SMAK SVETA

Danas na pijaci, dok mi je merio španat, prodavac galami: aha, videćete vi, 12. decembra kada bude smak sveta!!! Treba da se pripremite. Ne znam baš tačno kome to govori, ali, dozvolim sebi komentar: A kakav to SPECIJALAN smak sveta treba da se dogodi 12. decembra?  Pa zar taj SMAK nije počeo još pre 20 godina i traje i dan danas? I kako se pripremati za TAJ PUT, baš me kopka. Naslušala sam se za svojih 59 i kusur meseci života, par 10 puta, da ćemo nestati.  I jedne godine, dok je moja ćerka bila jako mala, ali dovoljno velika da ukapira šta je smak sveta, kada je došao taj, ZAPREĆENI, dan, i kada je uvidela da od smaka ni „S“, besno je prokomentarisala: OPET SU NAS ISPALILI!!! Nasmejasmo se, naravno, ne upuštajući se u to na KOGA JE TAČNO MISLILA!

Znam i osećam, da nova politička garnitura čini da se ni malo ne osećamo bolje, da nam je sve gore i gore, da je sve više nezaposlenih (Izuzimajući naš GSP koji je u poslednjih mesec dana, zaposlio 200 radnika, ni da je rudnik ili kakva železara, ili fabrika autodelova).

I dalje se zapošljava STRANAČKI, otpušta na isti način, tako da, ako ste i rešili da se ipak učlanite u neku od stranaka, dobro razmislite u koju, jer, danas jesi, sutra nisi. Hvala bogu, nije zabranjen PRELET iz jedne u drugu a takvih je dosta.

Volim što su bar iskreni i bolje prodju od onih koji se SLEPO drže svoje stranke i dobiju šut u dupe, zato što njihova nije više GLAVNA.

Elem, ovo sve ispričah da bih se nadovezala na SMAK SVETA. Čini mi se da je ovo stanje, koje mi trpimo već isuviše dugo, mnogo teže nego DA NESTANEMO U SEKUNDI. I šlus, nema više ničeg i ništa, sem, možda neke male žive čestice, iz koje će se ponovo razviti novi svet, mnogo lepši od ovog. I bez stranaka, naravno. Kralja na čelo države, jer, to još nismo iskusili. Mislim na našu generaciju.

Neka nam je Bog u pomoći!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “SMAK SVETA”

  1. Повратни пинг: SMAK SVETA | www.blogovnik.com
  2. Ja sam davno rekao da će smak sveta biti proces; neće se dogoditi u trenutku kao što neki zamišljaju. To je kao što mi matori kažemo; samo da me strefi srčka, da se ne mučim i mene i decu (kad treba da umremo).
    Inače, ja nemam vremena da čekam smak sveta, stičiće i da me ne pita, jutro je, dobio sam još jedan dan na poklon, idem da ga ispunim nečim korisnim 🙂

  3. Alex, pa taj SMAK verovatno znači da ćemo nestati u trenu, tako da nećemo ni biti svesni svega (daj bože da tako bude, AKO bude, ne daj bože).
    No, dok imamo svo vreme ovog sveta, moramo ga što pametnije iskoristiti! Puno pozdrava! 🙂

  4. Ne mogu da verujem da sam toliko omašila. Još sam prole godine zapisala u kalendar da ti i SanjaKokica imate rodjendan istog dana.
    Izvini molim te, ali neću da budeš pahuljica smaknuća, već pahuljaca Zime! Ljubim te! 😀

  5. Dal da budem ozbiljna – promene, nekakve, svakako slede. E sad, dal smo ispunili kalendarsku epohu kakvog- takvog mirnog procesa, pa sledi ona maksimalno turbulentna u kojoj se očekuje promena sistema vrednosti, ili će nas uništiti „samo“ GMO, kasetne bombe, pesticidi, fugicidi i ostali – idi, saznaće ko doživi.

Оставите одговор

