RAD ZA PRAZNIK RADA!

Opuštencija! Svi se razbežali, kud koji, mili moji! Obavila sam šta sam imala od pazara, legla u dnevnu sobu, Hambo pored mene. Gledamo tv! Odjednom, traaaaas! Otpade daska koja je pokrivala roletnu koja je urolana iza nje!

(Opet mi nestalo pola članka, pa pišem ponovo. Baksuzan mi ovaj dan, izgleda.)

Pre par meseci, počela da zeza roletna, tandrče, zapinje. Odvrnem šrafove, ali dasku nisam uspela da izvadim. Odustala.

Danas, opušteno ležimo,  Hambo i ja, kad, odjednom, traaaas! Otpade daska iz čista mira! Sva sreća da moja trudnica nije bila u krevetu, inače bi garant, dobila kontrakcije od straha!

E, to mi je super došlo, bez obzira što su mi se noge odsekle. Namestila traku u roletni koja je izašla jedno pet cm, vratila je na mesto, poravnala i sve ostale, vratila dasku na mesto, ušrafila šrafove, sve rasklonila i uživam ponovo.

Ručak, samo što nije gotov.

Ne mož’ da prodje praznik, bez neke zaje*ancije!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 мишљења на “RAD ZA PRAZNIK RADA!”

  1. *Dolly, dal’ je Bog il’ me nužda naterala, no, drago mi što umem i što imam volju. Da sam zvala majstora, odrao bi me sigurno sa hiljadarkom, ako ne i više. Ovo je bilo lako, samo bučno i sresno u početku! 🙂

  2. *Milina, vidiš, život te natera da budeš i haOs majstor, što reče Nenad! Pod kontrolom je sve, samo ne i porodjaj. Primiče se dan, trudi mora da leži, zato što se bebi nešto hoće napolje, a nije joj još vreme! 🙂

  3. *Sanja, verujem ti, i ja sam imala taj problem sa Dedom, mesecima, i opet ga imam, pa sa Markom i Labilnom. Izgleda da svako od nas mora da prodje i taj „tretman“! Ja tu stvarno, ništa nisam kriva! 🙂

  4. Gle ovaj proš’o! A juče je vrtelo, vrtelo, ja odustala! 🙂
    Znam da nis ti kriva, nego ja volim da svratim kod tebe, to mi je obavezna destinacija. Ako me nema opet danima, da znaš da mislim na tebe. 🙂

Оставите одговор

