njih ne bude manji od 300 dinara, pošaljite ih NAMA, pa učestvujete u nagradnoj igri za AUTO!!!

Pitam se ja, budala i krelac, OD ČIJIH PARA ĆE PORESKA UPRAVA DA KUPI TAJ AUTO ZA NAGRADU?

NEMAMO POJMA, MI, KOJI UGLAVNOM SISAMO VESLA I BLEJIMO KAO OVCE I ČEKAMO KO ĆE DA NAS OŠIŠA!

Stvarno, DA LI U OVOJ NAŠOJ NAPAĆENOJ DRŽAVI ima normalnog sveta u VLASTI? Ne znaju više kako da nas pljačkaju i pune svoju kasu. Neverovatno, zar ne?

Pitam se samo, da li je ova AKCIJA zaista u te svrhe, ili da kontrolišu gradjane koliko troše.

Znam samo, da neću skupljati fiskalne račune jer, čak i da dobijem kola, ne bih mogla da ih održavam, pa čak ni benzin da kupujem.

Oni koji će biti poslušnici i nasesti na ovu ideju Poreske, spadaju baš u MOJU kategoriju, ne zvala se ja Duda.

Šta vi kažete na ovu GENIJALNU ideju?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 thoughts on “NOVI FAZON PORESKE UPRAVE”

  1. ipak neko plaća porez pa će od tih para da nabave auto.
    ako veliki broj građana prihvati ovu ujdurmu, znači da su naterali prodavce da im daju fiskalni račun,. elem, umesto da poreska uprava traži nesvesne trgovce, ovom igrom, svoju obavezu prebacuje na građane.

  2. Saveta, devedeset posto trgovaca izdaje račune, jer, nisu blesavi da rizikuju enormno visoke kazne. Zašto lekari, zubari i sl, ne izdaju fiskalne, mislim na privatnike. Zašto? Zašto taxisti ne izdaju fiskalne. Postoji fiskalni štampači na baterije. Sve se može, kada se hoće! Nego, našli nas, sitnu ribu da dribluju, samo zato što ćutimo kao mulci, znači, ZADOVOLJN I SMO. E, pa nismo zadovoljni i dosta je žalosno što nema nekog iz opozicije da nas povede u štrajk, sveopšti. Zaista je sve otišlo bestraga.

  3. E’ moja Dudo, tako nam i treba, kad imaju ovce za šišanje, nek nas šišaju do mile volje.Čudan smo mi narod, naviknut da trpi, većina nezadovoljna, ali sve se svodi na kritikovanje vlasti (svih bivših pa i ove) a nikako da se organizujemo i u štrajk, već svako čuva svoje d… i svi se samo žalimo. A, što se tiče fis.računa, ne hvala, i to je jedna od mnogih prevara vlasti, a i kola, ako ih uopšte bude država poklonila, pokloniće nekom svom a ne nama, običnim smrtnicima. Ma, neću da se nerviram a neću ni da skupljam taj papir džabe…

  4. Isto svi mislimo, samo neko treba da nas povede, onako jedan pravi OVAN, pošto smo mi svi ovce. Dok se taj ne RODI, mi ćemo se najesti ‘ovana.
    Moja Zoko, ni ja se ne bih nervirala, no, ovako nešto kada čujem, pripozli mi za čas, da bih nekog ‘ladno ubila, bez razmišljanja!

  5. Moj bicikl više vredi od „njihovog“ automobila! Inače, mnogo me interesuje osoba koja će, na izlsku iz prodavnice, da proverava da li imam račun, ili nemam, i ne bih sada opisivao šta bih njojzi, ili njemu „radio“… Dudice draga, lepi pozdravi!

  6. Ma, Stevo, mi smo ti ista generacija, pa isto i mislimo. Nabijem ih sve te fiskalne račune, znaš već gde. Djubrad jedna. Kako ne skidau plate onima koji imaju preko dve tri hiljade evra, nego našli sirotinju da ucenjuju, ma, uf, uf… Pozdrav i tebi! 🙂

  7. Treba da pokažu račune na šta su trošili državni novac, a pošto račune nisu čuvali, možda se setili da pozajme naše 🙂 A kola će garantovano Dinkić da osvoji 🙂 Kladim se u račune 😉

    1. Sale, kome da pokažu, ovcama? Ma šta mi znamo, budaletine jedne. Trpimo i ćutimo, to je, izgleda, naša sudbina.
      Dinkiću baš fali jedan „sindikalni“ auto. Jedino nisu rekli o kom autu se radi. Možda otetom od nekog korumpiranog političara, a? Sve se bojim!

Оставите одговор

