ČEMU SMO SE SMEJALE?

smeh1

Juče se napunih sa 60 godina, okruglo. Pomogle su mi drugarice i familija da „lakše“ podnesem tu činjenicu da sam ušla u sedmu DECENIJU života. Uz, smeh, naravno.

Počinjale smo razne teme. One što imaju unučiće, o njima, pa onda, o lekovima, pa o činjenici kako smo sve bliži „onoj strani“ i na kraju, dodjosmo na početak priče o tome kako sam poručivala posluženje, preko telefona, skoro gluvih.

Pre neki dan sam bila da rezervišem 8 mesta. Juče sam konstatovala da je jedna stolica ostala prazna, ali, nisam skontala da li sam se prebrojala ili sam nekog zaboravila da pozovem. To će ostati večita nepoznanica.

Juče ujutro, pozovem poslastičarnicu da potvrdim rezervaciju i pitam da li oni prave i nešto slano, obzirom da su poznati po odličnim slatkišima.

Da, da, prebaciće mi vezu u kuhinju.

Javlja se veseo i ljubazan muški glas:
On: Dobar dan, izvolite.
Ja: Dobar dan, ja sam danas slavljenica kod vas u poslastičarnici.
On: OOOOOOOO, pa srećan vam rodjendan, da ste živi i zdravi i bla, bla, bla….
Ja: Hvaaaala, nego, htedoh da pitam da li vi pravite i nešto slano tu?
On: Da, da, pravimo projice ZA DORUČAK?
Ja: Za doručak (mi stižemo u 18 h)? Aha…
On: Pa, OSUŠILE BI VAM SE dso 18 h.
Ja: Dobro, da li biste vi mogli nekako da ih „ušuškate“ da se ne osuše?
On: Paaaaa, da, mogli bismo…
Ja: Ok, onda da čujem, kolike su vam proje, da znam koliko da poručim?
On: Onako, male…
Ja: Koliko male, 2 cm, u prečniku, ili 5 – 6 cm?
On: Maaaaale, 2 cm.
Ja: Pa dobro, koliko da poručim za nas 8, vi imate više iskustva?
On: Po dve vam je dovoljno!
Ja: Kako dovoljno ako su 2 cm u prečniku?
On: Pa nisu one baš jako male.
Ja: Kako nisu ako su 2 cm u prečniku. Znači da nisu tolike nego su veće?
On: Znate gospodjo one kalupe za mafine?
Ja: Znam, ima ih sto vrsta i veličina.
On: E, pa oni najmanji (reče on i prosra se)!
Ja: Dobro, onda mi napravite 20 komada, 10 sa sirom i 10 sa pršutom.
On: Ok, u stvari, možemo mi vama da ispečemo i POSLE PODNE projice, DA VAM BUDU SVEŽE.
Ja: Ćutim i ne verujem šta mi je rekao, no da ne komplikujem priču, kažem, ok, zahvalim se i pitam za torte. On mi reče, prebacujem vas kod poslastičarke.
Ja: Halo, dobar dan!
Ona: Dobar dan!
Ja ponavljam priču o slavljenici i ostalo i pitam kakvih torti imaju gotovih i da će nas biti 8.
Ona: Imamo gotovu reform tortu od kile i po.
Ja: Koliko je to parčadi?
Ona: Mi sečemo 12!
Ja: A da li možete da mi napravite neku tortu za popodne?
Ona: Može, Miru Banjac!
Ja: Kakva je Mira Banjac torta?
Ona: Diiiiivna, onako kremasta, slična čiz kejku, samo što….
Ja je prekidam i kažem da ja ne volim čiz u kejku i da to otpada i da ostajem pri reformi.
Ona: Ma daaaaaa, to vam je divna torta, diiiiivno ukrašena, ma, prava, tu ne možete omanuti.
Ja: Ok, dogovorili smo se! Do vidjenja!

I kada smo stigle, tj. kada smo se okupile, pićence, kafica, raznorazne teme i dileme i negde oko pola osam, zamolim da nam iznesu proje. I donese devojka na dve tacne, predivne. Ako bude fotki, pokazaću vam.
Vruće, sa bundevinim semenkama od gore na projicama sa sirom. A veličina, ni blizu najmanje modle, već normalne veličine, oko 5 – 6 cm u prečniku, narasle, još je i ostalo.

Tortu su nam izneli oko 9, sa sve svećicama u GORE POMENUTOM BROJU. Otpevale su mi „devojke“ i rodjendansku pesmicu i duvala sam svećice i eto, udjoh, srećna, u sedmu banku.
Ne rekoh vam da lepšu reform tortu nisam jela u životu, a jela sam je bezbroj puta. Ako svraćate u Novi Sad, posetite Vremeplov poslastičarnicu, na Bulevaru oslobodjenja, preko puta stadiona Vojvodine.

Puno pozdrava od baba Dude! 😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

5 thoughts on “ČEMU SMO SE SMEJALE?”

  1. Dudo, draga SREĆAN TI ROĐENDAN, tek 60-ti a od ♥ ti želim da ih slaviš još puuuno godina. Vidim lepo si se provela sa svojim prijateljicama u poslastičarnici, pametno, a ne kao ja, svoja slavlja pravim kod svoje kuće i padnem s’nogu od umora. Očekujemo fotke sa slavlja i te predivne reform torte koju tliko hvališ. Šaljem ti puno pozdrava!

    1. Zoko, hvala ti puno. I ja sam uvek kod kuće pravila slavlja, medjutim, u ovom stanu (31 m2), nema uslova, nemam veliki frižider, nemam poveću na terasu na kojoj bismo mogle da sedimo sve, tako da sam se, za jubilarni rodjendan, odlučila na ovu varijantu. Em, odmorna, em, bilo je sve super!
      Ljubim te! 😉

  2. Повратни пинг: ČEMU SMO SE SMEJALE? | www.blogovnik.com

Оставите одговор

