BUONA FORTUNA

Ovo je narukvica koju sam dobila za sreću.

One su, ovog leta, hit u Italiji. Ko god se odande vratio, doneo je ovu narukvicu i sebi i prijateljima.

Fazon je u tome što se, dok ti drugi vezuje istu, mora zamisliti jedna želja i, onog momenta, kada se narukvica pokida, odnosno, otpadne sama sa ruke, želja ti se ispuni.

Narukvica je napravljena od nekog svilenkastog konca i deluje veoma nežno. Vek trajanja narukvice, još nam nije poznat.

Moja boja, ovog leta, je narandžasta, definitivno. Nije ni čudo što sam dobila baš tu.

Evo još nekih, koje će biti vezane na ruke prijatelja.

Momak koji ih prodaje, svima poželi BONA FORTUNA.

Pa, eto, i ja vama, bez obzira da li imate ili ne, ovakvu narukvicu.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 мишљења на “BUONA FORTUNA”

  1. *Sanja, ja ZNAM da će mi se ispuniti želja, tako bih volela da mi malo duže stoji ova slatka narukvica. Ja inače ne volim da ih nosim, nervira me kada mi se motaju po ruci, ali ova stoji kao sat, ne mrda. 😀

  2. Baš je simpatično i svaka čast momku na ideji, što se češće pokidaju , češće će se kupovati druge. A tebi želim da se što pre pokida i da ti se ispuni želja, za koju već znaš da će biti ispunjena…

  3. *Zorice, ne znam da li ih on pravi, ali je svakako „bum“ ovog leta. Slatke su i nose ih i muškarci i žene. Meni su lepše od onih „brojanica“ koje svi sada nose i toliko mi se gade, jer su mahom prljave. Ova „fortuna“ je tanucna i kupa se zajedno sa mnom (mislim na sapun) i sigurno neće biti prljava“.
    Hvala ti na lepoj želji! 😉

Оставите одговор

