HRISTOS VOSKRESE!

Dragi moji prijatelji, želim vam da lepo dočekate Hristovo voskrsnuće i proslavite ga sa članovima svoje porodice!

Dobro zdravlje, sreću i blagostanje, želim vam od srca!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 мишљења на “HRISTOS VOSKRESE!”

  1. *Labilno, leba ti, ja kao ne znam, al’ sam ‘tela PRVA da vam čestitam, jer u nedelju neću biti kod kuće. Idem na Uskršnji uranak kod sestre i zeta, tradicionalno. Biće fotki, ako ne bude kiše! Možeš videti i od prošle godine! 🙂

  2. Dudo, neka su ti sretni Uskršnji praznici da ih provedeš sa svojim najmilijima i da se dugo, dugo radujete jedno drugome i novom biću koje će uskoro stići…
    Hristos vaskrese… vaistinu…

  3. Dudo, želim tebi i tvojoj porodici Srećan Uskrs, neka vas praqti sreća i blagostanje a ti se lepo provedi u gostima. PS. Ja već dve nedelje „rintam“ po stanu, renoviram kupatilo, pa evo konačno završih. Pozdrav iz kišovitog Požarevca!

  4. Dudice, evo u zadnji čas stigoh da te pozdravim i poželim ti srećan Uskrs, veselo i šareno proleće i plodnu i rodnu celu godinu! Kao večito dete uvek sam volela zeke, piliće i šarenilo Uskrsa 🙂 Drago mi je da je ovako lepo na tvom blogu!

Оставите одговор

