SVADBA, SVADBA

zlatni momak
zlatni momak
zgodni indijac

Ne mogu da odolim da vam opet ne ispričam šta sam sanjala. Nije dugačko, da vas ne koljem.

Mesto dešavanja: taxi. Ja MLADA, a preko puta mene, MLADOŽENJA, neki crnpurasti, ali ni blizu tako lep kao ovaj Indus na fotki gore. Ima dužu kosu i mnogo je tamniji. Ne zna ni da bekne srpski. Imamo prevodioca, koji tu nešto pokušava da objasni i meni i njemu. Meni u snu nije jasno zašto treba da se udam za tipa i dok tako razmišljam gledam ga i zamišljam moj život sa tutumrakom.

Ovi moji snovi su posledica gledanje tv, razgovora sa ljudima, neke misli i evociranje uspomena. Šlus!

No, da ne bude sve tako crno, mislim da bi bilo mnogo bolje i svetlije da su mi udenuli nekog ovakvog, sjajnog, pa nema veze što ne zna da bekne na našem jeziku. Nekako bi se već snašla! 😀 (Fotka tipa u zlatnoj košulji. Ne znam zašto ne mogu fotke da postavim tamo gde ja hoću nego gde mi NEKO odredi?)

E, ako nastavim da sanjam ovakve gluposti, moraću da napišem knjigu!!!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 мишљења на “SVADBA, SVADBA”

  1. Повратни пинг: SVADBA, SVADBA | www.blogovnik.com
    1. Dragana, gledam tursku, jednu, ali ovaj je mnogo taman i otkud ja kao „mlada“, nisam uspela da rastumačim. Mora da je iz neke najave filma,a mom mozgu ništa ne može da promakne (blizanci sa četvoro očiju + cvikeri)! 😀

Оставите одговор

