BAŠ SE LEPO DRUŽIMO

mobilni

Čitam post koji je napisala Zelena, pa reših da vam opišem kako izgleda poseta moje dece kod mene ili mene kod njih.

Čim dodju pozdravimo se, posedaju za sto, najedu se, zatim se poizvrću, gde koji, mili moji, svako uhvati svoj mobilni telefon i na internet. Ćuuuuuutimo! Jedino moj unuk, ljubav moja, nešto guguče.

Nije da ne pokušam da razgovaram, pokušavam, pa se iznerviram, zato što jedno pitanje postavim po nekoliko puta, a kao odgovor dobijem: mmmmmmmm, aaaaaaaa, š’a si pitalaaaaaa, a….? I popizdim, ućutim, onda se oni kao malo trgnu, počnu da optužuju jedni druge, pa Jovo nanovo.

E, dotle su nas dovele raznorazne „mreže“!

I tako u krug. Dodjem u trafiku, radi moja ćerka, punom parom. Jedva uspem po koju reč, službeno, da je pitam. A kada ne radi, zna se: internet, watsap (ne znam kako se to tačno piše), fejsbuk… Sve mi je već dozlogrdilo.

Hvala bogu, imam dve prijateljice koje nemaju kompjutere. Odnosno, imaju njihova deca, ali im ne dozvoljavaju da ih koriste, niti imaju živaca da ih po malo obučavaju. Tako da, imam sa kim da pričam. Isto je i telefonom.

I, još nešto, nema me na twiteru,netlogu, fejsbuku, jer, zaista ne znam šta bih tamo radila. Više volim da pogledam neki dobar film, da pratim dve tri serije, kada se ne družim, uživo.

Vidite da me ni ovde nema baš puno. Jednostavno, ne stižem, a i Hambo mi je „otežavajuća“ okolnost, pošto mi leži u krilu dok sam za kompjuterom a glava mu je na mojoj desnoj ruci. Znate i sami kako je teško kucati (pa još ako kucaš sa svih deset prstiju), sa tegom na istoj.

Ovo bi bio odgovor na Zelenkin post!

Družite se ljudi! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

37 thoughts on “BAŠ SE LEPO DRUŽIMO”

  1. Pa ono, nije da nisi u pravu. 🙂 U odbranu tvitera mogu da kažem da sam upoznala nekoliko baš dobrih ljudi, na koje nikada ne bih naletela ovako, a i pomogne da se izduvam ponekad. Uživaj ti sa bebanom i Hambom, kad se već nisi navukla, ko mi nesrećnici. :)))
    p.s u pregovorima smo za novu kucu. 🙂

  2. Повратни пинг: BAŠ SE LEPO DRUŽIMO | www.blogovnik.com
    1. Baklavice, verovatno je to i razlika u godinama, pa ih zato baš i ne interesujem naročito, dok vrlo rado prihvataju ručkove, čuvanje dece itd.
      Poštujem ljubav prema internetu i društvenim mrežama, ali, kada sam sama.

      1. Znaš kako, sve to izgleda tako dok neko ne ponudi bolju zabavu. nego ti sledeći put prostri karte po stolu, svakom po kuvano vince, pa se lepo razigrajte. Ja sam tako zimus premostila tišinu izmedju Baklavčeta i bake mu (bez kuvanog vina 🙂 ) . Mogu ti reći, bilo je sjajno i rado smo ponavljali 🙂 .

  3. Da… moja deca još uvek žive sa mnom, pa su više prisutni fizički, ali duhom… možda još manje nego tvoja. Najstarija ćerka kada dolazi, javi se, ode na sprat u svoju sobu i za bukvalno 3 sekunde je „on lajn“. Šta toliko radi, nikada neću shvatiti.
    Ja imam Fejsbuk stranu, otvorenu na nagovor svoje dece, i to čisto da bi me pronašli ljudi koje godinama nisam video. Međutim, ja Fejsbuk ne ažuriram uopšte, naslovna strana i fotografije su iste kao kada sam otvorio Fejsbuk… nekada stigne neka porukica, ja je pročitam, odgovorim i … to je to. Blog pišem, imam u „Guglrideru“ obeleženo 15-tak blogova koje pratim i to je sve…
    Skidam filmove i serije sa interneta, nekada se malo pomučim sa titlom i prevodom, i onda to gledamo uveče… žena i ja… naravno… njih to ne interesuje…
    Šta ćeš, tak’o vreme došlo… ne kažem da mi ne smeta, ali sam svestan da Drinu još nisu ispravili.

  4. Sanja, ja volim blogovanje i tu sam upoznala sve vas, predivne ljude. Medjutim, akcenat je bačen na druženje sa decom. Pa, bar dok smo zajedno, tih sat vremena, da pričamo, o bilo čemu, da se smejemo, maaa, jok, bre, ženo, nemaju oni više ništa sa mnom. Verovatno sam im dosadna i teme koje ja pričam njih ne interesuju. A mene MORA da interesuje sve što se njih tiče. I „porukamo“ se, ohaj!
    Volim ja da se družim i upoznajem sa novim ljudima a dovoljno mi je i ovo mesto! Puno sreće, držimm palčeve! 😉

    1. Naravno, nište ne može da zameni druženje, internet lagano ali sigurno baš to poništava!
      (kad mi odgovaraš idi na – odgovor ispod moje slike jer ovako ne vidim da si mi odgovorila)

  5. Možda nije mesto da ti ovde ovo pise, al ti obrisi, kad procitas – gledala sam nešto Gaudijeve zgrade i bila sam ner malo iznenadjena kada sam, prvo, naisla na fotografiju jedne moje sagovornice za blog i na moj blog kao pozadinu priloga o njoj, a onda sam naisla i na tvoju fotografiju – kolko da znas – https://www.google.rs/search?q=gaudijeve+zgrade&hl=sr&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=IR0AUemGF8vO4QTQwYDwBw&ved=0CCoQsAQ&biw=933&bih=603

      1. Ne, neeeeeeeeeee, taan posla – ja ne znam sta se desilo i kako, samo, na toj adresi, kod ene, javlja se i tvoja profilna fotografija.http://www.google.rs/imgres?start=520&hl=sr&sa=X&tbo=d&biw=933&bih=603&tbm=isch&tbnid=Ri01MJy9oANOoM:&imgrefurl=http://buki81.wordpress.com/2010/11/06/gaudi-od-barselone/&docid=qaavPk9D4c6pFM&imgurl=http://2.gravatar.com/avatar/ec919ec07d0b0497373f0acdb76d65c1%253Fs%253D64%2526d%253Didenticon%2526r%253DG&w=64&h=64&ei=XYAAUer_BseNtQbcuIDYDA&zoom
        Pokusala sam da iskopira adresu , kad otvori tu fotografiju, ali ne znam da li sam uspela. I ne znam da li se ona vidi samo kod mene, u svakom slučaju, samo sam htela da ti kažem na sta sam naisla,ponavljam, ne znam kako.Pozdrav i izvini , nisam htela nista lose.

  6. Negoslava, pravo da ti kažem, pao mi je kamen sa srca, jer si me baš zabrinula.
    A što se tiče svega ostalog što si napisala, hvala što si mi javila, ali sam ja duduk za sve ostalo. Možda bi neko mladji mogao da objasni šta se desilo! Pozdrav! 😀

    1. Ne vidim ti ovde mail adresu, pa ako ti nije tesko, posalji mi, da ne ispisujem ovde i ja, tu svoju kompjutersku nepismenost, da ne zasmejavam narod. Izvini još jednom, verovatno sam jako nespretno sve ovo rekla, a možda je najbolje i da obrises. Pozdrav, pa ti pisem na mail.

  7. Na žalost, zakazivaćemo sastanke sa rodjenom decom, kao na zapadu, čini mi se. Sve što ne treba, primili smo od njih!
    Samo nam fali ulazak u jEvropu, pa će se SVE promeniti! 😉 Na boooooolje, sigurna sam! 😀 😀 😀

Оставите одговор

