JOS MALO ZIVACA

Samo da vam javim da su moji zivci sve tanji, ali moram biti strpljiva i cekati. Kablovski internet nisam mogla da dobijem od komsije zbog potrebe busenja vrata ili prozora, pa sam se odlucila i podnela tek juce zahtev (cekajuci prvu varijantu) za ADSL. Rekose mi da je 15 dana maksimum vreme za preuzimanje opreme. Ma, nece moci kad im usednem za vrat, mora biti brze. Drzite mi sipke.

Inace, stalno sam na relaciji kuca, kuce (Hambo), trafika, kuca, unuce i to je to. Sada cuvam unuce jer su moji na Slavi.

Jako mi svi nedostajete i jedva cekam da se ukljucim u sve blogovske tokove.

Ljubim vas!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 thoughts on “JOS MALO ZIVACA”

  1. Повратни пинг: JOS MALO ZIVACA | www.blogovnik.com

Оставите одговор

