SUFLER

(kompletno nestao tekst, ostade samo naslov. Da ponovim sve, nema šanse da se setim, a sinoć nisam mogla od besa.)

 

Elem, šta sam htela da vam kažem, ne znam  ni sama, zato što sam juče bila posebno loše raspoložena pa sam pomislila da imam suflera koji me vuče unazad:

Plači, plači, plačipičko, i tako nemaš čemu da se raduješ!

Ja: ti ćeš da mi kažeš, jel’, fleko na mozgu!

Ni za šta nisi, pogledaj se, na šta ličiš!

Ja: Ja bar mogu da se VIDIM u ogledalu, a šta ćemo sa tobom „jezičaro“?

Kažem ti ja, sva si se otromboljila, prazan ti novčanik, neplaćeni računi, šta je, imaš čemu da se raduješ, a?

Ja: Naravno da imam! Noćas mi se omacila maca, rodila 6, od kojih je ostalo 5 komada. Preslatki su, sisaju a deca ih samo gledaju i smetaju im. A, za mesec dana, postaću baka jednom pišonji, a šta ćeš ti onda, kada budeš video da sam srećna!

Tiiiii, srećna, ma hajde, ti si zaboravila kakvo je to stanje. Bolje idi i skoči sa mosta, ti, otromboljenih obraza, zaboravila si i da se smeješ.

Ja: Naučiću da se smejem, jer, smeh je u mojoj glavi, negde čuči, samo treba da se aktivira, a aktiviraće ga moj unuk! Znam ja!

E, baš da vidim i to čudo, jer, ako se to desi, ja odoh u „goste“ kod jedne takve „tikve nesrećne“, kakva si ti.

Ja: Nisam ja nikakva tikva nesrećna, ja sam samo nezadovoljna, ali, znam, proći će i taj period. Evo, upravo, posle kiše, pojavilo se sunce i sve izgleda vedrije. Ajd, tamo ćuti i zabavljaj se nečim drugim, mene ostavi da uživam u suncu.

Si, čuo?

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

22 thoughts on “SUFLER”

  1. *Ja sam Alex, retko kada mirna. Imam ja više tih Suflera, ali ovaj me napada stalno.
    Kad nam dodju „novi klinci“, sve će biti lepše, muke ćemo malo potisnuti! Mora tako biti, sve ide u krug! Pozdrav, druže, budući deko, od buduće bake! 🙂

  2. Eto, znao sam da čovek nije dovoljan sam sebi, već ima da ima nekoga za lepe razgovore, i za manje lepe razgovore… Dudice draga, kao što vidiš, kiša prestala! lepi pozdravi, odavle!

  3. Posle kiše, dolazi Sunce! Uvek je bilo i biće. A takvih mrzovoljnih dana, kada nam nije ni do čega, kada smo mrzovoljni, plačljivi, nezadovoljni, nervozni… pa takvih dana ima kod svih nas, a kod mene, ne pitaj. Ubeđena sam da su Dudo, kod tebe, mene i sličnih nama krive i godine, ali kada pomislim na svoje unuke, odmah mi bude bolje. Videćeš, osetićeš uskoro i ti tu radost i zadovoljstvo, pa nećeš imati toliko vremena da „razgovaraš“ sa svojim suflerom. Ja sam sinoć po onom tmurnom i kišovitom danu bila kod svoja dva anđela i kada se vratila kući, razvedrilo se, prestala kiša a i ja se oraspoložila. Pozdrav!

  4. *zORICE, verujem da će biti sve drugačije kada stigne mališan, sada je frka oko preseljenja, odredjivanja dana porodjaja i svašta još nešto. Opšta je gungula, ali, najvažnije je da smo svi zdravi i dobro, a i sunce si sinulo, pa izgleda sve mnogo lepše! 🙂

  5. Dudo, oduševio me tekst, fenomenalan je, iako je glavni lik u njemu takav jedan gnjavež!
    Moj savet ti je da ga umlatiš odmah, jer sa njim nema puno razgovora, ne sluša i ne trudi se da razume 🙂
    Osmeh je u tebi i čeka! Drago mi je za mace, ala će unuk da ih vuče za repiće 🙂 Ja imam u komšiluku jednog dečaka koji po ceo dan nosa mače… Presladak je 🙂

  6. *Hvala ti Breskvice, kako se bliži porodjaj, tako sam i sve veselija ali i zabrinutija, što naravno ne pokazujem detetu, ali, ona je jako uplašena, pa me onda razljuti što je takva kukavica. Stalno je sokolimo svi u kući a i doktor.
    Onaj davež ćuti, od kako je sunčano i toplo. Ne prija mu ovo, što meni prija! 😀
    Hvala ti na komplimentu. 😀

Оставите одговор

