BLOG, SLAVLJENIK!

4th-birthday

NA DANAŠNJI DAN, 8. februara, pre četiri godine, pokrenuh ovaj blogčić, uz pomoć Drvene advokatice a na nagovor Makarone i mnogih blogera kod kojih sam gostovala, mesecima.

Evo nekih brojki, čisto da se spomenu: ovo je 416. post a komentarisalo ih je 12.053 posetilaca, tj blogera.

Meni nije bitna brojka, bitni ste mi svi vi, koji posećujete moj blog. Vidite, ne bavim se politikom, uglavnom se trudim da budem zabavna. Ozbiljnih je tema bilo najmanje. Znam da podivljam pa i to podelim sa vama. Kao i lepe stvari i manje lepe.

Hvala vam svima na podršci u svim situacijama. Verujem da bi mi bilo jako teško da nije bilo vas.
Trudiću se da me ne otpišete kao „bapca izlapetis“. Pisaću, sve dok budem imala i malo pameti.

Ljubim vas i uvek ste dobrodošli! 😀 😀 😀

Cmoooooook!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

40 thoughts on “BLOG, SLAVLJENIK!”

  1. Повратни пинг: BLOG, SLAVLJENIK! | www.blogovnik.com
  2. Čestitam ti 4-godišnjicu bloga i želim da nam još duuugo pišeš lepe i interesantne postove. Iako se lično ne znamo, imam utisak da te još kako poznajem, a to je sve zahvaljujući tvom iskrenom i spontanom pisanju a i generacija smo, pa možda u nekim tvojim slučajevima i razmišljanju prepoznajem i nalazim i sebe. Puno pozdrava!

  3. Čestitam, draga Dudo!
    Druženje s Tobom, na ovaj način, predstavlja mi pravo zadovoljstvo. Mogu misliti kako je lepo Tvojim najbližim i prijateljima, koji treba da budu sretni što Te imaju i koji se s tobom viđaju kad god imaju priliku.
    Veliki pozdrav!!!

  4. Miro, hvala ti puno što tako misliš. Znaš da me najbliži (deca), ne doživljavaju kao vi, blogeri. Njima sigurno nisam interesantna, no, imam par prijatelja i poznanika kojima je stalo do mene, kao i meni do njih.
    Naravno, do Tebe i mnogih divnih ljudi, ovde na blogovima, stalo mi je mnogo i zato sam rado ovde i delim sa vama SVE! Puno Te pozdravljam i hvala na čestitki! 😀

Оставите одговор

