EVO ME, K’O NOVA

Verujem da ste pomislili da sam vas sve zaboravila, no, to nikako, nije istina.

Bila je neka greška te nisam mogla ni u svoj blog ni u vaše. Muka živa. Danas mije blog prebačen na novu adresu, tako da će biti sve ok. Moram da nadoknadim sve.

Moj unuk je proslavio svoj prvi rodjendan.
Salaš, 11.V (2)

Još ne hoda, ali zato tutnji četvoronoški, sve štrikajući. Pentra se uz naše noge, uz sto, stolice, dohvata sve, a inače, velik je, viši od trpezarijskog stola. Ljubav moja velika.

Ja sam luda baka, no, ne pričam samo o njemu, ipak sam prizemna, tako da sa mnom može da se priča o svemu i svačemu.

Godine me pritiskaju, uskoro ću punih 6 banki, ljudi moji, strašno mi je za izgovoriti, ali se ne osećam tako, a i komplimenti pljušte da bi mi dali bar 10 manje, a ja rastem kao kvasac.

Ljubim vas pa se pišemo!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 мишљења на “EVO ME, K’O NOVA”

  1. Повратни пинг: EVO ME, K’O NOVA | www.blogovnik.com
    1. Ženo, nisam pala sa kruške das’udavam! Šta mi fali da budem baba devojka? Niš’!
      Rekoh ti da sam imala problema sa wordpresom, zato što mi ukinuli onu adresu na kojoj je bio blog zbog prelaska na adsl, a da me nisu obavestili, konjine belosvetske. Nisam mogla ništa da uradim. No, evo me, koooooonačno! 😀

  2. Dedodoflime, drago mi je što si opet sa nama! Ha, ha, nismo mi ni svesni svojih godina a ni izgleda. Što se manje gledamo, bolje po nas! Neka drugi procenjuju! Ali šeeeeeezdeset, joj, puno je i za reći a kamoli proživeti tolike godine! 😀

    1. Breskvice, jeste, napunio je godinu dana, 26. maja i tog dana je i kršten.
      Presladak je, na moru je sa mamom i tetkom i već mi svi nedostaju a nema ih tek tri dana.
      I vi ste meni nedostajali i lepo je što smo opet na okupu. Slatka si i uvek kažeš nešto lepo, bar meni. Šaljem ti zagrljaj i poljubac.
      Rodjendan je proslavlje, a šta će biti od fotki, nemam pojma. Videću ovih dana! 😀

Оставите одговор

