ŠTA VOLIM DA RADIM, KAD NE RADIM!

elephant-africa-lanting_49038_600x450život u bojama, belacrni i beli konj u galopuzima u Risijisnow-trees-alaska_58932_600x450terraced-rice-field-china_21087_600x450rascvetalo voćepolje sa brazdamakuća kao ostrvoAurora borealis u Rusijilightning-strike-coulson_55671_600x450lepe slike1942. (prevlačeći mišem preko fotke, pročitaćete šta je na fotki)
Ne znam da li smo se bavili hobijima ovde, na blogovima, no, ne smeta da se opet podsetimo.

Kao klinka, skupljala sam razglednice. To su bile godine kada se i putovalo i dopisivalo. Na žalost, davno su prošla ta vremena. Imala sam jako puno razglednica, dok je moja sestra skupljala salvete. Sa njima se moglo „menjati“, jer je bilo duplikata, a ja sa mojim razglednicama nisam mogla. Samo sam mogla da računam da će mi ih neko pokloniti. Ne znam gde su završile, no, izgleda da je u meni ostalo i dalje to dete koje voli lepe fotke, tako da ih skupljam i ovde. Imam folder koji se zove DIVNE FOTKE. Ima ih predivnih. Posebno mi stoje one sa životinjama, a fotke prirode i lepih gradjevina, zajedno. Jedanput, kada budem imala vremena, i njih ću razdeliti. Mogu i na godišnja doba, dnevne, noćne, no, sve to nije bitno, bitno je da ja uživam u njima.
Pokušaću da vam postavim neke od njih, ako mi dopusti OVAJ!

Eto, dopustio mi je, ali ne tamo gde sam ja želela, nego gde je on HTEO!
A evo i koje fotke sa životinjama: (tamo gore)
Sada još samo da držim šipke da će sve stati ovde!

Volim i da sednem za šivaću mašinu i nešto „odradim“, onako, za svoju dušu! No, nije mi baš omiljeni hobi, više je kao potreba.
A sada, volela bih da čujem vas! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

17 thoughts on “ŠTA VOLIM DA RADIM, KAD NE RADIM!”

  1. Dudo slike su super… ja sam kao klinac sakupljao sličice, znaš već mi dečaci…
    Inače sada volim da slikam. Ovo mi je četvrti digitalni foto aparat, a nekada sam se bavio i crno belim slikama, razvijačem i fiksirom. Uzmem pre neki dan da sortiram slike i koristim program Picasa 3, kad ono 25.000 slika na hard disku…
    Užas 😕

    1. Hvala Alex, ja ih skidam sa interneta, no, volim i da fotografišem ono što se meni dopadne, onako, dok idem ulicom. Medjutim, nemam dobar fotoaparat pa sam deci nabacila da mi ide jubilarni, 60. rodjendan, pa, neka vide šta će! 🙂
      Bogami imaš pozamašnu kolekciju fotki! Svaka čast!

  2. Kao dete sam skupljala salvete, razglednice, poštanske markice. Salvete još uvek skupljam, ali u drugačije svrhe. Koristim ih za dekupaž tehniku. Zaludela sam se fotografijom (nekako ceo svet vidim kroz objektiv), pa pravljenjem kolaža, pa krenula da crtam (sve baš ovim redosledom), da pravim nakit. Hobija sve više a vremena sve manje 🙂 . Ali mi prija.

    1. Baklavice, dopada mi se dekupaž i jasno mi je zašto ga radiš. I ja sam u jednom periodu pravila nakit. Mislim da sam čak i ovde, na blogu postavila neku ogrlicu, pre godinu, dve! Neka, neka, samo ti uživaj! 🙂

  3. Divne su slicice, lep je to hobi. Ja sam pravi sakupljac, kad sam bila mala skupljala sam salvete, postanske marke, znacke, bedzeve, pa razglednice, pisma, mirisljave blokice, slicice… Ne znam ni sama sta sve…
    Sad nemam neki poseban hobi, volim knjige pa njih skupljam, moze se reci da mi je blog hobi 🙂

    1. Breskvice, ti si lavica, znam, pošto je i moja ćerka, sakupljačica, bila, kao i ti. Zamisli kada je skupljala „crvuljak“ od silikona sa kesice always uložaka, „možda“ joj zatrebaju za nešto. Bilo je to davno, kada je krenula u srednju školu (umetničku). I svašta je još skupljala, kao i ti. 🙂

  4. fotografije su ti odlične, Dudo,
    i ja sam u mladosti skupljala razglednice , sada se javljamo mejlom a kad bi htela nekome nešto da pošalješ poštom, moraš ići na poštu, jer sandučića po ulicama više nema.

    1. Eto, Saveta, vidim da je dosta njih skupljalo razglednice. Kod nas, u NS, ima jedno sanduče ispred Katedrale, medjutim, nema nigde poštanska marka da se kupi, sem u pošti, a kad si već tamo, možeš i pismo ostaviti.
      No, sve je to komplikovano. Sada se poštanskom sandučetu više ne radujem jer donosi samo račune, na žalost. 🙂

  5. Fotografije su divne <3.

    Kad si pomenula razglednice, setila sam se lepe, velike kolekcije koju sam, verovatno, u nekom naletu rasciscavanja eliminisala, a imala sam i fotografije poznatih glumaca sa njihovim potpisima. Odavno toga nema, ali za prosutim mlekom ne vredi zaliti…

    Svasta bih mogla podvesti pod hobi, a tu ubrajam sve sto me zanima, cime se bavim cesce ili povremeno, a nije mi bas u opisu radnog mesta. Sivenje, crtanje, slikanje, kolazi, pisanje proze i poezije, kreiranje za kucne ili licne potrebe, fotografija, blogovanje, muzika, rekreativne setnje, racunari, strani jezici, isecanje i arhiviranje odredjenih novinskih tekstova…. Ima toga za nekoliko zivota pa sumnjam da cu se u sveme ostvariti, ali je sve navedeno veliko uzivanje.

  6. Kao mala sakupljala sam sličice Sare Kej, salvete, mirišljave olovke i gumice, novine Bravo koje su tada izlazile samo na nemačkom jeziku. Danas kupujem knjige kad god mogu, pasionirano čitam, volim blog, ponekad pišem u pravom dnevniku..

  7. Rado, pa i to je nešto. Ja bih volela da skupljam knjige, ali, nemam gde da ih držim, na žalost. Na tavanu su u kutiji, ali, jednog dana naći i one svoje mesto u mom domu.
    Ja sam u nekom fazi ne čitanja knjiga. Nemam koncentraciju. Blog mi je dovoljan. Faza! 🙂

Оставите одговор

