MOJA SLAVLJENICA

Moja ćerka, majka mog unučeta, danas slavi svoj 29. rodjendan. Ovo je divna godina za nju. Udala se, venčanje kakvo je uvek želela, porodila se, preselila se cela porodica u novi stan, danas joj je rodjendan. Šta još? Ništa, za sada, samo joj želim da mi bude zdrava, srećna i zadovoljna. Ljubim je i volim, svim svojim bićem!

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

18 мишљења на “MOJA SLAVLJENICA”

  1. *Stevo, hvala puno, proslavili smo ga i mi, neko sa rakijicom, neko sa pivom, neko sa somersbijem a bilo je i šunke, sira, kroasana i svakakve još lepe hrane i na kraju torte! 😀
    Puno pozdrava! 😀

Оставите одговор

