DRUGI KRUG

Počelo je maltretiranje!

Zvoni mi mobilni, nepoznati broj. Aha, već znam ko je!

– Gospodjo Branislava, vi ste?

– Da, ja sam!

– Dobar dan, ja sam I… iz Demokratske stranke.

– Dobar dan, kažem ja.

– Hteo sam da vam se zahvalim u ime naše stranke, što ste podržali gospodina Borisa Tadića, za predsednika.

– Ja uopšte nisam izašla na glasanje!

– Niiiiiiiiste? Pa…. kako…., a….., ovaj….

– Nisam!

– Jel’ to znači da nećete izaći 20. na izbore ili ipak hoćete?

– Ne znam, ništa ne mogu da vam obećam, moja ćerka treba da se porodi, hvala što ste zvali i do vidjenja?

– A…., to je poslednje što sam čula, pre nego što sam prekinula vezu!

Koji zajeb i ne proverene informacije, ili… hm, neću da budem neverni Toma ( 😀 ) !

NAPOMENA: Prevršila Dara meru jer ne mogu da ostavim komentar na sopstvenom blogu. Da li me to wordpress kažnjava za pljuvačin, da li su se “ ucocili“ sa predsedničkim kandidatom,  nemam pojma, ali SAMO DA ZNATE,  NE DA MI WORDPRESS DA OSTAVIM KOMENTAR!!!

Plju, plju, plju! 😦

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

12 thoughts on “DRUGI KRUG”

  1. Stvarno ta zvrckanja telefonom i propitivanja unapred – da li podrzavate ovog i onog kakvog smisla imaju kad se glasa referendumom?

    *****

    Ma, Dragana, gnjavatori jedni! Tim postupcima samo razljućuju masu!

  2. Dudo, to je šablon kojim počinju sve stranke…
    „Hvala vam što ste nas podržali… bla… bla… bla“
    I ja sam dobio par poziva slične sadržine…. čekaš neke važne vesti a zovu te zgubidani 😕

    *****

    Ma, sve mi je jasno, ali su, brate, prevršili svaku meru! Šta njih briga za koga ću glasati i da li ću glasati. Znam svoja prava a njih ko šmirgla! 🙂

  3. Stvarno ne znam… svi se žale i sada i ovo pre sada da zovu i kenjaju, mene niko nije zvao baš nijednom. Verovatno šaljem mnogo negativne vibracije ka svima njima. :mrgreen:

    Dudin odgovor:

    Ti si srećnica Char. Ne znam šta su useli na mene kada nikad nisam bila ni u jednoj od ovih stranaka. Misle valjda, babu će preobraziti! Ma…

  4. Kod mene kao kod Čarobnaje! Niko ne zove, a ja tako i toliko raspoložen za izbore!

    Dudin odgovor:

    Blago tebi Stevo, mene tovare i dalje, porukama!

  5. Duda je Branislava?! To nisam znao do sada 😆

    DUDIN odgovor:
    Nenade, to mi je pravo ime!!! Nadimak Duda, smislila je moja mama po nekoj devojčici iz komšiluka koju su tako zvali. Nema veze sa pravim imenom. Svi se zeznu zato što misle da mi je pravo ime Dušanka ili Dubravka. Logično! 🙂

  6. Kako znaju za koga si glasala? Jeste da nisi izasla, ali ja bih ih prvo to pitala!!

    DUDIN odgovor:
    Ne znaju Nataša, provociraju tako. No, nisam ni ja „kuče od juče!! 🙂

  7. Nas zvali na dan glasanja ranom zorom, mama im sve po spisku jer su je prekinuli u doručku.. vala i ti što zovu svega se naslušaju.. ne znam da li zaista prenesu dalje sve što dobiju ‘preko žice’ 🙂

    DUDIN odgovor:

    Vidiš li ti kakve su to budale? 🙂

  8. Zainteresovano sam procitao dosta vasih clanaka i stvarno mi se dopadaju . Mislim da umijete pisati i donijeti kvalitetne informacije . Websajt vam je ugodan za oko . Bilo bi lijepo Lijepo bi bilo da ga malo osvjezite u neke rumenije boje. No, to je samo laicko misljenje, pa ne bi trebalo da ga uzmete ozbiljno . Srdacan pozdrav ! PS. Podijelio sam vas sa prijateljima gugle plusu .

Оставите одговор

