ŽELJE I OČEKIVANJA

christmas-card-photoshop-tutorial-15-500x312Danas je pretposlednji dan ove, 2012. godine. Što reče Labilna, čini mi se da je svaka naredna sve kraća. Užasno se brzo živi i dani su okraćali. Čak i meni, penzošu. Jesam još vrlo aktivna. Trenutno živim sa Hambom, zato što je ćerka obnevidela od posla u trafici a kuče ne može da bude samo po ceo dan. Ovako, imamo jedno drugo, pa nam je lepo. Čak se i noću grejemo! 😀

No, da skratim.
Ova, što prolazi, godina, beše mi udrobljena. Udjoh u nju sa trudnom ćerkom i budućim joj mužem, sa starijom ćerkom i Hambom.
Pa onda behu svatovi. Divni, veseli, ali, hvala bogu, nije dugo trajalo. Pa, onda, dobih unuče krajem maja. Sreća naša! Veeeeelika!
Pa rešismo da prodamo stan i uspeli, očas posla. Ono što nije išlo lako, to je traženje nova dva stana a u isto vreme renoviranje lokala i početak novog posla. Bilo je jako stresno i verovah da će mi smeštaj biti ludara. No, kako to obično i biva, u poslednji momenat pronadjoh ovaj stan, u kome sam sada podstanar, jer me je, u poslednjem momentu, izlevatio tip od koga sam trebala da kupim stan. Znate da su moji ćerka i zet tada, planirali put za Ameriku, pa sam se ja, do 13. novembra, morala preseliti u neki stan, prazan. I sretoh prijateljicu sa kojom sam nekada radila, te me ona uputi na ovaj stan i eto, uselih se. Na dobrom je mestu, ima veliku sobu, antre, kuhinjicu i kupatilce, petnaest stepenika do ulaznih vrata i zajedničku terasu sa komšijom. Na proleće, ako Bog da, tražim sebi stan, ponovo, ako ne ostanem u ovom, zauvek, pošto se i on prodaje. No, videću, kako se slažemo stan i ja. Još mi je potrebno vremena. I konačno, dobih internet. Dosadna sam kao buva, ali, šta ću, morala sam i to da kažem. 😀

Čemu se nadam u novoj godini:
1. da me ništa ne boli (kao upala bešike koju trenutno imam i ulazim sa njom u novu godinu);
2. da moja deca budu dobro, da budu zadovoljna i da moj Lole lepo i srećno odrasta, uz sve nas;
3. da nam novi posao napreduje i da od njega pristojno živimo;
4. da niko iz moje porodice ne bude bolestan i ne pati;
5. da sa prijateljima (malo ih je, ali su IZABRANI), budem i dalje u dobroj vezi;

Znači, to bi bilo ono najvažnije.

E, a sada vas pitam:
novac_na_drvetu (1)

Da imate ovako nešto u dvorištu, koliko biste „brali“ svaki dan novčanica? Morate znati i ovo, da, ako preterate, drvo će nestati? 😀

Želim vam da vam trpeza puna zdrava, koliko vam to prihodi dozvoljavaju!
povrće

Da se što više igrate sa svojom ili tudjom decom, jer samo oni mogu da vam izmame osmeh na lice, mislim, najpre.
osmesi i deca
bebe

Da se sexate, naravno, ako imate sa kim i ako imate tu želju:

seks

Za doček nove godine, želim vam da se provedete onako kako samo vi želite. Ne dozvolite da vam bilo ko nameće svoje želje.

Ja, jedva čekam ponoć, da poželim sreću svojoj deci, familiji i prijateljima, da prestanu petarde da rokaju i da legnem i odspavam, brinući se za decu, koja treba da rade celu noć!
Unuk neće biti sa mnom, već sa svojom majkom, u stanu na koji je navikao i koji je bezbedniji što se petardi tiče.

Šaljem vam poljupce i da vam se ostvari sve ono o čemu maštate!

wreath1-4ćestitka

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “ŽELJE I OČEKIVANJA”

  1. Повратни пинг: ŽELJE I OČEKIVANJA | www.blogovnik.com
  2. Ma ovo je bozanstven post! Hvala ti puno na divnim zeljama i sto si na sve mislila. Ovo drvo nemam u dvoristu, a ne bih ga, pravo da ti kazem, ni zelela. Kvari ljude. Srecna Nova godina, i sto si dobila internet, bas mi je drago, jer vidim da ti puno znaci!

  3. Hvala i tebi Nataša na pohvalama. Ja bih, pravo da ti kažem, želela takvo jedno drvce, pa bih svaki dan uzela jednu novčanicu (na primer od 100 evrića), trećinu bih zadržala sebi, dve trine dala deci. Od svog dela bih pokupovala hranu za pse lutalice i hranu nosila sa sobom, da ih hranim kad god po nekog sretnem.
    E, sada, ako drvo proceni da je je to puno, ok, neka nestane. Nemam sto evra ni u snovima, pa ću se zadovoljiti i nemanjem. A hranu za životinje i tako kupujem, no, u količini koja mi je dostupna.
    Eto, skromna sam, zar ne?
    Puno sreće i poljubaca tebi i porodici! 🙂

  4. @duda, kao i svako drvo kada se zaliva rastu nove liske :))) Sve je u odrzavanju. I zasto nemas „reply“ da dobijam notifikaciju (obavestenje) kada si odgovorila ;).

    Ako ne znas gde se podesava (a znam da znas),
    Podesava se u kontrolnoj tabli u settings (podesavanja) discussion (diskusija ili kako su vec preveli) 7 opcija „Enable threaded (nested) comments __ levels deep“ odn. dubina tj. koliko je dozvoljeno odgovora na komentar (npr. 5) ili koliko hoces. Onda ce ti se pojaviti opcija „odgovor“ ispod svakog komentara i na taj nacin budemo obavesteni kada si nam napisala odgovor :)))

          1. Ja to nisam rekao ni pomislio 😉
            Kao sto mi mladi mozemo da pomognemo starijima u novim tehnologijama, tako i stariji mogu da nam uvek pruze koristan savet iz zivota. 😀

            Nema na cemu.

  5. Sve najbolje vam želim u ovoj novoj 2013. da ste pre svega zdravi i srećni, a i da vam posao dobro ide. 🙂 Što se drveta tiče, pravo da ti kažem ja bih to odmah sve obrala, pa koliko se nakupi, da ne moram posle da se mislim hoće li nestati. 😀

  6. Obrstila bih ja to drvo isti dan 😀 Ne mogu da trpim da me glava boli svakodnevno… Ovako jedan dan, dok ne spiskam sve i posle po starom 🙂 I to bi bilo vrlo stresno. Nakupovala bih sto đavola i posle se kajala 🙂

    Pare dođu i potroše se, a zdravlje i ljubav treba da se neguju, da se u njih ulaže, a za to ne teba puno para, već ogromno srce i hrabrost koju ti imaš. Živa bila!

    Srećna i berićetna vam ova godina bila, kako tebi, tako i tvojoj porodici i svima oko tebe 🙂 Cmmmmmmmmok :*

  7. E, ne mož’ da ga brišeš, već posečeš i obereš! Ok, tvoj izbor. Mene ne bi bolela glava da svaki dan uberem stoćaka, i iznikne mi novih sto, nadam se. No, videla bih već!

    Hvala tebi na divnim željama. Znaš da to sve i ja želim tebi i tvojoj porodici! Cmokenzi! 😀

Оставите одговор

