HAMBO, MAMICU TI TVOJU!!!

snovi

Polegali Hambo i ja a na programu moje omiljene tri epizode CSY Miami. No, nije bitno da li je Majami, Las Vegas ili Nju Jork, zato što volim serije tog tipa i uopšte detektivske, mafijaške i krimi itd.
Ležim, gledam i uživam. I tako, zaspim i saaaaaanjam, svašta. Nisam ni bila svesna šta sam sanjala, dok nešto nije tresnulo i probudilo me. Na žalost, moju veliku.
Hambo je skočio sa kreveta. Jedan i petnaest. Izašao na terasu da malo pišne, a ja besna što mi prekinuo san.
Vratila sam se u krevet i krenula da analiziram sve što sam odsanjala i počela da se smejem, da me je Hambo, onako iz polumraka gledao i, da je mogao, prekrstio se.
E, ovako ide san, a na kraju ću vam rastumačiti zašto sam BAŠ TO sanjala. Sve sam povezala.

Sve se dešava na selu. Ja, sveže udata za Horejšija, dasu iz CSY, onog pirgavog, žutog. Verovatno zato što mi je u jednom momentu bio sladak, kada se nasmešio, inače, nisam sigurna da bih mu baš „dala“.
Krevet na sred dvorišta, a ja tu nešto pretrčavam u gaćicama, zgodna, naravno, a on me čeeeeeka. Kad, levo desno, na drugom bračnom krevetu leže moje ćerke. I nas dvoje se pogledamo i konstatujemo da ih treba premestiti u drugu sobu (a u dvorištu smo). Odjednom, na kapiji se pojavljuje neka moja komšinica, ne vidim joj lice, mračno je i kaže mi kako je srele Conu, moju bivšu komšinicu, koja drži časove engleskog jezika, i ona joj je rekla: ako imaš mnogo dece LJUBLJANKA, daj meni koje, treba mi love. Tu se obe nasmejemo, još ona prokomentariše kako nju Cona tako zove.
Zatim, neka frka na ulici. Moj bivši muž uhvatio Hamba, naslonjen na crkvenu ogradu i neće da ga pusti. Ja očajna, vičem na njega, a onaj moj Horejšio, i dalje leži na krevetu i ČEKA. Otmem ja Hamba, a ovaj za mnom. Drcka me po ramenu, začikava me, a ja ga psujem i govorim mu: sada kada te dohvati Horejšio (pandur), ha, ha, ha, i sada se smejem dok ovo pišem, mnajeb’o si kao ŽUTI. I tako ovaj odustaje, Hambo je zbrinut i ja taman da legnem u krevet, kraj svog čoveka, Hambo me zajebe!!! Tresne sa kreveta i kraj snovima! Morate priznati da je veselo! I tako, nikada neću saznati kakav je pirgavi u krevetu!

OBJAŠNJENJE:
Horejšio, pa rekoh vam, bio mi sladak kada se nasmešio, nekako blag i baš sam se nasmešila njegovoj facici.
Ja, golać: tako ja to radim po sobi, kada se istuširam, zamandaljena sa svih strana, ali ipak strepim da će me neko videti ovako mladu i ZGODNU! :d
Mesto dogadjaja selo: mislila sam na prijateljicu sa sela koja treba da mi dodje u posetu.
Cona, i ona treba da mi dodje u posetu i na nju sam pomislila
Ljubljana: mesto u kome je moj bivši muž služio vojsku a o tome sam baš juče pričala prijateljici, nešto smo evocirale neke uspomene.
Crkvena ograda: javila mi prijateljica kako prikazuju na rts digital zamke po Vojvodini, pa sam verovatno zato sanjala crkvu, na šta me to sve i podsetilo.

I dalje se smejem, a nadama se da će i vama ovo osvežiti dan! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

17 мишљења на “HAMBO, MAMICU TI TVOJU!!!”

    1. Alex, jako mi je drago što si se vratio! E, znala sam da ćete se vi, muški, ukačiti BAŠ NA TU REČENICU. Ma, to je kad zaboravim da spremim pidžamu, inače, ne radim to baš često! 😀
      A Hambo, bezobraznik jedan, da je znao šta sanjam, sigurno bi bio malo učtiviji! 😉

    1. Saveta, draga, Hambo mene i inače drnda noću, dobro, ne baš svaku, ali, ustajem zbog njega. A što se tiče erotskih snova, oni su samo u „najavi“. Vidiš, ko zna zbog čega je Hambo BAŠ tad skočio sa kreveta. Možda nije trebalo da se desi, meni i Pirgavom. Ako budem sanjala Roberta Redforda iz mnogo mladjih dana, neću dati nikome da me probudi! 😀

Оставите одговор

