ZABORAVLJANJE…

NAM POMAŽE DA BOLJE PAMTIMO, samo nam još treba recept za ovo drugo!

 

UFatilo me nešto večeras da čitam svoje postove, naravno, ne sve, koje sam pisala davno.

Davno, mislim, prošle godine, pretprošle…

I iznenadih se kako sam imala sasvim neki drugi stil pisanja. I ne samo to, nego sam bila zatečena tekstovima. Totalno sam zaboravila za neke postove. Kao da ih je pisala neka druga osoba. Neverovatno.

Mada, donekle, imam i opravdanje za to.

Kada sam počela da pišem blog (pre tri i po godine), još sam radila i mozak mi je bio prilično „uposlen“. Čitala sam i novine redovno i knjige. No, kada sam otišla u penziju, mozak mi je otišao na „ispašu“. Ponekad mi se čini da sam totalno otupela. Niti čitam novine, niti čitam knjige. Novine, zato što ih treba kupovati, naravno, a za knjige, nešto, nemam živaca. Pokušavala sam, nije da nisam, ali, ne ide. Nemam koncentraciju. Proći će ta faza.

Jedino što pogledam na tv su vesti, ali one najkraće moguće, čisto da znam šta se dešava u zemlji i svetu. Pratim i dve turske serije, sa velikim oduševljenjem. No, nisam baš fanatik. Ako treba da čuvam unuka ili se dogovorim za šetnju sa drugaricom, odustajem od serije. Volim da gledam i diskaveri kanal, emisije o podvodnom svetu, sve o životinjama o čudnim sklonostima, bolestima, i svašta još…

„Odlazak na pašu“ mog mozga ne znači da sam totalno pasivna. Na protiv. Mnogo toga se dogadja mojoj porodici. Na velikoj smo prekretnici i vrlo aktivni na više polja. No, promenio mi se stil života pa, verovatno, zato i stil i način pisanja.

Nisam više ni tako raspomaljena za kompjuterom, kao što sam bila u početku. Volim da prošetam po blogovima koje pratim, ali ne više onako bezglavo da provodim više sati ispred monitora.

Zaboravljanje je, pretpostavljam i u tesnoj vezi sa krštenicom!!! 😀 😀 😀

No, trudim se, zapošljavam ga svaki dan, imam mnogo obaveza, ali, ipak, zaboravim. Sto u dnevnoj sobi, prepun je raznih ceduljica, podsetnica. I tako se borim protiv zaboravljanja!

Vi, koji pratite moj blog, sećate se raznih dogodovština o kojima sam pisala. Pa, eto, prijalo mi je da se podsetim svega toga i dobro se nasmejem.

I, šta sam ono htela da vam kažem…, nemam pojma…, ma, u materinu, setiću se, valjda, sutra…

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 thoughts on “ZABORAVLJANJE…”

  1. Dudice, draga! Stil pisanja baš i nema puno veze sa stilom života! Evo, ja promenio i sredinu, a i stil života, ali stil pisanja je ostao! Zapravo, tekom vremena, i redovnim pisanjem, postala si mnogo iskusnija, veštija! Ja barem imam pravo da ti ovo kažem! Samo nastavi, i ne zaboravi da smo stigli na prag kada postajemo pomalo zaboravni! Ali, ako se i ne setiš, nemoj zaboraviti da je dobro setiti se činjenice da ako nešto zaboraviš, garantovano ćeš se setiti da su zaboravnost i sećanje jedno te ista stvar! 😉 Eliksirče, draga šaljem ti puno lepih pozdrava!

  2. Dudo, i ja nešto slabo pišem, nekako mi više nije ovaj blog ono što je bio kada sam počinjao. Malo zbog žute Vere, malo zbog života i obaveza koje on nosi, ali i meni su tekstovi nekako drugačiji, površniji…
    Tako je to, valjda 😕

  3. *Stevo, ko bi ga znao. Činjenica je da smo omatorili, ali ne i duhom. Najvažnije je da se setim da imam blog a i sve vas ovde, divne prijatelje. Verujem u svakog od vas da iskren i odan.
    Za sebe to mogu da kažem. Ima, naravno, nekih stvari o kojima ne želim da pišem iz raznoraznih razloga, jer, znam ko sve ovo čita. Pa da ne naprvim zbrku.
    Zaboravila sam da ti kažem, onomad, da nam fališ na tvom blogu! 😀

  4. *Alex, uvek je interesantnije kada počinješ nešto novo. Ovo je sada postalo već navika, pa je zato i splasnuo elan. No, ne odustaj, ko boga te molim. Evo, okupljamo se sa godišnjih odmora, pa, sada, kada se svi zaletimo, biće haj, huj!.
    Samo da se ne zaboravimo! I, da, zavisi i od raspoloženja. Ponekad sam raspoložena da pišem, ali mi ne pada ništa pametno na pamet. A onda, kada imam temu, ne piše mi se. Sve je do naše volje!
    Pozdrav Alex! 🙂

  5. Znaš da si u pravu… evo ja napisah pre godinu dana da „objavljujem rat lošim mislima i krizi u duhu Nove godine“… ali ništa se ne menja. Mislim da svetska kriza utiče na sve nas, iako mi nećemo da priznamo.
    I žao mi je što se sve manje (i sve površnije) čitamo i komentarišemo. Kad pogledam koliko starih nema više da komunicira kroz komentare…. dođe mi žao 🙂
    Ali, idemo dalje, neću prestajati da pišem, evo baš sada idem sa jednim novim tekstom 😀

  6. *Sećam se tvog „rata“ i svega što se dešavalo i drago mi je što si ponovo počeo da pišeš. Ma, sve nas pogadja kriza, ali, mi se ne damo, padamo, ustajemo, tu smo da jedni druge dižemo, bez obzira što se ne poznajemo i lično. Ovde, kod nas, u našoj maloj zajednici, sve neki fini svet.
    Znaš i sam zašto su neki odustali od tebe, ali, neki nisu. Od nekih nemoj ni ti odustajati, pa će ti se (nadam se), vratiti.
    Odoh kod tebe da čitam! 🙂
    Sutra ne novi, lepši, dan!

  7. *Svaka im čast. Ja se sećam, još iz osnovne škole, jedne drugarice koja je bila „lost in space“, stalno i dibidus. I završi ti ona i fakultet, i izrodila decu. A ne znam šta nije zaboravljala. Uvek smo je zezali da će i glavu negde zaboraviti!
    Mislim da tu igra i veliku ulogu genetika a i „treniranje“ mozga. Trudim se da ukrštam reči. Pričaju ljudi da je je odlična vežba za vijuge! 🙂

  8. Dudo moja draga, nema to veze sa krstenicom. Kazu da covek, danas, dnevno primi onoliko informacija koliko je nekad primao za godinu dana, i usled tog opterecenja i previse informacija, mi pocinjemo da zaboravljamo. Ja verujem da je tako. A sto se tice starih postova i stila pisanja, briga te, zar i nije bolje da sada drugacije pises. I logicnije mi je da nekako vremenom napredujemo. Eto to ti je.

  9. Ono što mi se u svakom tvom tekstu sviđa jeste efektan završetak. Baš onako DUM! To, Dudo! Tačka. Na kraju, ne na i. Volim da zavirim kod tebe iako te od nedavno pratim. Šta ti se događalo ne znam, ali vidim da si jaka žena. Znaš li zašto to znam? Zato što si duhovita. To ide jedno s drugim.

  10. *Tanja, ti si me baš izanalizirala! Hvala ti na tome! Počela sam i ja tebe da pratim i dobro je, lepo je sklapati nova prijateljstva.
    Ojačao me je život, draga moja. Uhvatila sam se ukoštac sa njim, i eto me, još!
    A duhovitost i crni humor nam je familijaran! Drago mi je što si ponovo kod mene! Puno pozdrava! 🙂

Оставите одговор

