MOJ UNUK

Danas je moj unuk napunio 15 dana.

Teško je pronaći prave reči za emocije vezane za njega.

Toliko je nežan, krhak, lagan, dobar, sladak, kažu drugi ljudi „jako je lep“, da prosto čovek ne može da se ne zaljubi u njega.

Da, zaljubi je prava reč, bar u početku, jer, ljubav dolazi vremenom.

Lepo ručka, spava, šeta po kvartu, u večernjim časovima, kada ima malo saobraćaja i kada vrućine uminu.

Uživamo u njemu svi, naročito njegovi mama i tata, tetka, babe i deda kao i ostala uža familija. 🙂

Uneo nam je, mnoooooogo radosti u život. 😀

Ljubi ga baka! 😀

 

 

 

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “MOJ UNUK”

  1. Ma kako sam samo lep! 🙂 🙂 Faltica i prća slatki :-). Jao kad im vidim te podignute ručice, skupljene pesnice, mir, poverenje, zadovoljstvo!!!! Divotica 🙂 Hvala na deljenju, Dudo i – uživajte u blagodaru 🙂 .

    Ja se i dan danas smešim kad vidim da Baklavče spava s podignutim rukama, tako. Znma da je tada onako unutrašnje zadovoljan :-).

    Ljubac 🙂

  2. Повратни пинг: MOJ UNUK | www.blogovnik.com
  3. Srecica moja malaa slatko zaspala.Kako sam samo pepi napredni decak, mashala(da ga neureknem):).Ljubim ga od glave do pete,i moram ga malo gricnuti za te obrashcice i bebele nogice.:****************

  4. Jedva sam čekala da se javiš i postaviš neku sličicu vašeg lepotana. Baš je pravi medenko, vidi se da je zadovoljan, mirno spavka a zamišljam da svi vi, ne dižete pogled s’ njega. Oseća beba kad je voljena, mažena i pažena. Ja mog unuka sad ispratila kući sa roditeljima, čuvala sam ga dok su oni bili da srede i počiste svoju vikendicu. Stariji već sve manje hoće da dođe, već mu nismo toliko interesantni, a ovaj mlađi hoće. Zato uživaj baka Dudo u njegovom odrastanju…

  5. Momčinu sam već vidjela na sličicama iz porodilišta, ali me je ova slika tako raznježilaaaaa:)
    ima li išta ljepše od bebe 🙂
    uživajte Dudo, uživajte. Ljubim mirisnu bebu ❤

Оставите одговор

