PARADA „PONOSA“

Da li je ova predizborna kampanja bila parada ponosa, procenićete sami?

Ja, u svoje ime, tvrdim, da je koštala kao djavo.

Polazim od sebe. Ne znam koliko sam poziva dobila od raznoraznih stranaka, opominjući me za glasanje, u poslednjih dve nedelje. Ne znam koliko sam poruka dobila od raznoraznih stranaka pozivajući me da glasam baš za njih jer u njima leži spas. Ne znam koliko puta mi je zvonio kućni telefon, sve u vezi izbora, ali DOBRO ZNAM, da je potrajalo još koji dan, SVE BIH POČELA DA IH TERAM U PIČKU MATERINU, jer su bili toliko dosadni, da više nije moglo živeti. Reklame na tv, po novinama, po bilbordima, ušminkani, fotošopirani, izbeljenih zuba, smeškajući se, obećavajući kule i gradove, med i mleko iz usta im curi.

Kako kročim iz zgrade, tako me fiksira sto faca polepljenih na ogradu od gradilišta. Žas-u!!!

I, na kraju balade, nisam ni otišla da glasam. To je moje pravo, kao što moje pravo i da glasam! Eto, izabrala sam da ne idem. Jednostavno, nisam znala za koga. Svi su mi se smučili, pa makar otišla i u zatvor, posle ove izjave. Bole me briga!

Nadam se samo da neće biti drugog kruga, jer smo ga opet najebali!!!

Sada, može jedino da nas spase Sv. Georgije onim kopljem, samo ne znam koga da gadja! No, ajd’ da ne budem baš pesimista, možda nam i bude bolje, koga god da je narod izabrao.

Srećno nam bilo (a parada ponosa da se ne ponovi)!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

16 мишљења на “PARADA „PONOSA“”

  1. Isto tako je i meni Dudo… milion poziva, SMSova, zovu i one koji su živi i koji nisu… pa samo su napravili kontra… mnogi baš zato nisu ni izašli…
    a da će biti bolje, ne verujem, biće isto jer ovo su predstavnici naroda, a narod se sporo menja…
    ps spremi se za drugi krug, jer će ga definitvno biti.

  2. Alex, ako ti je neka uteha, moja mati, koja je upokojena već 22,5 godine, dobija uredno poziv za glasanje. Moja sestra je rekla da će danas da pokaže poziv „posmatračima“ i opljuje one koji prave spiskove.
    E, ako bude drugog kruga, neću biti više ljubazna, definitivno. Ponosa mi je njihovog, na vrh nosa. Neka se gode, preterala „Dara“ meru! 😕

  3. Pa, dobro… ja imam suprotno iskustvo! Niko me nije terao na glasanje, niko mi nije smetao u ova dva dana „tišine“, bio sam da glasam, tako da ću ih sa punim pravom psovati, iako neće vredeti ni pet para to što se ja derem. Uostalom, za mesec i koji dan napuštam Srbiju, da za stare dane zaradim koju kintu. U svakom slučaju, otišao ili ostao, nikada nisam ni očekivao bilo kakvu pomoć od države! Ok, ja sebi mogu da dozvolim, mnogi ne mogu, i to je jako loše; ako se sada razderem, ništa se neće promeniti, i samo će mi skočiti pritisak, i ŠUK! I još nešto: Nikada svoj glas ne bi dao onim ratnim huškačima!

  4. Dedodoflime, ma koja dva dana „šutnje“. Tek u ova dva dana su me tovarili porukama i telefoniranjem. Nek i to ide na „ponos“. Vidim, čeka nas drugi krug, pa novo „tovarenje“!
    Srećan tebi put i zaradi LAKO kintu a usput, pazi na zdravlje! 🙂

  5. *Dolly, a nas čeka još drugi krug, kuku lele, sad će biti još gori, kad navale da privoljavaju narod! Joj, kako je to sve nisko, majko mila, umesto da na osnovu dela, narod zaključi ko je bolji! Ovako, vuku te za rukav, bukvalno, mole, kukaju. Sve mi se čini da je ipak LEPO biti na vlasti! No, ne znam, nikada to neću iskusiti! 🙂 Srećom!

  6. Iskreno, niko me nije pozivao, kucao na vrata sem što sam u par navrata našla po neki letak u sandučetu.
    Drugog kruga ipak ima, na žalost a što se tiče mene lično, glasala sam i glasaću a za koga… mislim svi znaju moje političko opredeljenje, ko ne zna, dovoljno je samo da pogleda moj blog.

  7. Neno, imala si sreće da te niko ne maltretira. Svako od nas ima pravo da bira ili da ne bira. Eto, ja sam izabrala ovo drugo! Znam za tvoje političko opredeljenje i naravno, to je tvoj izbor i nikoga se to ne tiče! Pozdrav! 😀

  8. Haha… pre je bilo bolje… Imao si jednu partiju… al se bar znao neki red… sada imaš sto partija i ne zna se ništa!!! Demonkratija je neki put gora od atomske bombe… dok se uvučeš svakome u dupe… namažeš se svakojakim govnima!

Оставите одговор

