SREĆNO MOJOJ LAVICI!!!

Na današnji dan, pre 33 godine, rodila sam moju prvu ćerku. Željena i očekivana, bar sa moje strane. Otac je želeo sina. Prvo, pa muško. Kada je čuo da je dobio ćerku, bio je sav utučen, no, vremenom je zavoleo, naravno i uvideo da je zaista nebitno da li je dete muško ili žensko. Zdrava je, to je najvažnije.

Želim mom prvenčetu da bude srećna i zadovoljna. Zdravlje se podrazumeva.

 

Ljubi je majka najviše na svetu! 😀

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “SREĆNO MOJOJ LAVICI!!!”

  1. Dudice draga, da ostanem DODO! Inače, danas sam pio viski sa koka kolom, i baš mi je prijalo! Izgleda da ne mora neizostavno da se zna za rodjendan, ali se svakako proslavi, tj. nakon dobrog pića saznaš za rodjendan! Pa, srećno! (i da ostane DODO; da ne mešamo onog drugog!)

  2. Srecan rodjendan <3. Mene bar tri "lavlja" rodjendana cekaju vrlo brzo. Volim ih svo troje, narocito prvu (majka) ali ni drugu ne zanemarujem sto se ljubavi tice (bliska rodjaka), a narocito ne treceg (sestric), ali nam u kombinaciji cesto nije lako 🙄 . Lav tera svoje, a bik se ne da… 😆

Оставите одговор

