VOLELA BIH…

surfer-maui-northshore_26503_600x450

… da imam snagu talasa da oteram tugu iz srca..
… da imam snagu talasa da vratim sreću u to isto srce …
… da imam snagu talasa da zaštitim sve moje drage i mile …
… da imam snagu talasa da oteram suze iz očiju moje dece …

tornado-south-dakot_26507_600x450

… da imam snagu tornada da srušim i odnesem sve ono što divlje je …
… da imam snagu tornada da premestim ono što povredjuje moje drage i mile …
… da imam snagu tornada da upijem u sebe svu tugu i nesreću, eh, da imam …

… volela bih da napravim gnezdo, dovoljno veliko, da u njega smestim i zaštitim sve moje mile i drage osobe…

dve sove

Ali, ovde sam, nemoćna da primim u sebe sve ono što povredjuje „moje“, na žalost. Teško je sve to gledati, ćutati, jer, sa nekim stvarima čovek mora sam da se izbori.

To bi bio i moj izbor!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 thoughts on “VOLELA BIH…”

  1. Повратни пинг: VOLELA BIH… | www.blogovnik.com

Оставите одговор

