ZA DESET MINUTA, HAOS!

images
Ne znam da li iko od vas može za deset minuta da napravi nered i iznervira se do „moždanog udara“, kao ja?
Verujem da ne može. Ja sam prvak sveta u tome!
Evo, pa procenite!

Od samog jutra, frka. Grad, banka, knjigovodja,potpisivanje raznoraznih papira, tj, bilns, trafika, odlaganje papira u registratore, kuća, izvodjenje Hamba, dokuvavanje ručka, podgrevanje od juče, zakuvavanje supe, ručak i horizontala pola sata. Ustajem, opet izvodim Hamba, širim veš i jurišam do ćerke da preuzmem mog bolesnog unuka, tj. da nju malo odmenim jer je mali bolestan već nedelju dana. Ne znaš ko se više pati. Igram se sa njim, bolje mu je, hvala bogu. Oko pola sedam, dolazi zet po mene, majka preuzima dete (koje spava u krevetiću), dolazim kući, presvlačim se, usisavam prašinu po stanu (Hambo se linja do zla goga), žurno, i sve to zarad gledanja serije u 19,20.

I taman sve na vreme završim, serviram sebi večeru na tacni, nasečem hleb, izvadim pečenicu koja je isečena i stavljena u ambalažu (kao na slici gore), namazni sir i namestim se ispred ekrana. Počinje serija, ja srećna što sam sve postigla. Kad, hoćeš vraga.

Zvoni mi fiksni, ja u popi’du, zato što mrzim kada me prekidaju u „poslu“. Zvoni li zvoni, kao da negde gori! Taman da odložim tacnu na sto, zakačim poklopac od one j’bene ambalaže i kompletna pečenica se prospe na tepih! Uh, da ti mamumaminuitatutatinog! (zvoni i dalje). Tacnu hoću da spustim na sto i dalje, no, promašujem ga i KOMPLETAN SADRŽAJ PADA NA TEPIH!!! Mrve, parčad hleba, namazano parče sirom, ijaooooooo, gospode bože! Hambo dotrčava, IZDERAVAM SE NA NJEGA da se goni, samo mi je još on falio. Jadničak, posle sam mu se izvinjavala i oprostio mi je, znam, sigurno!

I konačno, javljam se na telefon, obavljam razgovor koji i nije morao da se desi, totalno nebitan, vraćam se na seriju i završavam večeru, sa sve onom pečenicom koja je fljeknula na pod.

Posle serije odlažem u frižider PEČENICU U AMBALAŽI, koja mi klizne sa police frižidera i otvori se i opet sva pečenica ispadne na pod! Grabim je jednom rukom, otvaram prozor od kuhinje i šljis, sve napolje, mački, da se omrsi!

I to bi bilo dovoljno, za deset minuta, zar ne?

Džigerica mi se pokrenula, em što mi propade pečenica, em što sam opet morala da čistim one mrvetine, da brišem tepih od sira, a sve to zbog telefona koji je zvonio za vreme gledanja MOJE SERIJE.

I dotična osoba je gleda, ali njoj to nije toliko važno. Meni jeste, jer ako propustim jednu, repriza je pre podne u 11h. Nemojte se smejati, svako od vas je navučen na nešto. Ovo bar ne škodi zdravlju!

Pozdrav od „majstorice za nered“!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 thoughts on “ZA DESET MINUTA, HAOS!”

  1. Повратни пинг: ZA DESET MINUTA, HAOS! | www.blogovnik.com
  2. Hvala ti Neno, smejala sam se i ja posle, svojoj „divljoj“ prirodi. Eh, takvi su blizanci, kad puknu, to je na brzaka. Ne znam samo gde čuči tolika energija u meni. To treba videti. Jadan Hambo, on je i iskusio! Oprostio mi je, ljubav moja mala, velika! 🙂

  3. Dudo baš sam se „pošteno“ nasmejao, a onda shvatim da tebi tada i nije bilo tako smešno. Ali šta ćeš. Dudo, iskreno i ja primećujem da mi sve ide naopako i ispada iz ruku kako sam prešao 50-tu. To je za mene u redu, ali zašto tebi, ti si još daleko do tih „drhtavih“ godina 😀

    1. Alex, smejala sam se i ja prepričavajući svima koja sam budala bila. A što se tiče „drhtavih“ godina, za nepuna 4 meseca punim 6 banki, okruglo. Malo li je? Nije ni čudo što brljam, ispuštam i prosipam, no, neka sve ostane na tome! 🙂

Оставите одговор

