E, TI MOJ, AKO…

Danas, neplanirano, okupilo se žensko društvo. Nas četiri, od kojih je jedna, moja, starija, ćerka.

Jedna od nas je bila nova u društvu, poslovno. Da bismo je malo opustile, krenusmo u olajavanje bivših i sadašnjih muževa.

Odnos bivših i sadašnjih 2:2. Ćerka i ja bivše supružnice i njih dve, sadašnje.

No, rezime razgovora je isti: muškarci su kreteni!

Ha, ha, da se ne uvrede moji prijatelji blogeri, malo je isforsirana priča, zato što je trebalo da animiramo novu u društvu.

Jako joj je godila tema, mada se nije baš mnogo otvarala.

Razidjosmo se, ali, meni misli kovrdaju u glavi. Mislim se, mislim, kada bih sada poželela da imam nekog „kretena“ pored sebe, koje bi sve uslove morao da ispuni.

Znači, bio bi MOJ, ako:

– Izgleda kao „momak“ na fotki, barem! Dobro, mogao bi da bude i malko mladji, ali ne mnogo.

– Da me ne „dira“*, već da bude samo pažljiv.

– Da me prošeta (bez povoca).

– Da sedimo na klupi i zezamo se, gledajući u Dunav.

– Da, po nekad, izadjemo na neku klopicu, mogu to da budu i sendviči, pa može i kafica, dobro!

– Da ima volju da i sam spremi nešto za ručak, ali i raspremi za sobom.

– Da ne sedi u kuhinji dok ja spremam ručak i da ne otvara poklopce na šerpama, njuškajući klopu!

– Da ne baca svoje prljave čarape po sobi i podrazumeva se, svoje stvari da sklanja za sobom.

– Da ne hrče, a ako čuje da ja to radim, da mi diskretno, uz osmeh, to i kaže!

– Da ima dobre ideje kako provesti slobodno vreme.

– Da organizuje po neko putovanjce iznenadjenja (put oko sveta, na primer)!!! 😀

– Da me ne davi sa svojim prijateljima i rodbinom, a obećavam da ni ja to njemu ne bih radila (nemam više živaca za to)!

– Da voli da se karta remi, jedinu kartarošku igru koju ja znam i da me ne davi ubedjivanjem da me nauči još po neku novu, jer ne želim. Jamb ne volim da igram, takodje.

– Da voli da gleda filmove, naročito sa Šonom Konerijem, Klintom Istvudom, Bred Pitom, Kolinom Farelom, Kolinom Firtom, Robertom Redfordom, Al Paćinom, Dastinom Hofmanom, Robertom Denirom i ostalim velikanima.

– Da ne priča o fudbalu.

– Da ima razumevanja za moja druženja sa prijateljicama.

– Da ne čita moj blog a ni ja njegov, ako ga ima! 😀

– Da pozivamo na ručkove svu našu decu i unučiće!

– Da živimo na njegovom salašu.

– Da imamo džip.

– Da voli životinje i da ih imamo!!!

Eto, nije mnogo, a da li ovakav „kreten“ postoji, pokazaće vreme! 

Ako poznajete nekog ovakvog, može preporuka! 🙂

 

*Dirati – sexualno mrcvariti, jer, u ovim godinama, nije mi baš „krava stala na rep“. Razumeće me samo moje vršnjakinje, pretpostavljam. Mnogi mladi će se pitati „zašto“, ali, kada napune 59 – 60, sve će im se reći samo!

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

36 thoughts on “E, TI MOJ, AKO…”

  1. *Ivane, odvratno je i pisati o tako nečemu! Pogledaj im face, sve ti je jasno. Ne bih ja u 60. pristala da me….. fuuuuuj, kud mi pokaza ovu fotku!
    Ne znam šta da ti kažem o tom razumevanju. Ko dobro razmisli, razumeće. Vidim da ti jesi. Puno te pozdravljam! 🙂

  2. Mogu ti reći da nisi baš zahtevna. Slažem sa tvojim kriterijumima, ja imam u kući jednog koji ne ispunjava sve to, pa ako može i za mene jedan sličan… ha, ha, ha, šalim se

  3. *Dobrodošlica na moj Blog!
    Vidi, ako bi se prijavio Šon Koneri, to bi bilo sjajno, no, morao bi da ispuni i sve ostale uslove, na probnom „radu“.U protivnom bih mu se zahvalila i rekla: GO BACK TO AMERICA, jer, za di si, nisi! :))))

  4. *Tatjana, ne znam zašto si bila u nepoželjnima. Kod mene nisi, da znaš samo. Izvini na čekanju.
    Moji zahtevi su sasvim normalni, zar ne, u mojim godinama. Ma, život me nije baš mazio, pa imam prava, bar, pod stare dane, da biram. Ako se ne nadje takav, opet dobro, idemo dalje, život teče! 😉

  5. 🙂 Ha, ha, Dudo ti si genijalna. Kakav optimista! Svakako ti želim da sretneš ovakvog tipa, ako ni zbog čega drugog ono zbog salaša. 😆
    A što se tiče ovoga –
    „…Mnogi mladi će se pitati “zašto”, ali, kada napune 59 – 60, sve će im se reći samo!….“
    To se zove dostojanstveni „aging“, a mladi neka koliko danas paze šta rade u svojim ludorijama, da im se ne desi nešto ovakvo 😆 😆
    http://samotako1.files.wordpress.com/2012/06/forever-18.jpg?w=460&h=460

  6. Skromno, nema šta. Pa ubiće te skromnost ženoooo! Dopada mi se što ni jednom rečju nisi pomenula novac. Ljubav, nežnost, pažnja… sitnice… Tačno sam imala osećaj da nisi materijalista 🙂 Cmok! 😀

  7. *Pazi stvarno Labilna, moraću da dodam kao poslednju stavku:
    – Da bude PUN KAO BROD!!! 😀 😀 😀
    Ma, nisam materijalista, ali, bez love možeš samo da patiš, surova istina, jebeš ga! 🙂

  8. *Breskvice, ko se jedanput uleti u „vatru“ i gori 18 godina, taj jako dobro zna šta želi i kako rane da izleči. Trpela sam i „riiiiikanje“ i alkohol i molila i kumila, ali nije pomoglo. Eto, ako znaš nekog ko bi mogao da bude likom i prilikom za mene, javi mi! 😀 😉

Оставите одговор

