RAZMIŠLJAM…

Bila sam u svatovima,  u istom restoranu u kome su se venčala moja deca.

Bilo je skoro sve isto, pa sam imala osećaj da sam bila na reprizi naših svatova, samo su mladenci bili drugi i mladji. Slatki, zaljubljeni, mlada je trudnica, kažem, skoro sve isto.

Ono, što me je bacilo u neku setu je sledeće:

mladini roditelji su razvedeni i svako od njih je u novoj vezi. Svi se poznaju medjusobno. Mladina mama je u vezi, odnosno, živi već par godina sa čovekom koga zna ceo život i bio joj je zaista samo drug. Mladin otac se „zabavlja“ sa ženom koju zna ceo život, kao suprugu svog poznanika.

I ona se razvela još pre ihahaj godina. Eto, slučajno su se sreli i otpočeli svoju vezu. Ok, samo neka se ljudi vole.

Mladinu mamu sam već navikla da vidjam sa novim partnerom, ali tatu sam u svatovima videla prvi put sa novom ženom, koju i ja poznajem već dosta godina.

Nekako mi je sve to bilo, onako, tužno i neobično.

Mladini roditelji su bili preko dvadeset godina u braku. Zaista su bili dva sveta. Sve što je ona volela, on nije i obrnuto, ali nije bilo ni tolerancije, ni poštovanja. Ona je njega mnogo više volela, nego on nju. I, jednoga dana, ona je otišla od kuće. Ostavila je decu sa ocem (devojke), odselila se kod svoje mame. Ovo sve iz praktičnih razloga, jer je „tamo“ bilo mnogo više prostora za život neko u maminom malom stanu. Nije ona njih napustila, na protiv, bila je još više sa njima.

Sada, u svatovima, zaljubljeni mama i tata sa drugim osobama. Neobično. I čudno. Ono što me je posebno obradovalo, zaboravili su svoje razmirice, ujedinjeni, udali ćerku, čak su se i svi zajedno fotografisali. Poštujem to i pozdravljam. (to ja nisam mogla da sprovedem udajući ćerku)

Koliko godina su se mučili da bi brak opstao? Da li se treba toliko žrtvovati i pored toga što život brzo prolazi? Ja sam čekala 18 godina da mi se desi nešto lepo u braku, pa kada sam ukapirala da je sve gore, podvukla sam crtu i postala RASPUŠTENICA!!!

… RASPUŠTENICAAAAAA!!!

Ko li je samo smislio ovako odvratnu reč? Mislim da zvuči gore i od same KUGE, LEPRE, EBOLE, AIDSA!

A znate li, drage moje udate prijateljice i oženjeni prijatelji, kakva su pošast te raspuštenice, mamuliimdaimmamumamicinu? 😕

E, sa’ću da vam kažem!

U svatovima,  sa njima neće da igra ni rodbina!!! Da, da, čak ni oni. Igraju ISKLJUČIVO sa udatim ženama. Obratite pažnju, uverite se i sami. Zašto, pa zato što su RASPUŠTENICE najopasnija vrsta žena. Raspuštene, znači: love sve ono što je muškog roda, ima „visuljak“ medju nogama i samo na njega misle!  One su opasne muškolovke. Ne vole ih supruge a ni supružnici, zato što su im ove zapretile da NI SLUČAJNO ne igraju sa ONIMA TAMO, obeleženim ženturačama koje love BAŠ NJIHOVE muževe. Da, da, to iskustvo sam baš podelila u svatovima sa još dve raspuštenice, obe mnogo mladje od mene, ali ništa bolje nisu prošle. 

Čak i naši dobri prijatelji, muškarci i žene, nisu prišli ni jednoj od nas da igraju sa nama, ali su igrali sa prijateljicama čiji su muževi tamo sedeli!!! Zar nije bez veze, zar se ne osećate ni malo postidjeno, dok čitate ovo.

Kad malo bolje razmislim, ko ih jebe!!! Jeste, malo mi je krivo, jer, svi koji me dobro poznaju, znaju da nisam lovac na muškarce, pogotovo na prijatelje i rodbinu. No, obeležene jesmo, to je tačno i niko me neće ubediti u suprotno

U ćerkinim svatovima, igrale smo moja sestričina i ja. Zezale se, jer, muških nije bilo ni na vidiku, ni iz zezanja.

Ovo sve sam morala da izbacim iz sebe, no, ne osećam se zbog te boleštine OD KOJE BOLUJEM, ni manje vrednom ni osakaćenom. To sve ide njima na čast, zar ne?

I, tako, prodjoše svatovi. Igralo se, pevalo, veselilo, a ova RASPUŠTENA je posle otišla kod svoje ćerke i unuka i prepričavala im utiske iz svatova.

Živeli vi meni i razmislite, vredi li pokušavati spasti brak, po svaku cenu, a život je samo jedan!

Pozdravljam vas ja, ni malo drugačija ostalih, NORMALNIH, žena! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

35 thoughts on “RAZMIŠLJAM…”

  1. Eh Dudo, vidiš kako život namesti neke situacije o kojima „normalni“ ni ne razmišljaju. Opasne ste vi raspuštenice 🙂
    Ali, mogu ti reči da je slično i sa muškima, tj raspuštencima ili udovcima. Neke ženske osobe koje su mi se redovno javljale telefonom ili na ulici dok mi je žena bila živa, odjedanput su „nestale“ iz mog života. Valjda mi se u očima vidi da sam „zagoreo“ i da samo čekam da ih zaskočim.
    Lepo si ovo elaborilala… šta je rešenje?
    Odgovor si sama dala: „Kad malo bolje razmislim, ko ih jebe!!! “ 😉

  2. Da, u pravu si Alex, ljudi ne razmišljaju o nekim situacijama, dok se ne nadju u istoj. Ne znam, verovatno su one u braku interesantnije jer su „zauzete“, na sigurnom, a mi, OSLOBODJENE i raspuštene, opasne po njihove muževe. Ma, ko ih jebe, tačno! Mi živimo naše živote a u njihove se ne mešamo. Ko zna šta se sve krije i u njihovim brakovima, pa ćute i trpe! Pozdrav, druže! 🙂

  3. Ne znam iz svog iskustva (al’ ko zna šta nosi dan, a šta noć) ali znam iz tudjeg da je zaista tako kao što pišeš. Da se i sama nadjem u toj sitaciji, verujem da bih isto prošla jer i kao udata nisam baš omiljeno društvo ni ženama ni muškarcima. Svakom iz svojih razloga. Ali me zato vole bake, deke, deca, životinje… 😀 Ovi ostali će me (valjda) zavoleti kada skroz naskroz omatorim i poružnim :D. Al’ nemam vremena do tad da ih cekam pa se pridružujem onoj vasoj – ma ko ih je.e… 😀 Duco, ako nas sudbina spoji, ima da se veselimo do mile bolje bez tih se.onja sto ih opisa u postu :D.

  4. Cccccccc, i umesto da razigraš svatove da sve vrca, da se vidi kako to biva kad se raspustimo, ti mudruješ 🙂 . Čuj, ima tu i ljubomore i svačega. Šta misliš, koliko njih ti zavidi na hrabrosti da kroz život kreneš sama? Da napraviš istinski svoj izbor a ne po onoj „šta će svet da kaže“? Iskreno, te što se tako boje raspusnih raspuštenice, nemaju baš mnogo veze s logičkim mišljenjem, jer trebalo bi da shvate da je retko koja luda da si veže kamen oko vrata, drugim rečima da ulazi u vezu s ko zna kakvim komplikacijama. Ko prodje razvod – pun mu kufer komplikacija na dosta dug period. Vreme je da se od života uzmu samo one prijatne stvari, koje dušu leče a ne ponovo ranjavaju.

    S druge strane kad se one raspuštenih boje, da li pri tom polaze od sebe i ideje kako bi se tad ponašali/ponašale? Sve u svemu, loš bilans za njih, dobar za nas. Nema ko posle terevenke da nam drobi da l´ smo se ponašale dolično il´ nedolično 🙂 . Prst u uvo i – uživaj u životu, Jerry :-).

    A srećno svima što nadjoše nove srodne duše, često daleko srodnije nego što beše prvi izbor, koji je često limitiran kojekakvim faktorima kao što su: vreme ti je za udaju/ženidbu, moraš da izdržiš i ostalim glupostima 🙂 .

  5. Moja iskustva su malčice drugačije vrste, ali… ne bih sada o tome, već… o nečemu što je podosta nalik onome što si prepričala! Dakle, jedan moj nećak (imam ih više) nikako da potrefi žensku koja će da mu rodi dete! Uvek, ama baš uvek izabere onu koja ne može da ostane u drugom, onom blaženom stanju! E sad, poznajem gomilu muškaraca koji sanjaju baš o takvoj ženi! Ova činjenica u neku ruku demantuje tvoju tvrdnju da „niko“ ne želi ples sa „raspuštenicom“! Draga moja, muškarci je´ razmišljaju tako da razvedene… No, dobro! Nismo isti, dakle različiti smo. Verovatno je negde tako, negde pak drugojačije! Dudice draga, šaljem ti lepe pozdrave odavde, gde je ipak sve drugačije, a tek ljudi, a tek njihovo razmišljanje, koje ni nalik nije našem (mislim na tematiku teksta, koji si napisala!).

  6. Onoliko koliko žene mogu zajebati drugu ženu muškarac nikada neće umeti. To su uvele žene jer ‘visuljci’ znaju da im je bolje ne približiti se ‘raspuštenici’ ko izmisli izraz, nego da mu kući drobi žena.

  7. Sramota koliko smo nekad glupe. Misliiiiim, a „visuljci“ (hahahahaha kakav izraz) su toliko glupi debili da se muvaju s „raskalašnim raspuštenicama“ naočigled svih svatova i ostatka sveta 🙂 . Mislim, ako će da krivuda, postoje za to bolji uslovi i prilike 🙂 . Samo pokazuju sopstveni primitivizam i nesigurnost i dotičnom „visuljku“ čantranjem skreću pažnju na eventualno zanimljiv i pogodan cilj interesovanja, koji, mukica, možda (i najverovatnije) do tad nije ni primećivao :-).

  8. @ Stevo, mozda nije problem u zenama. Problem steriliteta je sve cesci i otprilike je podjednako zastupljen medju polovima. Ne mora se o tome raspredati nasiroko i bilo kome, ali to nije nista cudno niti neprihvatljivo (bar za mene, a nadam se da ce biti sve vise onih koji slicno misle). Bilo bi pametno odraditi potrebne analize (za muskarca nisu invazivne) i bice nacisto sta se desava. A sta dalje treba da bude – bice kako je tamo negde zapisano. Sve najbolje :).

  9. Tatjanice draga, kad se nešto pogrešno pročita, nesporazum je kročio na prag još većeg nesporazuma! Pročitaj još jednom komentar, i verujem da ni drugi put nećeš naići na tvrdnju da su žene takve! Taj moj burazer je bio bezbroj puta sa nesudjenim suprugama-majkama kod lekara, ali kao što rekoh, jednostavno takve je sreće! Ja lično nikada nisam bio te „sreće“, niti mi je takva „sreća“ potrebna! Imam sina, baš u ovoj državi gde jesam, a on gura 33 godinu, i kćer koja je u Srbiji, a ima lepih 23 godine; naravno, nikad se ne zna, možda imam još neko dete, ali mi se nije javilo, jer ni samo ne zna! Inače, dotični nećak moj, verovala ili ne, potrošio je jako puno para za preglede (on je ok!), ali kao što rekoh, rodjen je pod tom zvezdom, koja mu ne donosi tu sreću da postane otac! I naravno da priča ima i onu drugu, obrnutu stranu, no u slučaju nećaka prestao je da broji neuspela veštačka začeća (ili oplodnju!)! Ergo, Dudina priča je interesantna, ali je samo jedno vidjenje nečega što se u životu dogadja! Čekam od bilo koga tekst o Srbima i Srpkinjama, o ljubavnicama i ljubavnicima… Mislim da je tematika privlačna, jer u istinama se krije ono što prećutkujemo, no prećutati nešto ne znači da to nešto ne postoji! Lepi pozdravi!

  10. *Tatjana, ništa lepše od dobrog braka! Lepše je i lakše živeti u dvoje, odgajati zajedno decu, ali, ako to ipak ne može, onda je bolji dobar razvod.
    No, ja ovako živim 16 godina. Oko sebe sam okupila samo ženski RASPUŠTEN svet i po koju udovicu. Nama lepo. Ispričamo se, onako, baš, baš, izogovaramo bivše, pričamo o deci a sve češće i o unucima.
    Onim tamo, što ne smeju da igraju sa RASPUŠTENIM ženama, neka i njihove venčane, neka im se drže za suknje i srećno im bilo!

  11. *Baklavice, ti misliš da sam ja sedela i čekala „visuljke“ da mi se prikače da bih igrala? Ma, neeeee, ženo božija, igrala sam ja u ženskom društvu u kome je uvek prijatnije. I nije mi bila namera da mudrujem, kako ti kažeš, već samo da primetim kako su muškarci, u stvari, velike šonjare. Tačka! 🙂

  12. *Branko, meni se više svidja izraz SLOBODNA, kad god me neko pita o bračnom stanju. Slobodna nešto znači, a šta znači RASPUŠTENICA. O jebem ti izraz ko ga izmisli! Toliko me iritira da ti ne mogu opisati! 🙂

  13. *Dragana, u pravu si, skroz. Ovo je samo moje razmišljanje o tome koliko muškarci nemaju mere, odnosno merila. Pazi, igraće sa prijateljevom suprugom, koja mu je prijateljica isto kao i ja, a sa mnom neće. Koja je tu logika? Igranje, kao zezanje, ne stiskavac i mučki ples. Uf, ma, boli me za skorojeviće!

  14. *Baklavice, ne smatram da smo glupe, samo idemo srcem, dok oni idu qrcem, znaš i sama. Da li je to nesigurnost ili strah, ‘bem li ga, a i briga me, navikla sam da budem sama, a ako mi se igra, igram u društvu, ali, eto, to je bio momenat kada mi se igralo sa muškim stvorenjem, prijateljem, rodjakom, ali, jebeš ga, ni jedan nije imao muda pored visuljka! 😉

  15. *Stevo, tvoj nećak baš nema sreće, ali, sigurno će je pronaći kada se najmanje bude nadao.
    Ja znam ko bi igrao sa mnom, raspuštenicom i penzionerkom. U domu penzionera bi se garant otimali za mene (da ne kažem, kao za usran štap :)))). No, meni to društvo ne bi prijalo, zato što se ne osećam još dovoljno starom da posećujem takva mesta.
    Stevo, drago mi je što se uredno javljaš iz tudjine. Puno pozdrava i uživaj! 🙂

    I čim saznam nešto o ljubavnicama i ljubavnicima u Srbalja, pišem i o tome! A možda bude i neki švaleršag! 😉

  16. *Miro, nisu „šonjare“ dok je brak ok, čim nešto zaškripi, postaju takve šonjare da ne možeš ni da zamisliš. I bolje, veruj mi. Ti što su bili takvi u svadbi, nisu ništa bolji ni van nje. Ovo mi je samo potvrdilo ono u šta sam sumnjala! 😀

  17. Podstakla si interesantnu priču o našim balkanskim muškarčinama I „raspuštenicama“, zaista je to odvratan izraz za slobodne žene, koje ne žele trpeti celog života nekog upravo takvog i njemu sličnog balkanca, već da žive svoj život slobodno i bez trpljenja „svog voljenog supruga“ a koji to i ne zaslužuje. Život je jedan a naše, slobodno mogu reći takođe pojedine balkanske žene, trpe po svaku cenu, samo da im rodbina i okolina, upravo ne nalepe baš takvu etiketu. I zato se slažem sa onim :“Ma ko ih j…“

  18. +Nataša, hvala ti puno na podsećanju. Nemam ja problem što sam slobodna k’o ‘tica, ali mi je izraz odvratan – raspuštena, šta to znači, razularena, hvatačica muškaraca, iskorišćivačica istih, zloupotrebljavačica istih, otimačica tudjih muževa, fuj, fuj. Nije mene sramota, njih treba da bude.
    Da sam ja udata kojim slučajem, terala bih svog muža da igra sa mojom prijateljicom koja nema istog, zaista bih. Nikada ne bih posumnjala u njega, niti u nju. 🙂

  19. Ha,ha, Šunja mi je slatka sa komentarom, ona je zapamtila zanimljivi deo 🙂 🙂
    Dudice, važno je da si ti nama oduvek bila vesela i pozitivna, uvek će ljudi imati predrasude ako ne poznaju nekoga, ali to nije toliko bitno da bi se jedili zar ne 🙂 Zadeni cvetak na rever, pa u zezanje 🙂

Оставите одговор

