ŽELIM…, želim…, NE ŽELIM!!!

gurni_dva_prsta

Moguće je da bih ovo trebala da probam da bih TAČNO znala šta želim, odnosno, ne želim!

Verovatno sam vas već davila o tome kako imam problem sa nesanicom. Od hemije sam već sve prevazišla, jedino mi preostaje da probam špric (naravno, zemam se), krknem koji kubik u venčugu i komiram se do ujutro. No, nemam ja love za to, tako da sam VEĆ odustala.

Znači, probala sam svašta, povećavala doze, no, ništa ne pomaže. Tako to traje već 13 godina, odnosno, od momenta kada me je spapčio, u svoje kandže, KLIMAKS. Jeste, mnogi doktori će reći OD NJEGA SE NE UMIRE, tačno, ali, od nesanice slabi srce pa može da se rikne! Ustajem svako jutro neispavana. Još i ovo vreme utiče na zglobove, tako idem kao Pinokio, svaka noga na svoju stranu, a teške kao olovo. I desni lakat me boli, tako da sam još i na tabletama protiv bolova, jer ni Hambo ni moj Lole, ne mogu da ostanu bez moje pomoći. Optrčim grad, još se i zezam, kao da mi je to prirodno stanje, mislim, ta ne ispavanost. Pa, skoro i da jeste!

I tako ja, želim mir, tišinu, što imam u ovom stanu. Ali, imam i Hamba, koji jedva čeka da ja stignem kući da mi donese flašu ili igračku da se igramo. A ja, ne znam gde mi dupe a gde glava. Izvedem ga napolje i navalim na spremanje neke klope, jer valja zadovoljiti crevca.

Posle ručka, ležem, malo da se odmorim. Hambo je uz mene. Gledamo tv, kao malo dremkam i to je sve. Popijem kafu, kad ne idem kod Loleta, opet izvedem Hamba, vratim se u stan, pa mi dosadno. Uključim kompjuter, malo prošaram po gmailu, po blogovima, a Hambo prevrće očima, uzdiše, prolazi pored mene, merka me, donosi igračku, koju mu zafrljačim i tako stalno. Znači, ako nisam u turbulenciji, ja da crknem od dosade.

E, onda dodje dan za čuvanje unuka. Odlazim peške do njega (20 minuta), a pošto je vreme bilo odvratno ovih dana, nisam ga šetala, nego smo se igrali, ljubili, mazili i uživali zajedno. Vrate me kući ili ćerka ili zet, navalim na serije i jedva čekam krevet. No, opet ista stvar. Gutnem tabletu, zablesavim se u tv, počnem da dremkam i dok ne povadim sve jastuke koji mi smetaju, ja budna, kao da je svanulo. I opet se mučim oko „novog“ sna.

Znate i sami, to malo što odspavam, saaaaaanjam, kao da sam spavala celu noć. Neprijatno mi je da vam prepričavam snove, da ne pomislite da sam dosadna i da izmišljam, ali, mogla bih roman da napišem i to vrlo duhovit.

I, onda dodje vikend, petak ili subota, kada Lole spava kod mene. Onda Hambo ide u goste kod svoje gazdarice. Uvek imam frku kada mali dodje ovamo, a ne znam ni sama od čega. On je toliko dobar da ga čovek poželi svaki dan! Najteže mi pada kupanje, jer imam tuš kabinu, pa sam sva presamićena dok ga perem, a vadjenje bebe od skoro 12 kg, koja pri tom još nestabilno stoji, pravi je poduhvat. Samo želim da mi kičma ne pukne i ne otpadnu ruke! 😀
Umorim se, naravno, jer, posebno, tu noć, kada je mališa kod mene, posebno ne spavam, jer „dežuram“: osluškujem, ustajem, gledam ga, tražim cuclu, ako mu zatreba i spremam rezervnu, a on za sve to vreme spava, spava i nije ga briga.

Onda onaj poznati „nedeljni ručak“, stiže Hambo nazad, Lole odlazi sa svojim roditeljima i ja opet ŽELIM mir i tišinu, bar na jedno sat vremena, jer, posle toga, nastaje dosada!

Pa, sada vi procenite, jesam li ja normalna?

Šta ja u stvari želim?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

29 thoughts on “ŽELIM…, želim…, NE ŽELIM!!!”

    1. Sanja, hvala ti što tako misliš!
      Nemam dormeo, ali imam novi ležaj koji mi prija, no, možda još i to da probam. Ja mislim da je problem u „klimaksu“ jer, čula sam, milion puta, da nesanica prati ovaj period žene. 🙂

  1. Naravno da nisi normalana.
    Šta bi to uopšte bilo normalno?
    Teško da je bilo ko u ovim smutnim vremenima normalan, a ipak, svi smo normalni, ako razumeš šta hoću da kažem.
    Prijatan ti vikend 🙂

    1. Neno, svašta ja razumem, ali, i dalje želim da se komiram od spavanja! Znaš ono, legneš, zaspiš i spaaaavaš, i samo se probudiš i vidiš da je vreme za ustajanje. A ja se mučim, zaspim, probudim se, zadremam, probudim se, i tako već 13 godina. Da ne kažem da je u početku bilo i sa preznojavanjem, presvlačenjem, nervozom, ma, vrlo, vrlo, neprijatno! 😕
      Hvala ti na lepoj želji koju i tebi uzvraćam! Unuk mi danas dolazi!

  2. čini mi se da ti Dudo imaš višak neutrošene energije jer koliko god u toku dana radila, uveče ne znaš šta ćeš i podsvesno želiš neprekidno neku akciju.
    da li si probala da pre spavanja popiješ toplo mleko sa medom ili kakaom ili da čitaš neku dosadnu knjigu?
    kad izuzetno u bilo koje dana, popijem čašu piva, ubrzo mi se spava pa možda i ti da probaš, umesto uzimanaj pilule.

    1. Saveta, volela bih da imam i periode kada sam sama, no, tu je i Hambo pa me i on dodatno „opterećuje“ jer traži moju pažnju, pa mi ga je žao. U stvari, žao mi ga je preko mere. Da hoće bar da šeta, šetali bismo, nego se jako boji i svoje senke. Teško ga ostavljam samog, pa kada i to uradim, grize me savest.
      Svašta sam isprobavala i imala gorušicu, pila i pivo, rakiju, ma, šta nisam, ali je to sve kratkog veka. Ovo je sada nova faza, da teško zaspim. Ranijih godina sam zaspala u roku od 15 – 20 minuta, ali je san trajao oko dva sata da bih se probudila i buljila u plafon, brojala ovce, radila neke tehnike uspavljivanja, ali je i to sve bilo kratkog veka.
      Kao što vidiš, draga Saveta, problem je mnogo ozbiljniji!
      (nemam dugova, nije ni to problem 😉 )
      Hvala ti na savetima!

  3. Poslušaj malo ovo, kad pereš sudove ili peglaš, ti psti preko PC-ja… baš o tvom problemu.
    [audio src="http://www.rts.rs/upload/storyBoxFileData/2013/02/22/15219788/usp2502.mp3" /]

          1. A ja opet ne mogu da ga posaljem, kaze veliki fajl za tvoj inbox, pa ne prihvata. nema veze, ne da ti se da cujes 😕

  4. Dudo, ništa me ne čudi kako se osećaš, kako imaš nesanice, kako si umorna, nije više klimaks u pitanju, nego smanji malo te tvoje aktivnosti. Kad god čitam tvoje postove, često pronalazim sebe u njima jer sam i ja često „noćna ptica“, pa naiđu periodi glupih i uznemirujućih snova koji me probude i ja se hvatam za sanovnik (koji mi stoji tu negde iznad glave) i čitam tumačenja. Sve je to u našim glavama, treba nam više odmora i psihičkog mira. Želiš, naravno svima da ugodiš, ali godine nas podsećaju na ovaj način da moramo usporiti…

    1. Zoko, generacijo, ti me najbolje razumeš, sigurna sam. Ne mogu da smanjim ništa od ovog, jer mi to priroda ne dozvoljava. Ucrvljala bih se. I sinoć sam skidala i prala zavese (miris od sarme se uvukao u njih). Nego, izgubih živce od života, to je ono glavno. Svašta sam preturila preko grbače, pa valjda, sada, stiže na naplatu. Zoko, u junu puni 60 godina. Strašno mi je da izgovorim, a još uvek rmpam, trčim, vučem, ali, sve manje imam snage. A sve to koriste oni koji te NAJVIŠE vole, znaš i sama.
      Zadala sam sebi posao da šetam, a unuče čuvam zato što ga obožavam a i koristi mojoj deci da se malo rekreiraju i ojačavaju ruke i kičmu, jer, ovog malog tuča, treba dizati!
      Ćerka uskoro zatvara bolovanje, pa ne znam šta ćemo i kako ćemo, s maleckim. Videćemo!
      Veliki zagrljaj od mene! 😀

  5. Ona utičnica gore je tako slična mojoj, čak i boja zida, ponekada se pitam da li je to pametno rješenje, mislim da nije i to iz jednog razloga, a to je što mi prsti ne stenu u one male rupice 😉

    1. Ivana, kao starija, mogu da te POSAVETUJEM, ako baš želiš da isprobaš drmusanje struje, postoje načini! 🙂 Šalim se, naravno. Moju prijateljicu je tako opalila struja na veš mašinu, na koju je stavila ruku, da joj je prošla kroz telo i napravila joj izlaznu ranu na članku od noge. I, bogami, jako se teško oporavila od tog udara! Ne iskušavaj sreću! 🙂

  6. A da li si probala da pustis neku relaksirajucu muziku, stavis slusalice na usi i odlutas mislima gde god te muzika ponese ? Drugo, joga ima pozitivnih tehnika za uspavljivanje, na pr. Mozes probati da gledas u jednu tacku i sugerises sebi da ne zelis da zaspes, vec naprotiv, da ostanes budna. Navodno, moze da pomogne upravo ta zamena teza. Ako se setim jos neceg – predlozicu ti.

  7. Tatjana, hvala ti na savetima. Ja imam problem sa kontiuitetom sna. Zaspim, odspavam dva sata i progledam, kao da je vreme za ustajanje. I tako to jutra, a sve to uz pomoć tabletica za spavanje. Svašta sam isprobavala, od raznim tehnika ali ništa nije dugog veka.
    Hvala ti na trudu! 🙂

Оставите одговор

