PUNIM 6 BANKI!!!

torta

Obično sam, posle svakog rodjendana govorila da imam već godinu više. Sada, kada punim 60, sve mi se čini da ću do 61. govoriti da imam, koliko imam. Jako mi je strašno da izgovorim da imam toliko godina, mada, ne osećam se tako, bar poslednjih nekoliko dana, za šta je zaslužan nimulid i to, što je moj unuk na moru sa majkom i tetkom, pa mi se koske i zglobovi malo odmaraju.

No, kada krenem da se osvrćem unazad pet, deset, petnaest, dvadeset godina pa i više, jasno mi je šta sam sve pregurala preko grbače a ostala normalna. Verovatno je to genetski, očin bi ga znao.
Znam samo da sam već pretekla moju majku u godinama, jer, kada je umrla imala je 56, a i oca ću, za tri godine.

Srećna sam što sam živa! Ozbiljno! Srećna sam što imam dve divne ćerke, unuka, zeta, sestru, zeta, sestričinu sa sinom, sestrića, prijatelje, Hamba, cveće na terasi, krov nad glavom (podstanarski, doduše), no, nikada se ne zna šta nosi dan, a šta noć. Samo neka ovako potraje i ništa mi ne treba (sem garsonjere, sopstvene, ali, to će ostati neostvarena želja, sem ako ne dobijem od nekog na poklon, u šta sumnjam).

Naravno, najviše od svega SEBI želim solidno zdravlje, samo da deca ne moraju da se prčkaju sa mnom i mlataraju me po lekarima.

Žao mi je što sam starost dočekala solo, no, bolje je i tako nego nesrećna u braku. Nisam usamljena, što je najvažnije. Imam nekoliko prijatelja, poznanika pun kofer, sa svima sam u dobrim odnosima, ali, uvek spremna da branim istinu i pravdu,u šta ste vi jako dobro uverili.

Danas je moj rodjendan. Da, 11. juna 1953. godine, rodila se mala Branislava, odmah nazvana Duda, po maminoj želji. Kao mala, bila dobra, branila sestru nevaljalicu i često zbog toga, dobijala batina varjačom po nogama, zato što je mama htela da dohvati nju, koja je bila sakrivena iza mene.

U pubertetu, lagala mamu i tatu, užasno. Nije mi žao zato što su me na to primoravali svojoj strogoćom. No, prošlo je. Iz svega toga, naučila sam kako da se ponašam prema svojoj deci i naučim ih da me ne lažu ali sam i ja bila ta, koja je razumela sve njihove želje i potreba. Tu nije bilo problema i sve smo se dogovarale, nas tri, jer, tata već nije učestvovao u odgoju dece. On je bio opsednut kafanom. Ko ga je.e!!!
ProslavĆU rodjendan u krugu svojih najbližih. Ako bude fotki, postaviću ih da vidite babca od 6 banki.

E, dosta sam se hvalila!

Srećan mi rodjendan i želim da budem još dugo sa svima vama, da delimo i dobro i loše!

Ljubim vas! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

27 мишљења на “PUNIM 6 BANKI!!!”

  1. Повратни пинг: SUTRA PUNIM 6 BANKI!!! | www.blogovnik.com
  2. Srećan ti rođendan draga moja Dudice i da si nam uvek tako puna života i energije, pa možda se ove godine i ponovo zaljubiš, nikad ne reci „nikad“. Znaš kako kaže Lujza Hej „Ovo će biti NAJBOLJA godina u mom životu“ 😉

  3. Dudo,
    želim da i u 90-toj godini budeš puna energije kao sada i da dočekaš da neguješ i praunuka,
    možda da kupiš loto, ko zna, možda bude para ne za garsonjericu već za 2-sobni stan, želim da ti se i to ostvari

Оставите одговор

