MALO TRAČERAJICE

Da se razumemo: ja ne znam ništa o njih dvoje, pišem ono što sam čula od drugih, a vidim svaki dan!

Ona: visoka, vitka, plavuša, normalno, kosa negovana, do dupeta, kako bi rekla moja baba, na vratolomno visokim štiklama, obučena tip – top. Usta joj (reči moje babe, opet), ko majmunsko dupe, tj. par kubika nečega u obe usne. Štrče od lica, bar dva cm, gledano s profila, a reklo bi se  da su nos i usne u istoj ravni.

Kako god izgledala, svako se za njom okrene, možda baš zato što nikoga ne ferma. Gleda pravo, kao da je na pisti, mislim, manekenskoj!!!

Zanimanje: švalerka i držačica dve butige! 😉

On: kako bih ga najvernije opisala morala bih da ga uporedim sa nekim, ali mi ne pada niko na pamet, čak ni od glumaca.

Visok oko 1,90. Preš’o 6 banki, ihahaj! Kosa proseda, izmedju zalizaka, kovrdžava,  brada nametnuta, garant, jer se NJOJzi tako svidja. Obučen u belo, sada, leti. Lanene pantalone, bela landarava košulja, uvek sa nekom diskretnom šarom. Mora da bude i komotna da se ne vidi „domaćinski“ stomak. Na nogama, bele, patikocipele.   Puši, uvek, dok ne stigne do prolaza.

Zanimanje: zakupac više lokala i budibnogsnama čime se još ne bavi. Ja ga ne znam, ali ga mnogi dobro poznaju. Oženjen, srećno, ima decu, otprilike, švalerkino godište.

Na „posao“ je dovozi čovek njenog života, a moglo bi se reći i „tata“. Čak sam, nekako i sigurna da ga tako i oslovljava. Ona, mazulja, namazana, tačno zna kako da izvuče iz njega šta god poželi.

On zastane kolima,  tamo gde se ne sme, ona graciozno izlazi iz belog džipa Merdže i kreće ka radnom mestu.

On odlazi da se uparkira, zatim kupuje njene omiljene novine i ulazi u prolaz. A tamo, dva butika sa sve inostranom robom. Kvalitetnom, zaista. Lepo uredjeni lokali, tj. butige.

E, da, pitam se ja: kako su se navatali njih dvoje, kako on živi u porodici a ima švalerku i to tako javno, šta je ona (sem debelog novčanika) videla na njemu i odakle joj „stomak“ da trpi starkelju pored sebe?

To što sam se pitala, nema veze s mozgom. To ja onako razmišljam dok ih gledam kako prolaze i zamišljam, uglavnom njega, kako joj je kupio i stan, kako bitiše i kod nje i kod kuće, kako žena ne sme ništa da ga pita, kako je drži na kratkoj uzici da se ne otrgne, kako ovoj plavojki ispunjava sve želje i kako je „jadan“ rascepljen na dve strane.

Nekako mi ga je došložao. I sve što ga više gledam, sve mi ga je žalije. Svakim danom je sve oronuliji i samo čekam, kada će ga Ona otkačiti i pronaći nekog, kome će se ona učiniti dobra prilika, jer, ima dva butika sa dobrom, inostranom robom! 😀

E, da, tako razmišljaju dokone babe, dok čekaju mušterije u radnji!

Lep pozdrav sa željom da nam padne kiša što pre, jer, kolektivno ćemo u ludnicu! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

21 мишљења на “MALO TRAČERAJICE”

  1. Pa ovo, što si ti iz prikajka otkrila, mene ne iznenađuje. Toga danas ima ohohoo. Devojaka sponzoruša na svakom koraku. Grozim se i nje i njega. Bljak!

  2. Eliksirče, draga! Ihahaj sam srećan što imam tek pedeset i šest god´na, i tek prikupljam pare da bih platio savetnika, koji će da mi otkrije kako se otvaraju dve butige sa sve ´nonstranom robom 😉 Inače, dje sada obitavam, nema ni dvajest stepeni na sunčanoj strani ulice! Ovo potonje sam rek´o, jer se nadam da će neko da mi zavidi 🙂 Dudice draga, lepi pozdravi, dok pijem dobro pivo, koje plaćam (preračunato) 24 dinara!

  3. *Zoko, znam, ovo dvoje su pred nosom. Mislim da su sponzoruše pametne,ali i pored pameti, imaju i dobar stomak. Ja,ni u ovim godinama, ne bih mogla sa starkeljom kao što je ovaj, da me pritisla ne znam kakva muka. 😕

  4. *Stevo, raduje me što se uredno javljaš iz inozemstva. Blago tebi, em si u prijatnih 20, em piješ omiljeno piće za male pare. Svaka čast, zaslužio si.
    Baš smo danas pričale nas dve, tri, analizirale „dobrostojeće“ face i konstatovale, bez otkrivanja ničeg novog, po stoti put, da, samo ako si teško muvalo, da ne kažem lopov, možeš imati. Svi ostali su golje i jedva preživljavaju.
    Znam da nisam ništa novo rekla, samo konstatovala.
    Puuuuuno te pozdravljam! 🙂

  5. Boze kako je to sasvim normalno u danasnjem svetu. I koliko danasnji svet, u stvari, nije normalan. Ne mogu da verujem da devojke zbog para mogu da trpe miris starosti u postelji. ODE SVE U MAJCINU.

    1. Dobro ti meni došla na blog.
      Sve vrednosti su poremećene i to sve zbog love. Lova nije sve, ali bez nje ništa. Možeš samo šetati, gledati u prirodu, sunce, zvezde, mesec, decu, ali, živeti bez nje, nikako. Verovatno je to jedini razlog. Ne znam, ja, ni ovako matora, to ne bih mogla. Doduše, nikad ne reci nikad! 🙂

  6. Neka si malo bila, sigurno ti je koristilo.
    Ove godine će mi celo leto biti radno, a sigurno i jesen, a odmor, ko zna.No, doći će i to jednom na dnevni red!
    Uživam u našem debeljku! 😀

Оставите одговор

