ŠTA RADIM OVIH DANA?

Ovo leto je počelo vrelo, na svim poljima, bar kod mene. Doduše, desilo i moje unuče, ali, neću vas daviti njim. Uživam u njemu, kao i svaka baka. Napunio je dva meseca i počeo da se smeje, da prati igračku kada je pomeramo i eto, toliko o njemu.

Desilo je još nekih lepih stvari, ali, ne mogu još o njima. Ima vremena, naravno. Pričaću vam da ne bih na dupe progovorila. Moramo još malo pričekati, da se zaokruže neke stvari.

Ipak sam morala da pozovem i neke majstore da mi odrade popravku polomljene šarke na prozoru, koji je mogao ubiti nekoga ko je sedeo baš na ovom mestu na kom sam ja. Ali, sva sreća, moja lavica je ležala u ovoj sobi a ja u dnevnoj, kada je prozor okno sa duplim staklom, od neznamkolikokila (proizvodnja Bane Sekulić, koji više ne postoji), blebio na stolicu. Nije se razbilo staklo, srećom.

Ne znajući ko će mi popraviti isti, sledeći dan zateknem u sandučetu reklamu za popravku pvc stolarije. Pozovem čoveka, vidim po pitanjima da se razume. Medjutim, moje dete se zabrinulo kako ću ja sama sa muškim majstorom. Ju, ne daj bože, da nasrne na mene. Dogovorile smo se da me pozove telefonom i da ja foliram razgovor sa mužem, koji je baš krenuo kući.

Ispostavilo se da smo sve uzalud odradile, uz opšti smeh, jer, čovek je toliko bio fini, da mi je i sve ostale prozore podmazao, zategao, promenio kaiševe za podizanje roletni, naravno, ne besplatno. No, prodjoh bez silovanja!!! 😀

Juče su mi bili i klima majstori, jer, u ovom paklu od leta, naša klima je nešto zezala. Jeste da nikada nije očišćena ovako kao sinoć, ali, dodavan je freon, pre jedno pet, šest godina.

Dodjoše dva momka, očistiše ono što se vrti u klimi (u delu u sobi), tako da ova sada radi kao blesava. I na 26 stepeni u sobi mi je hladno, a oseća se hladjenje i u ovoj sobi. Poliva po nogama hladan vazduh.

Počela sam da radim sa mojom ćerkom u našoj prodavnici obuće, svako pre podne, tako da ne kuvam, jupiiiiii, snalazimo se kako koja stigne. Ja, uglavnom, kupujem u komšiluku gotova jela za „poneti“, koje kuva jedna moja poznanica i jako sam zadovoljna. Ćerka se snalazi na drugoj strani. Uživancija!

Ispred naše radnje je kafić, tačnije bašta od kafića u hladovini, tako da tu pijemo kaficu, dolazi nam poseta a kada naidje mušterija, u par koraka smo u radnji. Uživancija!

Ono, što mi nije baš po volji,  je sledeće:

Nisam bila ni jedanput na Štrandu, ove godine, ali, nije sve izgubljeno. Dogovoriću se sa ćerkom (i unukom :D) da odemo ovih dana pre podne, što ranije i da uživamo. Naravno, ja ću se kupati samo tako. Jedva čekam.

Isto tako, ništa od mora ove godine, tako da ću nastaviti sa patnjom, do sledećeg, a dotle, zamišljaću ovako nešto:

I, udjosmo u avgust. Ponovo pakao, ali, boli me briga, klima šiba, a koliko sam napolju, to ću izdržati, jer, iz ove kože se ne može.

Želim vam divan godišnji odmor i šaljite razglednice, bar na svoje blogove! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

26 thoughts on “ŠTA RADIM OVIH DANA?”

  1. samo par dana samo odmarala, ali sam stigla da se bućnem u more
    nastavak odmora planiram za kraj ovog mjeseca
    ne odvajam se od foto aparata, tako da… 🙂

    uživaj Dudule, ljubim te. I nemoj da nazebeš od klime 😉

  2. Dudice, draga! Bila ti na Štrandu, na moru ili u sobi, jednako se znojiš 😉 Mislim da je najbolje ipak skoknuti kod Španaca ili Francuza! Dvadesetak dana, pa posle može do kraja leta na Štrandu 🙂 Eliksirče, draga! Želim ti lepo leto, i šaljem još lepše pozdrave!

  3. *Dolly, ukapirala sam da klima može i da se ugasi, no, sa pokvarenom nam to nije bilo neophodno. Kako sada stoje stvari, gašenje ili povećanje temperature na njoj, neophodno je.
    Dolly, uživaj i fotkaj. Čekam slike! 😀

  4. *Stevo, dragi prijatelju, mnogo je lakše kada se kupaš u nekoj vodici. No, nadam se da ću uspeti, bar malo, na Štrandu.
    Hvala ti na pozdravima. I ja tebi želim sve najlepše i uživaj u nemačkom pivu i hladovini! 😀

  5. *Tatjana, nije problem u snalaženju, već u mogućnostima. Snalazim se prema datoj situaciji, ali, kada se čovek pomiri sa „sudbinom“, lakše mu pada neostvarenost želja i potreba. Biće, Štrand, nadam se! Uživaj i ti u godišnjem i pošalji neku razglednicu! 😀

  6. Skočih samo da te vidim, popodne opet na put, obećala babi da ću da dovedem decu. 🙂
    Prvo, srećan rođendan devojkama i da vam sve naredne godine budu lepe i uspešne kao ova, obogaćena divnim malim dečakom.
    Tebi draga vidim nije dosadno, kao i obično, snalaziš se. Ljubim te i pišemo se redovnije od septembra. 😛

  7. Vidim nije ti dosadno, raduckaš, znojiš se napolju, hladiš unutra, nadaš se nečem lepom, pa to si ti, borbena i snalažljiva žena, dobra majka i nežna baka. Sve najbolje ti od ♥, kao i uvek želim…

  8. *Sanja, lepo od tebe što si svratila. Samo ti uživaj sa porodicom u raspustu, jer, još malo pa gotovo.
    Hvala ti na čestitkama za rodjendane i hvala na lepim željama.
    Nije mi dosadno, jer, čovek sebi mora da namesti, kako mu prija. 🙂

  9. Dobro da si se setila nešto i da napišeš 😛 :)) Ja na odmoru, kod kuće, za sada.. možda zapalim negde na par dana, mada mi ovde svi ugađaju, baba se vratila, više nisam Pepeljuga 🙂 Sada sve 4 u vis po vasceli dan 🙂 Ajd, šta ti fali, imaš klimu, imaš sve lepo oko tebe i u tebi.. uživaj i ljubi Lija 😀 Cmmmmmmmmmmmok :*

  10. *Labileta, mogla bi da zapališ u Novi Sad, da se zajedno kuvamo! 😀 I mi bismo ti ugadjale, jele bi napolju, išle na Štrand! Razmisli, ideja je odlična. Pušenje na terasi, a ona je iz moje sobe, koju bih ti ja rado ustupila! Ovo ti je najozbiljnija ponuda za ovo leto! 😀
    PS: A i ovo što sam napisala, nije baš nešto!!!

  11. Evo još se smejem tvojoj ludosti majke mi 🙂 😀 😉 Samo ti još ja falim pa da budeš kompletna ličnost 😀 Hvala ti puno na pozivu, ako budem uspela da se organizujem da skoknem na kaficu bilo bi super, ali čućemo se 🙂 Cmmmmmok!

  12. Ha,ha, baš si luda Dudo, drago mi je da si preživela i majstor te nije odneo na svom „belom konju“ 🙂 🙂
    Mnogo me zanimaju te lepe vesti, čekamo da progovoriš.
    Pametno ti je to što ne kuvaš, vrućina ubija.
    Ja sam se vratila sa mora, ali mi je sve tako brzo prošlo kao da nisam ni bila… Posao ubija.

Оставите одговор

