PRVA NOVOGODIŠNJA ISPALA

Ne znam da li sam ja JEDINA koja je čula prognozu za danas, a to je bilo sinoć: ZNAČI, ovako reče, namincana prognostičarka:
Sutra nas očekuje jutarnji mraz sa maglom, ali će se magla podići, pa nas očekuje diiiiivan, sunčan dan, sa temperaturom do 10 stepeni celzijusa.
Hm, obradovah se ja, ali, noćašnji doček nove godine, na Trgu slobode, na minus četiri, bio mi je loš predznak za ovakvu prognozu.

Obećali nam ovo sunčan zimski dan
a dobili smo ovo vremenska

Znači pala je prva ISPALA, OVOGODIŠNJA.

Nisam bila pijana, majke mi, jer to nikako ne može da se desi od vode, ali, rekla je, majke mi!

Dan je bio hladan. Temperatura se nije mrdala od nule,a, oko zaostalih bara, led.

Eh, kad pomislim samo, koje nas tek ispale čekaju, ovo je „mala beba“!!!

Da li još neko od vas čuo za ovakvu proznozu ili sam ja to, MOŽDA, SANJALA!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

11 thoughts on “PRVA NOVOGODIŠNJA ISPALA”

  1. Eto, imali ste sreće, nas su „ispalili“. Evo, sada imaš opciju „odgovor“, ako si na to mislio. Kod mene je sve na srpskom na kontrolnoj tabli, pa se nadam da sam dobro „prevela“! Pozdrav i hvala ti!

Оставите одговор

