ZA REVER…, PA NA URANAK

kuranfil za rever
kuranfil za rever

Ovaj cvet, ni kriv ni dužan,postao je omražen, podsećajući na proslave prvog maja iz onog, soc perioda. Sećate se, svi vi koji ste bili, bar, punoletni. Petokraka, pionirske marame, Tito, bacanje kUranfila i ostalo, bla, bla, bla. Eto, setih se toga, ne znam ni sama zašto.

No, nema veze, važno je da se slavi. Kako ko? Neki su otišli još danas, verovatno da budu BAŠ PRVI NA URANKU, tj. da zapljunu mesto na Stražilovu, Vencu ili nekom drugom izletištu.

Moj uranak će početi „kafom kad se probudim“, pa onda laganica, po ‘lebac, popakujem stvari, sačekam drugaricu i kod mog unučeta. Moja deca i zetonja odlaze kod drugara na vikendajlu a bebac, sada već blizu godinice, ostaje sa 2 bake, u stanu, mada, pašće i šetnjica, kasnije, popodne. Igranjac, zezanjac, klopica i proći će dan.

A onda, drugi dan prvog maja! Ne znam šta je u planu. Videćemo!

Pa onda Veliki petak, farbanje jajaca, priprema za Uskrs, pa subota, tužna, pa onda radosna nedelja, dan vaskrsnuća Isusa Hrista!

Pa, ponedeljak, 6. maj, drugi dan Uskrsa a istovremeno i slava Djuredjev dan! Neradni dan, normalno!

Lepo nam se složilo, kalendarski.

Srećan vam Prvi maj.

Srećan vam Uskrs!

Srećna vam slava, svečari!

Ljubim vas sve! 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

7 thoughts on “ZA REVER…, PA NA URANAK”

    1. Hvala ti draga. Prošao je jedan deo praznika. Umorila sam se kao pas jer je bebac danas bio nešto nakrivo nasadjen. No, majka mu je stigla na kupanje a ja, evo me, odmaram se od dadiljanja. 😀

    1. Hvala ti Alex, no, ja od tog vremena ništa nisam imala, samo muku od vrućine. Svi, koji su bili na izletištima u okolini, pocrkali od komaraca. Strašno, čak su i na Autan postali imuni.
      Gradska djubrad nije isprskala na vreme, naravno. Eto, uvek nešto mora da uprska ugodjaj. Nadam se da si ti, koliko – toliko, dobro! 😀

      1. Hvala na pitanju… kažem uvek kad me tako neko pita… zdravi smo. Ostalo ni ne pominjem… Evo pišem novi post… biće valjda do ponoći gotov… Čitamo se 🙂

  1. Bogami, ja sam se narmpala za ova dva dana. Izem ti „praznik“. Radni jeste bio, a sada bih mogla i da se odmorim.
    Odoh da vidim da li je gotov post, ako ne, onda sutra. Pozdrav i ne daj se generacijo! 🙂

Оставите одговор

