NEŠTO SAM SE ULENJILA…

100_7420

Obećah vam fotku sa rodjendana, jubilarnog, neću ponavljati kojeg, iz OBJEKTIVNIH razloga. Nema potrebe ponavljati više puta!!! 😦

Ni sama ne znam šta mi fali. Verovatno me pritislo i ovo MALO godina i raznorazne obaveze, pa me zato i nema na svom blogu a i na vašim. Stidim se zbog toga, ali, koliko vidim, jedino je jako vredna Labilna. Svaka čast i moj naklon!

Živim sama, tj. sa kučetom, koji je trenutno pod terapijom, zbog neke bolesti jetre. ‘bem li ga koje, ne znam, nešto su mu loši rezultati, a on je super. Veseo, urniše me sa ukradenom lopticom već tri nedelje. Pišti lopta, a on uživa. Zaboravih da kupim čepove za uši, da mi ne ode sluh u majčinu. A žao mi je da mu je otmem, zato što je užasno voli. Postala mu je fetiš. Sa njom leže u krevet i ne ispušta je iz usta, dok mu ne otmem, ali mora da spava pored nje. U toku noći je ukradem i sakrijem da ne bi pištao njom kad je ugleda.

I dalje se patim sa spavanje, hronično. No, tako je kako je. Prva jutarnja filteruša me razgali, zatim u 9 sati na rtv Državni posao. Prava vojvodjanska emisija, da ne kažem bačvanska. Ko nije iz ovog kraja, teško će razumeti o čemu pričaju, kada su fazoni lokalnog karaktera. Inače, zajebavaju sve aktuelno. Toplo je preporučujem onima koji mogu da je gledaju.

Zatim posao u trafici, koji nema kraja. Moj posao kurira (direktora u isto vreme) je da „saobraćam“ izmedju banke, knjigovodje i trafike i nabavljam sve ono što je mojoj deci i radnicima neophodno za rad trafike.

Tu se zadržim dva, tri, pa, po nekad i četiri sata. Onda odlazim kući, usput kupim sebi ručak, klopam, i legnem da se odmorim. Hambo mi se raduje, naravno, izvedem njega i ujutro i kada se vratim kući, zatim zajedno odmaramo, sa loptom u blizini. 😀

Onda odlazim do unuka da ga šetam,da se mazimo, da se igramo, da ga ljubim, tepam mu i uživam u njemu.

U 7,15 h moram da sam kod kuće, jer počinju (penzionerske) serije. No, koliko čujem i mnogi mladi su navučeni na turske i indijske serije. Ove druge ne gledam, jer su mi totalno dosadne i jeftine, dok su mi turske prijatno iznenadjenje. No, svako ima svoje mišljenje o tome.

Naravno, družim se, ali kod mene u stanu. Dolaze mi vrlo često, dve drugarice, pa zajedno pretresamo sve aktuelno, pa i serije, samo ne kukamo o problemima koje, svaka od nas, ima.

I, dolazi na red leganje, oko pola jedanaest, jedanaest. Gledam opet neke serije, ono tipa forenzičari i slične, tako da zaspim, uglavnom posle ponoći.

Eto, tako izgleda moja radna nedelja.

A nedeljom otpadam od dosade. Danas mi dolazi ćerka na ručak, tako da kuvam, ali, još imam vremena, jer ona stiže tek oko pola 4.

Ljubim vas sve i mislim na vas!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “NEŠTO SAM SE ULENJILA…”

  1. Hvala na ono „cveće u cveću“, ali ne spavam 8 sati. Veruj mi. Dala BIH se za 6 sati u kontinuitetu. Probudim se sto puta noću i to budna, budna, pa se dodoziravam i tako, kao spavam 7 sati. Ležim budna i žmurim, možda me zajebe san pa padne na oči. Eto, TO’OĆUBRE Lebileto, S A N u kontinuitetu, ali će mi, ostati neostvarena želja. 😀

  2. Dudice kako si L E P AAAAAAAAAA!!!! Prelepa si, znaš li to?!!!!
    Šta li rade sve te muškarčine u tvom okruženju, nije mi jasno! Obavezama nikad kraja, baš mi je žao kuce 😦
    „Državni posao“ je genijalan, i ja ga redovno gledam i preporučujem svima !!! Pozdrav draga!!!

    1. Hvala ti draga moja Breskvice. Nema muškarčina u mojim godinama ili su jako retki. Ili svi mlitavi, mlohavi i nezainteresovani ili su oženjeni. Pravo da ti kažem, ne treba ni jedan od ovih.
      Moj Hambo je odlično, kada ga čovek gleda, ne fali mu ništa. Pije treću kutiju lekova i neke specijalne granule, pa za dve nedelje ide na kontrolu. Nadam se boljitku.
      Drago mi je što deliš moje mišljenje što se tiče mojih „lala“. Ljubim te! 😀

  3. Dudo, izgledas prelepo! Zelim ti da budes zdrava i sretna!
    Sto se bloga tice, nema ni mene, mnogih drugih ali kad god stignem ili se uzelim nekog od vas znam gde vas mogu naci….
    Veliki pozdrav i :*

    1. Sarice, jako mi je drago što si se javila. Ne znam šta se dešava, izgleda da svi imamo manjak vremena.
      Ja sam baka jednog debeljuce, koji uskoro puni 14 meseci, tako da imam sa čim da se zabavljam a imam i kuče o kome brinem.
      Hvala ti na komplimentima i lepim željama. 😀 Puno, puno pozdrava i poljubaca! 😀

Оставите одговор

