ZAŠTO ZEKA DONOSI JAJA?

Odgovor na ovo pitanje, pronašla sam u magazinu ONA, koji je izašao 20. marta.

Kaže ovako:

Germanska boginja proleća, Ostera, jedne godine je zakasnila. Kad je shvatila koliko dugo hara zima, veoma se postidela. Naišavši na malenu pticu, čija su se krila smrzla, Ostera ju je pretvorila u krznenog zeku i darovala je takvom brzinom, da nijedna životinja ne može da je sustigne. A da ne zaboravi svoju prošlost, ostavila je zeki mogućnost da nosi čarobna jaja duginih boja i čokoladna jaja, ali samo jednog dana u godini – za Uskrs, kada mora da ih pokloni deci.

I ja, ovako matora, uvek sam se pitala otkud zeka u celoj priči oko Uskrsa. Ovo sve mi ima smisla, jer, volim da mislim da sam još uvek dete.

SREĆAN USKRS , DRAGI MOJI PRIJATELJI.

Želim vam svima da ga lepo proslavite, sa svojom porodicom, u zdrav lju i veselju! 😀

Ljubim vas sve!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

33 thoughts on “ZAŠTO ZEKA DONOSI JAJA?”

  1. Znači tako je nastao misteriozni Uskršnji zeka 😆 Pridružujem se Dudinim čestitkama svim vernicima koji slave Uskrs. Dudo jesi li spremila jaja za farbanje??? Mene svaki Uskrs podseti na 90’te i ono čuveno „KASANDRA NA JAJA! KASANDRA NA JAJAAAA!! :mrgreen:
    dok je ta serija “ Kasandra“ bila aktuelna 😆

  2. Nenade, toliko me nervira to farbanje jaja, ne mogu ti opisati. Znaš koliko godina to već radim. Deca velika, valjda sam sada u nekom „leru“, dok mi unuk ne poraste, pa ću valjda onda dobiti volju i želju. Ne sećam se te „akcije“ Kasandra na jaja! 😀 😀 😀

  3. *Milina, ti si umetnica pa ti to verovatno i ne pada toliko teško. U celoj priči sa jajima, najviše me nervira to pucanje jaja tokom kuvanja. Isprobavala sam raznorazne recepte, no, ista priča, pa mi to sve zgadilo. Farbanje, ko farbanje, nije ništa.
    Srećno i lepo se provedite! 🙂

  4. *Hej, Ivaneeeee, uvek ti se obradujem, znaš? Da, slatka je pričica, a i ja tebi želim da se lepo provedeš, pobediš u „tuci“ sa jajima i naklopaš šunkice i svega po redu! Pozdrav i javi se po nekad! 🙂

  5. Ja sam cula za to krdo, ali ne da je ugrozeno. Ustvari, culasam da ih je 5 uginulo od napada vukova. Treba ih zastititi. Predlazem da im se obezbedi jedan veci predeo u kom bi se mogli umnoziti. Taj deo mogao bi biti ogradjen i dobro cuvan. Ova zemlja, tj. SRBIJA, moze biti najjaca i najbolja drzava u Evropi samo kada bi imali dobre vladare, precadnike, ali to narod neshvata. SRBIJA ima i beloglavog orla kojih ima samo 5 u svetu i svi su u Srbiji, i Covecju ribicu koja zivi samo u Resavskoj pecinji, i praistorijsku pticu u vojvodini koja je cak iz doba dinosaurusa. Zivot cine male stvari koje vreti ocuvati i spasirti. POMOZITE IM!!!!!!!!!!!!

  6. Ti konji za koje niste culi nalazi se u Srbiji. Ugrozeno je jer su nase vlasti nesposobne da im pomognu, a vecina nije ni cula za njih. Treba im pomoc, a ja nemogu nista da ucinim. Greota. Malo ima drzava koje poseduju divlje krdo, ali mi imamo, medjutim nismo sposobni da ih odrzimo u nasoj drzavi.
    POMOZITE IM MOLIM VAS. Uputite pismo odgovornima za to.

  7. Ja sam neko kome je zaista STALO DO ŽIVOTINJA. Moram se raspitati malo više pa da vidimo kako da im pomognemo. Verujem da lovočuvari predela u Srbiji, gde se nalazi to krdo, obezbedjuju hranu tim predivnim životinjama.
    Potrudiću se, veruj mi, da nešto organizujemo! 😀

Оставите одговор

