KUCNUO JE ČAS…

da se preselim!!!  Ovo se zakuvavalo nekoliko meseci i ostvarilo se baš juče!  Opet sam se opredelila za sunčanu stranu ulice, srela koleginucu iz nekadašnje firme, požalila joj se kako ne mogu da pronadjem stan a moram da se selim a ona me povezala sa pravom osobom i eto…

… juče sam pronašla odgovarajući stan i u narednih 7, 8 dana, moram da se preselim da bih na vreme zauzela poziciju kod ćerke u stanu oko čuvanja mog unučeta, 16 dana, dok mu se ne vrate roditelji sa puta.

Bio je to vrlo stresan period. Znala sam da će mi smeštaj biti GARANTOVAN u ludnici, jer, da je potrajala neizvesnost, stvarno bih tamo i završila a vi ne biste znali gde sam, jer, onako luda, ne bih se setila nikome da javim, a moju decu ne interesuje moj Blog. 😦

No, to nije jedina novost. Pisala sam o promenama u mojoj porodici. Sada se zatvorio krug pa mogu da pričam:

Otvorili smo predivnu trafiku u prodavnici gde smo prodavali cipele. Posla Ima preko glave, hvala Bogu i svima nama koji radimo u njoj i za nju. Obogatiti se nećemo, ali, želimo samo da živimo skromno. U našoj državi je i to premija.

Eto, ja ću, posle 59 godina zajedničkog života, što sa suprugom, što sa ćerkama, konačno, živeti sama. Da li se bojim? Ne! Da li mi je potreban mir? O da!

Da li mi je dosadno u životu? Bože sačuvaj, aktivnija sam od kada sam u penziji, nego kada sam stvarno radila. Ne smem da se opuštam, jer to je smrt.

Ni moj unuk mi to ne dozvoljava. Neka mi je samo veseo, ljubi ga baka. Napunio je 5 meseci a ova fotka je napravljena kada je imao 4.

Selim se u drugi deo grada, mada me ni to ne štreca. Novi Sad nije velik, dobro je organizovan autobuski prevoz, tako da ću stići za čas, tamo gde krenem.

Ako se ne budem javljala jedno vreme, znači da prebacujem komp kod ćerke u stan sa gledaju svoje dete preko skype kada otputuju preko velike Bare.

Ljubim vas i do sledećeg javljanja. Pune ruke su mi posla. Ako ima dobrovoljaca za selidbu, pomoć ne odbijam!  😉

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

43 thoughts on “KUCNUO JE ČAS…”

  1. *Sanja, potrebne su promene u životu, jer postaje dosadno. Ja se selim svakih 8 do 13 godina. 😀 Ne mogu više da smislim komšiluk, prostakluk, bezobrazluk! Ne mislim da će mi tamo biti mnogo bolje, no, čini mi se da će biti BAR, mirnije. Ako mi je hoće frka, izaći ću u grad.
    Slatkiš je težak 9,5 kg i dugačak 75 cm. Bio na svoj mesecdan, 26. na kontroli u savetovalištu. Čestitao doktor roditeljima na fantastično negovanom i othranjenom čedu! Poljubac i svima vama! 😀

  2. Повратни пинг: KUCNUO JE ČAS… | www.blogovnik.com
  3. srecno preseljenje, a kao sto rece gore u komentaru da se selis na svakih 8 do 13 godina hehehehe – pa znaci nisam ja jedini na ovom svetu koji uvek tezi nekim promenama kako ambijenta tako i zivotnog stanista. 😀

  4. *Umetnosthedonizma, dobro mi došla u goste! Pa, šta da ti kažem. Kada KONAČNO, krene na bolje, lako je biti optimista. No, vera u bolje sutra, kod mene postoji, što jes’, jes’!
    Hvala ti puno, verujem da će mi biti lepo u novom stanu i novoj sredini.
    Poljubac! 😀

  5. Vidim ima novosti kod tebe, preseljenje iz dosadašnjeg stana, čeka te čuvanje preslatkog unuka, imaš posla, hvala Bogu, nećeš se dosađivati i ja ti želim da u novom stanu imaš mnogo bolje komšije, nego u bivšem. Pozdrav iz kišnog Požarevca…

  6. *Zoko, hvala ti puno i primi pozdrave iz kišnog Novog Sada. Ljubim te! Pakovanje je u toku a ujedno i pretresanje stvari. Čini mi se da smo olakšane bar za sto kila. Ni jedna životinja toliko ne navuče bespotrebnih stvari, kao čovek. Čudo jedno. Neke samo stoje i tavore i nikada nisu bile upotrebljene, a upotrebne su.

  7. Preselila sam se, stop. Umorna, cuvam unuka pa vam se javim, povremeno, stop. Moj komp jos nije prikljucen na internet, stop. Obucili me da se sluzim int preko cerkinog telefona. ljubim vas sve i jedva cekam da se vratim u moj novi stan. Cmoook¡iii

  8. Dragi moji, vidim da ste vredni i posecujete me. moja prija seta malog pa sam se malo „drznula“ da citam. Hvala vam na podrsci. Uopste nije bilo lako. ipak sam ja baka. Nateglila sam se i ja a iljudi koji su selili. Brzo ssm sredila stan. Cekam tepih u ponedeljak i onda ce sve biti super. Javicu se opet. Puno vas pozdravljam.

  9. Samo da vas sve pozdravim i kazem da u petak stizu moja deca kuci, preuzimaju svoje dete a moje unuce. divno nam je, sve lepo organizovano a bebac dobar da svaki covek pozeli ovakvo dete. No, i pored svega nije bas jako lako. Jedva cekam da se vratim u svoj stan i okacim se na internet i pisem i pregledam sve blogove koje pratim.
    Dotle, mislicu na vas i puno vas pozdravljam!!! 🙂

  10. Cao Ivane!
    Internet imam preko cerkinog mobilnog i prEznajem, jako mi je tesko da kucam jednim prstom jer sam daktilograf po struci.
    Bebac je genijalac.
    I vi svi meni jako falite.
    Imas li nekih vesti od Steve Hamzjakla ili Dodoa? Dugo se nije oglasavao ni na mom blogu a svoj je zatvorio. Brinem se.
    Za vikend se selim u svoj novi stan, garderobno i onda sredjujem komp. jedva cekam. puuuuuno pozdrava od turbo «babca“. 🙂

  11. Drustvanjce, jos uvek sam na tudjem kompu. Popi*decu, totalno. Nadam se ove nedelje, pu, pu, pu.
    Inace, dobro sam, uzivam u svom unucetu i u svom toplom domu. Sneg nam je dosao kao kec na jedanaest, napravio malo haosa u saobracaju, no, meni to nista ne znaci zato sto picim pesaka.
    Inace, beban ima dva zuba, napunio je 6 meseci, otezao do 10,5 kg, porastao do 75 cm i, hvala bogu, odlicno napreduje.
    Ljubim vas i jedva cekam da vam pisem o svemu i svacemu i procitam sta sve vi pisali!

Оставите одговор

