KAKAV SAN, bože!

Uvek sam se čudila snovima, pogotovo ako sanjate nešto što je zaista nemoguće da se desi. I takvi snovi su neverovatno „stvarni“, pa, kada se probudite, u totalnom ste zbunu i prosto ne možete da dodjete k sebe, a po malo žalite što to ipak, nije stvarnost. Naravno, mislim na lepe snove.

Tako sam ja noćas sanjala diiiiivan san! Neću vam govoriti koga sam sanjala, ali ću vam ispričati, ukratko, kako sam se osećala. 🙂

Sanjam kako sam se užasno zaljubila i smuvala sa jednim od naših predsedničkih kandidata. 😀 😀 😀

Ne čudi me, zato što su stalno prisutni na svim programima.  Čudi me to samo otkud taj san, jer, zaista, nikada u životu nisam ni pomislila da mi se dotični gospodin dopada.

Ali, u snu, sve je moguće. Sedimo mi u parku, zagrljeni, smejuljimo se i pravimo plan kako ćemo saopštiti svojima, da smo u vezi. Ja već zamišljam sestru, kako se čudi i ne može da dodje k sebi, na šta mi,  „moj“ novi momak, kaže, da ne kažemo još uvek nikome, da to bude u početku naša tajna.

Ja zaista ne znam (u snu) da li je on oženjen ili nije, ali je i dalje predsednički kandidat. On je divan, pažljiv, divno priča, ma, znate i sami kako to izgleda kada ste zaljubljeni. SVE vam je potaman, pa što ne bi bilo i meni, u snu. Ja, sva raspilavljena, nasmejana, oči mi se cakle (pretpostavljam), a isto tako i ON. Šetamo se i nije nas briga da li će neko prepoznati NJEGA i da li će se o tome pisati ili ne.

Sledeća scena, stižem kod mojih. Gomila i odraslih i dece. Ja nasmejana i biram trenutak da saopštim sestri lepu vest, i…budim se, jebi ga!

I ode san u materinu! I odoše moja lepa osećanja, ali se nisam pokajala u zbilji. Prijao mi je taj osećaj zaljubljenosti, mada ga nisam skoro iskusila. Prijala mi je ta pažnja, ta bliskost, bez ljubljenja, verujte mi. Sve je bilo tako divno, baš kao u snu!!!

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

30 thoughts on “KAKAV SAN, bože!”

  1. Dudo pa kad nijedan kanal na televiziji ne može da omane bez izbornih kampanja,nije ni čudo što si sanjala taj san.Filuju nam glave svakodnevno 😆 Ipak dargo mi je što si sanjala takav san samo zbog tog osećanja koje si imala 😉

  2. Dudo, nadam se da taj predsednički kandidat nije bila Jadranka Šešelj 😉

    Inače, i meni se ponekad desi da sanjam tako upečatljive snove, a one lepe baš volim da zapamtim… tako da znam kako si se osećala.

  3. Ja bih mogao reći da skoro da imam dva paralelna života.
    Jedan ovaj pravi i drugi u snovima. Retko prođe noć bez sna.
    Oni su vrlo opipljivi i živopisni ali u 99% slučajeva nerealni.
    Toga da je san nerealan postajem svestan tek kada se probudim, a dok traje…. kao da je stvarni život….
    Snovi su jedna od najneistraženijih strana čovekove psihe….
    Možda je tako i bolje, jer…. kada bi ih naučno u potpunosti otvorili i „rasklopili“…. čemu bi služili?!

  4. *Sindžo, i ja sanjam svaku noć, uglavnom, sve istumbano, ali, što sam doživela, videla ili čula. Neverovatno, to su jako živopisni snovi. Ali, mislim da na njih može i da se utiče. Sanjala sam, šest meseci roditelje (koji su poginuli u saobraćajci idući na more), kako su se vratili sa mora kući, mi svi jaaaaako srećni, ljubimo se i grlimo, ali i pitamo, koga smo onda sahranili. Takvi snovi su me urnisali. Po budjenju sam plakala, ali mi je bilo milo što sam ih bar u snovima videla. I, posle nekih šest meseci takvih snova, stala sam ispred ogledala popričala sa onom tamo u odrazu, objasnila im da njih više nema i da se NIKADA VIŠE NEĆE VRATITI. Veruj mi, nikada ih više nisam tako sanjala, već lepo, veselo, normalno, iz života!
    Snovi su čudo!

  5. *bRESKVICE, ne, ne svidjaju mi se nevaljali momci. Zalutao je taj u moj san, zahvaljujući svim ovim političkim kampanjama. U snu je sve moguće, no, ne bih ga u zbilji izabrala. U snu se sve pobrka, pa ispadne lepo! 🙂

Оставите одговор

