PROSLAVISMO!

Okupila se familija, tradicionalno, kod mojih u Ribnjaku. Vreme nam nije bilo baš naklonjeno, ali smo ipak uspeli da uhvatimo i koji zrak sunca.

Na stolu „ikebana“: od cveća, sveća, salveta, podmetača, sve u duhu Uskrsa, do farbanih jaja, uskršnje pogače (moja malenkost se igrala) šunke, mladog luka, paradajza, kulena, sira, rena, rakijice, naravno, za nazdravljanje. Omladina je, tradicionalno, pila kolu, da laške svare sve ovo što smo im spremili. moja starija, moja sestra, ja, trudnica

Krkanjac je obavljen, uspešno i slasno, uz obavezno tucanje jajima. Prvi krug, ja pobedila i smazala pobednika. Drugi krug, ja pobedila i smazala pobednika, a u trećem krugu, nisam smazala protivnika, već sam ga vratila u korpu. To mi se nikada nije desilo.

Onda kafica na dvorištu, na malo sunca koje se pojavilo.

Pa, onda torte!!! 😀 Dve voćne!

U medjuvremenu se pekla jagnjetina uz dodatak mladih krompirića, zelene salate i obavezne jagnjeće kisele čorbe.

Pravila sam i rolatiće punjene kobasicom i sirom, od svinjskog filea.

Ja seckam rolatiće

Sve je bilo predivno. I dalje je dobro raspoloženje u sobi.Svi pričaju u glas, smeju se. Baš je bilo veselo i pored prepunih stomaka. Zeka je najmladjem članu naše familije doneo neke poklončiće, što je mališu obradovalo, a i nas. početak ručka, uz jagnjeću čorbicu

 No, sve u svemu, divno proveden dan u krugu porodice. Nadam se da je i vaš dan bio takav.

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

20 thoughts on “PROSLAVISMO!”

  1. Možda je dobro što nemamo više ovakvih dana, jer bi smo, skoro sam siguran, nabacili desetak i kusur kilograma viška 🙂 Medjutim, ono što me istovremeni tišti i raduje, jeste činjenica da ćemo se vraćati na ovaj (hranjivi, ili hranljivi) tekst, kada budemo bili švorc, ili kada se budemo odlučili na nedelju nejedenja 😉 Dudice draga, do sledećeg Vaskrsa, šaljem ti (a i drugima) lepe pozdrave!

  2. *Stevo, sigurno si u pravu. Ovako se ne hranimo inače, mi u kući. Kod nas je zastupljena zdrava ishrana (bljak), što zbog trudnice, što zbog zeta koji je na dijeti. U stvari, dobro je došla i meni jer sam malo skinula kilice.
    Puno pozdrava i tebi Stevo iz kišnog Novog Sada. 🙂

  3. o kako divno izgleda pogača, draga Dudo recept davaj 🙂
    i mi smo, kao i vi, vikend proveli u prežderavanju, danas je bio neradni dan, pa je ovo bio i mini odmor, sutra na posao i na dijetu 🙂

  4. Sve je lepo i šareno, baš onako u stilu Uskrsa, vidim da ste vesele, tako sa čašama u rukama, e pa, jednom se u godini slavi Uskrs, pa i neka se pretera u jeću i piću. A, što se pogače tiče, lepa je, videla sam takve i slične na jednom ruskom sajtu i oduševila sam se. Svako dobro!

Оставите одговор

