TUGA U NOVOM SADU

Ko bi pomislio da će noćni provod u diskoteci koštati života šestoro dece. Kažem dece, jer oni to zaista jesu bili. Pred njima,  dug i lep put, prekinut nečijom nepažnjom.

Tuga u Novom Sadu, tuga u celoj Srbiji. O tugi u njihovim domovima… strašno, strašno!

Nećemo vas nikada zaboraviti, to je sigurno!

Deco, neka vas andjeli čuvaju jer vi to jeste zaslužili svojom nevinošću, mladošću i dobrotom.

Slava im!

 

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

19 мишљења на “TUGA U NOVOM SADU”

  1. Čitam Dudo na vestima i zaista… tuga… pregolema… šta drugo reći

    (Radio sam u kuglani i znam šta je PP zaštita i kakve su preventive, tako da sam još više ogorčen)

  2. Tragedija…
    I čini se, da nas ovakvo nešto uvek,kao iznenadi i prene iz totalne apatije i amnezije.
    I bude tako par dana a onda sve po starom ili još gore, po novom- još gorem.
    Novcu i profitu se više niko ne može i neće suprotstaviti.
    Sve je na prodaju.I ova nesrećna mladež je životom platila nečiju pohlepu.
    I zašto nije proglašen dan žalosti u Srbiji?
    Žao mi je…

  3. *Hvala vam svima što saučestvujete u bolu sa celom nacijom.
    Hvala TamoiOvde na poseti i, pravo da ti kažem, žao je i meni zato što nije proglašena žalost u celoj Srbiji. Ova deca to zaslužuju. Da se desilo nekom političaru, već bi bila žalila cela država. Treba da pogine petnaestoro mladih u provodu, da bi država preduzela neke korake.
    Kako ovo sve objasniti roditeljima, braći i sestrama, da je zakazao ljudski faktor i da nešto „smrdi“ u našem zakonodavstvu i nadalje? Kako?
    Njihovu decu više niko neće vratiti.
    Strahota jedna, ne mogu da dodjem k sebi. A neke od njih su znala i moja deca. Užasnuti su. I svako od nas je mogao imati dete baš tada u tom lokalu bez dozvole za rad i bez potrebnih odobrenja o PP zaštiti!
    Uh, muka mi je i tužna sam!

  4. Ovakve i slične tragedije, gde posebno izgube život mladi, onako nedužni, uvek me duboko potresu, ma gde se to dogodilo i ma čija su to deca. Država mora više da povede računa o bezbednosti dece na takvim mestima, treba biti rigorozna i zatvarati sve diskoteke i slična mesta gde se zbog nepoštovanja bezbednosti rizikuju nečiji životi. Žao mi je dece i neka njihove duše idu u raj i neka počivaju u miru…

  5. *Najtužnije od svega je što se prepucavaju ko je kriv i zašto su radili bez protivpožarne zaštite! U ovoj situaciji, čini mi se, to nije ni bitno, jer decu niko vratiti neće. Ako je ovo pouka, neka bude poslednja i nikada više da se ne ponovi!

  6. Dudo, na Tvoj komentar na mom blogu:
    „Miro, nisam mogla na tvoj blog onda kada sam bila izazvana, a sada nešto ne mogu, ali hoću, sigurno, samo da me prodje tuga.“
    mogu samo da kažem/napišem:
    Dudo, i nemoj, stvarno nije vreme za igru kad ima tako mnogo nesreće oko nas.

Оставите одговор

