JA, ANTISTRESNA!!!

Beše to još proletos, kada udjoh u Apolo centar da nešto fotokopiram, hitno, inače u taj centar retko ulazim, jer, sem Boženkine kozmetike, skoro da i nema ništa više. Novsadska tv, poneka prodavnica, frizer i šlus.

Taman da krenem napolje, videh sa leve strane prodavnicu obuće Lak korak. Pogledam izlog i udjem. Anatomske, uglavnom, lakeeeeee, za nepoverovati. No, cena mi nikako nije odgovarala, pa taman da su i pravljene po mom stopalu.

Prošlo je nekoliko meseci, setih se ja tih sandala i udjoh ponovo u istu prodavnicu s’ pitanjem da li ima popusta. Imaaaaa, jeeeee! A da li ima OVIH sandala…… e…….., nema. A na SPENSU, u vašoj drugoj prodavnici…….. Sad ću da nazovem da ih pitam. Aha, imaaaaa, jeeeeee, recite gospodji da ih čuva do sutra, stižem pre podne.

I zaista, u subotu pre podne, zapucamo prijateljica i ja do tamo, isprobam gilje. Super, udobne, lake, ma, sve mi potamah. Iskeširam, dobijem i PLASTIČNU KAŠIKU za obuvanje, za te pare. I evo ih:

Verovatno se mnogima od vas neće dopasti jer je neobičan oblik, boja je jako dobra i zahvalna i ide uz sve što ja nosim. Mahom drap, braon, krem, belo, narandžasto…

Krenem juče u njima. Predivan osećaj, lak korak, ali, malo žuljucka ta guma što ide preko risa.

No, istegliće se, sigurna sam.

Pogledam deklaraciju na kutiji da vidim kako se održavaju, pa kaže:  Normalna nega čišćenjem i prirodnim sušenjem (mada piše da je obuća za suvo vreme) uz upotrebu poznatih sredstava za održavanje obuće! TANDARA BROĆ! Ovo kao da je sastavljao neko od naših političara. Puno rekli, ali ništa, u suštini, tako da i dalje ne znam kako da ih održavam. Ma, nije ni bitno, bitno je da na kutiji piše da su ANTISTRESS sandališke. Proizvodjač: Rieker Schuh AG, Švica, zemalja porekla Maroko. Dalje neću jer je još smešnije! 😉

Ma, vidim ja sve mi ravno do Kosova, ne stresiram se ni oko čega, a baš sam se zapitala da li je to zato što sam rešila neke (samo neke) probleme, ali, kada sam ovo videla, sve mi je jasno.

U stvari, kada malo bolje razmislim, imam ranu ispod članka, pa sve nešto mislim, ipak je to razlog antistresa, jer od bola ne mogu da mislim ni na šta drugo!

Ajd, nek’ mi je sa srećom, a rana će proći, kad malo izudaram rub  čekićem i kada prizna da neće više žuljati.

Kako vi rešavate problem stressa?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

24 мишљења на “JA, ANTISTRESNA!!!”

  1. Lepo si izreklamirala tvoje antistres sandališke, jesu neobične,ali razgazićeš ih, vrućina je kriva za žuljeve. A što se tiče stresa, ja s’ vremena na vreme progutam po neki bromazepančić, pa idem dalje…

  2. *Zoko, ja pijem lexilijum od 6mg, ali za spavanje, mada mi je i on slab.
    Eto, da sam znala da se stres tako LAKO eliminiše, kupila bih i ranije antistres sandališke ili cipeliške. Imaju i čizme, pa, videću da mi i zima prodje bez stresa! 😉

  3. Pa i kupovina kao takva pomaze..bar kod mene 🙂 nije bitno da li su gilje ili nesto drugo. Sunjas,cunjas,probas ovo ili ono,razgledas i zabavljas misli nebitnim sitnicama,mada je meni najbolji lek sunce i plivanjac 😉 Slatke su skoz,jesi ih razgazila?

  4. *Perlice, da znaš da si u pravu, ali, ja, kada nemam love ne volim ni da gledam, jer mi muka pripadne. Uvek ima najboljih stvari da se kupi kada ti je prazan novčanik.
    Slatke su, ali me žulja ispod levog članka. Moram malo da ih izmlatim čekićem, inače su jako lake i udobne! 😀

  5. Vidim, dobre cipele, premda je tema „ženska“ 😉 Inače, stres lečim sa bocom viskija (tako je bilo pre neki dan!). Medjutim, sutradan me sve tera da se setim da sam dijabetičar; ali, jednom se živi (iako ću ja pokušati „dvaput“)!No, probaću ovaj tvoj lek (bol): čim me ufati stresna situacija, ću nekog da zamolem da mi udari jednu krupnu šljagu 😀 Dudice draga, šaljem ti lepe pozdrave!

  6. *Stevo, u pravu si, jednom se zaista ŽIVI, ali da ne pridikujem, nećeš živeti ako si baš jako nedisciplinovan. Znaš da je vreme „nebrige“ prošlo, sada bi trebalo malo da se primiriš, ako želiš da JEDNOM ŽIVIŠ!
    Na žalost, jednom se i umire, a ti nisi još za to. Slažem se sa tobom i što se tiče viskija i hladnog piva, ali, umereno, da te šećer ne bi opomenuo. Nemoj se šljagirati, nego se opomeni!
    Stevo dragi, uživaj i puno te pozdravljam!

  7. *Natasha bi, kod mene se javlja „ljubav na prvi pogled“, i od toga ne odstupam. Vidiš i sama. Isto je i sa okvirom za cvikere. Zaljubih se pre neki dan u jedne, isprobala ih, rezervisala, a sutra će doca da kaže koja mi sada sleduje dioptrija, pošto sa sadašnjim, škiljim u tv. Znači, kako starim, tako mi dioptrija lepo „napreduje“. Pozdrav i tebi a što se sandala tiče, što bi rekao cigan kada su ga pitali zašto ne nosi cipele, rekao: rekli mi da će me žuljati prvih sedam dana, pa čekam da prodje! E, tako i ja. Čekam da mi zaraste rana, pa onda, ponovo u antristres sandališke. 😀

  8. *Natasha, hvala ti na lepim rečima. Jedino sami sebe možemo sačuvati, ali, moram priznati, ja baš puno i ne brinem o sebi. Ovo su cipeliške koje mi zaista trebaju, jer sam dobar deo dana na nogama. Ljubim te! 😀

  9. Dudo, imam i ja antistresne ista marka, slična boja, samo malo drugačije, i uživam u njima. Meni je jedini problem što je mala štikla, a ja sam navikla na džombaste cipele… Ali nije loš osećaj imati udobne cipele 🙂

  10. *Breskvice, izvini na čekanju, malo sam se bavila unučetom. Drago mi je da i ti uživaš i ne stresiraš se u sandališkama. Ja sam moje morala da nosim kod šustera da mi ubaci parče gume, jer su me užasno stezale. Sada, uživam. 🙂

  11. *Jao, Shunjo, pa meni su psovke kao dobar dan! Ja vrlo često, zveknem i radžu, mada sam otkrila novo piće: pivo sa grejpom. Bojim se da ću se navući!!! Ako nisi probala, učini to. Ja pivo organski ne podnosim, ali ovo je priča za sebe. Antrisno deluje, veruj mi! Sem sandala!!! 😀

  12. *Tanja, drago mi je i hvala ti. Sandalice su super, ne izlazim iz njih jer mi je korak zaista lak. Onu gumu što ide preko risa sam morala da proširim, naravno, kod obućara, tako da su sada baš po mojoj meri. Ne znam kako ću bez njih kada zazimi. Moram videti neke jesenje LAK KORAK, ANTISTRES! Puno pozdrava.
    Ako želiš još da se smeješ, preporučujem ti da pročitaš tekst UDOVICE, RASPUŠTENICE I PO KOJA NORMALNA. Ukucaj u ono prozorče gore, pa će ti se pojaviti ovaj post! 🙂
    Evo, pronadjoh i ovaj, koji je bio najposećeniji u 2010. godini https://dudaelixir.wordpress.com/2010/02/04/jos-jedna-o-zubima/

Оставите одговор

