OSMI MART!

images

Ja sam iz onog doba kada se slaaaavio Osmi mart, samo tako. Dobijale smo poklone na poslu, priredjivali nam proslave, gde su se muškarci opijali kao ludi pod dobrim izgovorom, dolazeći svojim suprugama sa ocvalim cvećem i izvinjenjem. I sama sam tako prolazila, zna se, nisam ja izuzetak.

No, sve jedno. Ja VOLIM taj dan i ne priznajem izgovore tipa: ZAŠTO OSMI MART, KADA BI SVAKI DAN TREBALO DA SE POSVEĆUJE PAŽNJA ŽENAMA. JAAAAA, TAKO RADIM, reče on i prosra’ se, jer laže kao skot.

E, da ne bi bilo tako, predlažem muškarcima da IPAK posvete posebnu pažnju ženama baš 8. marta, neka se oseti POSEBNOM i voljenom.

Pošto ja nemam mušku polovinu koja bi mi učinila POSEBNIM taj dan, ja sam sebi kupila poklon: džemperak i majicu i svojim ćerkama a zetu, koji sutra, 8. marta, ima rodjendan, napravila sam tortu. Kad je bal, nek’ je bal.

Želim vam, DRAGE MOJE PRIJATELJICE, srećan Dan žena, naš dan!

Ljubim vas sve!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

15 thoughts on “OSMI MART!”

    1. Hvala ti Tatjana! Uživala sam i tek ću kada mi dodje unuk na prenoćište. Srela sam drugaricu koju nisam videla sto godina, popile kafu, ispričale se, dobila sam lepe poklone i eto, divan dan, za poželeti svaki, baš ovakav! 🙂

  1. Повратни пинг: OSMI MART! | www.blogovnik.com
  2. SREĆAN TI 8.MART Dudice! Podsetila si me kako se nekada (u naše vreme), po firmama slavio ovaj praznik. Tačno je da su se muški „šlepali“ bar kod mene preko sindikata, da budu taj dan sa svojim koleginicama, i dok smo mi igrale, oni su ždrali, pili i većinom sedeli i merkali. A, danas, ne znam kako je po firmama ali ja sam ovaj dan bila kod ćerke i zeta, čuvala mlađeg unuka, jer nije bio u vrtiću zbog nazeba. Najveće iznenađenje mi je priredio moj stariji unuk, koji mi je, došavši iz škole, poklonio karanfil i čestitao praznik. To mi je jutros bio prvi i najdraži poklon…

  3. Zoko, važan je znak pažnje! Ja sam svojim ćerkama poklonila neke držače za nakit, a od njih sam i sama dobila poklone. Moj unuk je još mali, ali će sigurno i on mene tako iznenaditi, kao tvoj, tebe! 😀

Оставите одговор

