ZA INAT AFLATOKSINU!!!

3.3.2013. god.braka

Danas su moja deca slavila prvu godišnjicu braka. Neka im je sa srećom i neka dožive još sto ovakvih.
Vodili su najužu porodicu i kumove na ručak, sa sve bebaćima.

Ovo što vidite gore je moj obrok. Palenta sa punjenim svinjskim odreskom sa sosom od dimljenog sira.

E, pa osvetila sam se aflatoksinu, pa šta bude! Jelo je odlično a možete se i sami uveriti ako posetite renoviranu Gondolu, na Bulevaru Mihajla Pupina. Nećete promašiti, jer se, u zgradi pored njega, nalazi ogromna Šešeljeva slika. Neću o politici, ali, sva sreća ne gledate u nju dok jedete, inače, mogla bi da vam pokvari apetit.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

14 thoughts on “ZA INAT AFLATOKSINU!!!”

    1. Zelena, znaš tvrdoglavce i kontraše! kad kažu ZABRANJENO, a ja z’inat BAŠ HOĆU i šta mi ko može! Ma kakav aflatoksin, kakvi bakrači. Za koju godinu ćemo saznati da nam je možda brašno bilo pomešano sa gipsom ili neku još veću glupost. Ma, ko ih j… ! 😉

  1. Srećna im godišnjica braka, a što se aflatoksina u mleku tiče, bolje da nam to nisu ni obelodanili, jer se mi konstantno godinama postepeno trujemo raznoraznim nedozvoljenim otrovima putem hrane. Nek nam je dragi Bog u pomoći, ali se nešto mora jesti i piti. Tvoj obrok je bio na zavidnom nivou…

  2. Srećna godišnjica braka i da dožive zlatnu svadbu…:) A što se mleka tiče, ja ga pijem u nes kafi, pijem jogurt, jedem sve mlečno..Ko zna šta je sve od hrane zatrovano, a mi i ne znamo..Čini mi se da se u aferi zvanoj „kravica“-mleko umešala i politika i ona GMO hrana i sto čudesa..
    Da smo mi živi i zdravi i da imamo povoda za slavlje a oni neka prave afere i aferice..

    1. Rado, hvala puno. Politika je umešala prste u sve segmente našeg života, pa i u naše stomake. Strašno!
      Mi ćemo kao i do sada, pa šta bude! Ne mogu više da slušam o toksinima o GMO, mada je ovo drugo odvratno i to me više brine! 😀

    1. Imenjače moj, ja mislim da je to sve politička igra. Mi ćemo kao i do sada, pa kuk puklo da puklo! Nisam ga pila, ali, koristim ga za kafu, jedem sir, puter, pavlaku i ne brinem da ću pandrknuti zbog toga. Ne jedem u ogromnim količinama, već normalno. 😀

Оставите одговор

