K’O DA JE PROLEĆE

spremacica-cistacica-30-godina-iskustva-slika-9939589

Uopšte ne mogu sebe da prepoznam. Da mi je neko rekao da sam ja ovakva, rekla bih: NEMOGUĆE.

Prekjuče, na primer, anketirali me za rt Vojvodinu, prvi program. Bilo je pitanje: zašto januar nazivaju najdepresivniji mesec u godini? A ja kao iz topa: pa zato što nema love. Ispucali se ljudi još pre nove godine za doček, pa onda Božić, pa slava ona, pa ova, pa ko ne bi bio u depresiji. Na mene vreme ne utiče, ako mi je novčanik pun, kao i ostalom svetu. I, bila ja na tv. Javljali mi ljudi. Kažu, istinu si zborila. Ok, tu sam bila pametna, priznajem.

Krenuh kod knjigovodje, obesim tašnu preko stolice, medjutim, bio joj programer jer joj nešto riknulo na kompu, pa ja produžih da ispraznim tavan. Odšetah od nje dobrih deset minuta, kad, konstatujem da sam zaboravila tašnu.E, tu nisam bila pametna.
Uh, da ti ‘bem sve po spisku, zaboravna babuskero. Vratim se nazad, pa opet na tavan. I tu sam bila pametna, odradila posao.

Dodjoh kući, izuh čizmu i počeh da se presvlačim. Skidam sokne, i mislim na sto drugih stvari. I odjednom, ukapiram da mi jedna fali. Sve ispreturah, nidje je! Tek kad sam htela da namažem čizme, videh je u istoj. Udjoh u kuhinju, ispustih slanik, isprosipah so po celoj kuhinji. Taman to skupih, isprosipah kafu koju sam htela da preručim u limenku. Eeeeeeee, bože, pomozi! I taman to sve uradih, ispusih poklopac sebi na nogu. Ej, pameti, gde si!!!

Pogledam kroz kuhinjski prozor, kad tamo, sedi jedna crna mačka sa žutim očima i gleda direkt u mene. Šta ću, uzmem neke šunkice i bacim joj kroz prozor. Smazala i nestala. Videću sutra da li se navukla.
Zašto ja privlačim crne mačke, nije mi jasno? 😀

Danas odradih odjavu fiksnog telefona, iz petog puta. Em je UVEK gužva, em se šalterci baš i ne sekiraju zbog toga. No, imala sam sreće. Odradih to za 3 minuta. Ako niste znali, nema više cile mile, tj. ne možeš svoj fiksni broj, da ostaviš na mirovanju. Pokloniš ga pošti, kao da ga nikada nisi imao. I to sve za „dž“. Ni hvala mi nisu rekli!!! Nepristojno i bezobrano. Gde im je pamet?

Večeras, odgledah svoje serije, kad, odjednom, dobih napad spremanja. Skočih, zgrabih magičnu, pokvasih je i udri po policama i sitnicama. Sve obrisah, dok si rek’o KEKS. Zatim, krenuh u kupatilo. Reših da izbrišem venecijaner roletnicu. Redom, traku po traku, sa obe strane. Boooooože, koji me je nečastivi spopao u pola jedanaest. Zove me prijateljica i kad sam joj rekla šta radim, ona se zaprepasti! A šta je ona radila. Taman izašla iz kupatila. Oribala ga. I onda smo se smejale zajedno. Znači, nije samo mene spopalo.

Daaaa, još sam i krpare oprala, prekrivače za krevet i nastavljam sutra, ako me još bude držalo ovo „pretprolećno“ raspoloženje, da ne kažem, ako budem još pri zdravoj pameti. 😕

A kako ste vi? 🙂

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

21 thoughts on “K’O DA JE PROLEĆE”

  1. Повратни пинг: K’O DA JE PROLEĆE | www.blogovnik.com
    1. Neno, polovično uspešan i taj dan i danas! Ludilo me ne prestaje. U 22 h sam oprala prozore, komplet i vrata od terase, sada mi se peru zavese i navlake za stolice, pa čekam da iz obesim, tj. raširim na sušilicu.
      Hvala ti na komplimentu. 😀

  2. Dudo, mnoooogo si slatka kad te tako uhvati „emocija“, volela bih da sam gledala tu tvoju anketu!
    Kažu da crne mačke niko ne voli i one su najugroženija vrsta mačaka jer ih niko neće, zato mi je drago da su u tebi pronašle dobrotu, lukavice jedne 🙂
    I polako, ja kad žurim sve mi ispada i sve porazbijam, uspori i biće sve super 🙂
    POzdravljam te.
    Kod nas neki virusi, malo smo svi bolesni, ali se ne damo 🙂

  3. Hvala ti Breskvice. Crne mačke su mi sudjene. Znaš da sam hranila dve crne u dvorištu, posle još osam mačića, pa još jedan šareni mačak. No, leto je bilo užasno, tako da svu svi mačići uginuli, sem jednog tigrastog mačora. I on je ostao tamo u dvorištu a o njima brine moja rodjaka.
    I ovde mi je svaki dan onaj crni mačak ili mačka. Bacim joj sa prozora po nešto, jer, imam rešetke na prozorima, pa ne mogu lepo da joj dodam, a pošto je iz drugog dvorišta, morali bih ceo kvart da obidjem da joj odnesem hranu. Pored Hamba, to je ne izvodljivo, jer se boji i senke svoje.
    Meni ispada i razbijam i ovako i onako, očigledno sam trapava. 😕
    Ima virusa i kod nas, kao gripa i stomačni. Ne dajte se, ozdravljajte što pre! Puno pozdrava! 😀

    1. Misliš da je vrbopuc već počeo? videla sam da je breza pustila već „brkove“, napupelo neko ukrasno šiblje, čak se promolio i jedan roza cvet.
      No, pošto sam se ukočila, morala sam malo da o’ladim sa tim „simptomima“. 😀

  4. Ja sam zimi kao međed! Spavam i kad sam budna … Eto kako sam…K’o uspavana lepotica 🙂 E da mi je da naleti neki princ, da me iŽljubi… 😀 A ti kad te ova manija opet spopadne, trkni do mene, ima ovde posla za takve vrednice 🙂 Cmok :*

Оставите одговор

