MAMOGRAFIJA

(Nemoj da neko pomisli da su ovo moje grudi. Pa, valjda mogu i ja malo da maštam!!!)

Elem, posle silnih meseci zavlačenja, da ne kažem laganja, kako ću ići da snimim, tj. mamografišem grudi, odradila sam to, prošle nedelje, tačnije u srIdu.

Ko god bude čitao ovaj post, a nije bio na mamografiji, MORAM da objasnim da je pregled vrlo bolan. No, traje kratko. Zamislite kakav je osećaj kada vam neko stisne dojku izmedju dve ploče, pa onda još stiiiiisne, pa onda klikne i gotovo. I tako, obe dojke po dva puta.

Rezultat je sledeći: bla, bla, bla, bla, na kraju piše:

BI RADS 2 (benigne promene).

To znači da su MOJE GRUDI OK.

Sve što nije maligno je benigno, sem, ako mi se posle ovih „mengela“ nešto drastično ne promeni u nalazu. Nadam se da neće.

Izvinjavam se svima koje sam obmanjivala mesecima!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

23 мишљења на “MAMOGRAFIJA”

  1. Drago mi je što je sve OK i što više nisi opterećena da li su tvoje grudi OK! Ja sam radila mamografiju u Bgd. pre puuuno godina, imala sam neke benigne promene na obe dojke (nešto poput mastitisa) i tražila sam da mi operišu i hvala bogu bilo je sve OK. Iskreno mene nije bolelo prilikom snimanja.

Оставите одговор

