INTERNET, KONAČNO!!!

snow-trees-alaska_58932_600x450Malo mi  se stišalo uzbudjenje zbog dobijanja interneta, ali ću vam ipak opisati kako sam reagovala kada su mi javili.

DakleM, ja u banci, taman došla na red, kad, zazvoni mi mobilni. Neprijatno mi je, ali, nepoznati broj me zagolicao.

Javim  se, a sa druge strane, ženski glas mi saopštava: gospodjo Branislava, ovde Telekom, vaš zahtev je usvojen i možete doći po opremu u ulici Modene. Ahahahahahahah!

Ja, uzbudjeTa i obradovana, uzviknuh: JUPIIIIII, onako od srca, u sred banke. Gospodja, koja je obradjivala moje papire, slatko se nasmejala i konstatovala da sam sigurno dobila lepe vesti: moooooolim, ne lepe, kažem ja, PREDIVNE, dobih internet posle skoro mesec i po dana. Jaaaaako sam bila srećna.

Dodjoh kući, ubedih mog mladjanog zeta da dodje da mi ga prikopča, jer, jedino se u to ne razumem. Uspeo on, odmah. Tako da, dragi moji prijatelji blogeraši, ponovo sam redovna u NAŠIM redovima (neznalice bi rekle: SEKTAŠKIM, hi, hi, hi).

Ništa se nisam promenila ni što se psovanja tiče, pa ću reći: JEBEŠ ŽIVOT BEZ INTERNETA!!!

Ljubim vas i evo me, počinjem sa čitanjem vaših postova. Ne zamerite ako ne uspem BAŠ  sve da pročitam!  😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “INTERNET, KONAČNO!!!”

  1. Повратни пинг: INTERNET, KONAČNO!!! | www.blogovnik.com
  2. JUPIII! I ti kao i ja koristiš internet preko ADSL-a, baš se radujem što ćeš ponovo imati svoj stari hobi, pored ovog novog, čuvanja unuka. Sad se baci na kuckanje i čitanje ali ipak ne preteruj, doziraj po malo…

  3. Svašta nešto lepo, a ja ne stigoh do tebe sto godina, pritislo sa svih strana. Da ti kažem, obradujem se kad god mi stigne mail, mislim na tebe, al’ ne stižem! Krajnje je vreme da otvoriš tviter nalog, divnog sveta ima tamo i slatko da se ispričamo na brzinu. Ljubim te, ljubi detence, šalji fotkice i pišemo se! ❤

  4. Sanja, divno je ponovo biti ovde. Ništa mi ne govori o nemanju vremena. Sve ga je manje ili sam ja smotanija. Sada imam i unuče i kuče, šta da ti pričam. Ovo drugo malo je stalno kod mene, a unuče vidjam svaki drugi dan i čuvam ga i preko nedelje, kad zaškripi, a i vikendom.
    Pozdravi i poljupci, celoj familiji! Šaljem fotke! 😀

Оставите одговор

