NIKO ME NIJE PITAO, ali…

moram da ispljunem iz sebe, inače ću pući, a verujem i vi.

Na mom blogu se ne piše o političkim partijama, primetili ste. Ne navijam ni za koga, ali mi GENERALNO, svi zajedno, izazivaju užasan osećaj mučnine i gadjenja.

I samo čekam momenat, kada ću završiti kao ova devojka na slici, s tim, što ja baš ne bih grlila wc šolju, već bih to uradila civilizovanije.

Elem, svo to q-rčenje, na svim tv kanalima, kad god prebaciš na neki program, vidiš dobro poznate face kako obećavaju, obećavaju, obećavaju, slikaju se sa kravama, kao da ih to baš, baš interesuje, slikaju se na njivama, ispred sagradjenih mostova, zgrada, puteva, i da više ne gnjavim, ali nikako da se fotkaju ispred onoga što su obećali u prethodnoj predizbornoj kampanji a nisu ispunili. Poj’o vuk magarca.

Znači, cilj je samo srati mulcima, kao što smo mi, misleći da ćemo nasesti na sva njihova obećanja.

Žao mi je ako sam nekoga od vas uvredila, tj. stranku kojoj pripadate, ali, zaista, trenutno, ne postoji AMA BAŠ NIKO za koga bih glasala.

Lako bih izabrala kandidata kada bi se birao po lepoti i zgodnoći. To bi sigurno bio Džordž Kluni, kada bi se kandidovao.

Nismo još jedino imali u ponudi neku žeMsku osobu da bude predsednik države, neku „čeličnu ledi“ da pokaže „glavonjama“ kako se vodi zemlja. Mislim da to ne bi bila loša ideja. Probali smo svašta, pa što ne bi i to.

Pitam se samo kako izdržati još mesec i po dana slušajući sva ta lažna obećanja. Pa ko je hteo, mogao je da uradi ono što obećava, zar ne?

E, a da mene pitaju, za promenu, ne bih dala, od momenta donošenja odluke o izborima, NI JEDNOJ STRANCI DA PISNE, niti da se iko slika ni za novine ni za tv. Pa da vidimo, da glasa narod, po sećanju i po delima. Jebem li ga, ali, niko mene ništa ne pita, pa ću tako i glasati.

Eto, tako ja mislim, a vi?

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

38 thoughts on “NIKO ME NIJE PITAO, ali…”

  1. *Labilna, moram da gledam Turke. Znaš da to rade peMzioneri. Mogu kako hoću dok ne dobijem unuče, a onda kad se ono rodi, teško meni. 😉
    E, dobra ti je ideja da se dopišeš na spisak, bar će znati ONI TAMO, ko je glasao za tebe! 😉
    A ako i ja dopišem tvoje ime, možda ih zbunimo! 😀

  2. Dudice draga, nema frke! Ovih dana ima da se raspitam za ovog Klunija 😀 Ti se dotle odmaraj, i ne beri brige! Odma’ ti dojavim 😉 Inače, manje gledanja u teve, više šetnji pored Dunava 🙂

  3. Dudo, najgore je što se ne vidi izlaz… ajde, preživećemo i ova njihova sranja… ali posle još 4 godine propadanja… to je užasavajuće… to me jaaaaako plaši…

  4. *Alex, preživeli smo i turke i naciste i bombardovanje pa, preživećemo i ovo što nas čeka. Ne mož’ nas baš tako lako utamaniti. Očvrsli smo od silnih nedaća! Ne boj se drug, zajedno smo jači! 🙂

  5. E bre Dudo kao sto ti kazu gore u komentarima ne gledaj TV…jeste politika kurva iako znam za koga cu da glasam, trudim se da ne pricam skoro nikad o politici, jer ima jedno pravilo , o politici i religiji ne pricaj ako neces da ulazis u rasprave vec o seksu i sportu, tako me je bar cale ucio 🙂

  6. *Marko, ja ne gledam politiku na tv, već serije koje volim, ali, u reklamama kojima nas tovare, pojavljuju se političari „prepuni predivnih ideja, skoro bajkovitih“. E, dovoljno je samo da ih vidim da mi se smuči život. Odmah menjam kanale i, kada prodju reklame, vraćam se seriji. Volim da gledam tv, uvek pronadjem nešto što volim i što mi je interesantno.
    Ne pričam o politici, već samo o mukama u koje su nas uvalili političari! O sexu ne pričam sa svakim! 🙂

  7. Izvini Dudo, ali naslov posta ti je „NIKO ME NIJE PITAO, ali…“
    Onda sledi: E, a da mene pitaju…
    Pa: „Jebem li ga, ali, niko mene ništa ne pita…

    p.s.

    6_og maja će te pitati. Razmisli šta ćeš…
    Znam ja šta ti hoćeš da kažeš, razmem sve, ali po onoj staroj :
    „Svaki narod ima vladu kakvu je zaslužio“ – Ja ne vidim drugi način.
    Daleko od toga da nam je dobro.

  8. Evo, javno priznajem da unazad nekoliko godina ne dajem svoj glas nikom, jer je većina njih pokazala šta zna, šta može i šta hoće. A hoće svi da zagrabe za sebe što više, ma neću da se nerviram, čim počne kampanja, još se više razočaram u sve njih, troše se pare a narod grca od nemaštine. Sve je to, draga moja „isto sranje, a drugo pakovanje“, samo se čudim kako naš narod još uvek može da im veruje!?

  9. *Provincijalac, dobro mi došao!

    NIKO ME NIJE PITAO odnosilo se na reklamiranje svih mogućih stranaka na tv, odnosno, tovarenje naroda strankama koje su prisutne na našoj političkoj „sceni“. Šta ima da nam „sviraju“ sada novo, kao da mi ne znamo šta koja od njih radi, šta je radila ili šta će uraditi. Svi obećavaju kule i gradove. Ma, siti smo toga, zaista. Činjenica je da su ubili sve ono što je valjalo, da nema više srednje klase, da je sve više naroda koji ronda po kontejnerima, hrani se u narodnim kuhinjama, a koliko je onih koji danima ništa ne jedu zato što ih je sramota da urade ono što sam već nabrojala.
    Da, 6. maja će pitati sve nas i treba još dobro razmisliti, a da li ćemo dobiti vladu koju zaslužujemo, to je već znak pitanja. Znam da nije dobro ne glasati, ali, za koga glasati, pitanje je koje sigurno muči mnoge.

    Hvala ti što si se javio, ali, izgleda da si srž mog posta propustio. 🙂

  10. *Zorice, ja sam uvek bila savesna i uticala na svoju decu da moraju izaći na glasanje. Za koće će ko glasati, njegova je stvar. Treba potrošiti glasački listić, to znam.
    U pravu si za ono „pakovanje“. Svesni smo mi svega i sve ih jako dobro poznajemo. Ne znam ni sama, znam samo da mi nije DOBRO kada ih vidim u onim obećavajućim pozama, opušteni, nasmejani, kako se rukuju sa narodom, i, ma… bljak! 🙂 Kako njih nije više sramota od tog istog naroda. 🙂

  11. @ Dudo, ako osnivas partiju „Obozavateljke za Dzordzija“ – zovi :D. O’ma’ cu se uclanim :lol:.

    Ostale promocije u medijima ne gledam i stvarno ne mogu da gledam. Standove ovih ili onih bukvalno zaobilazim u sirokom luku. Kucaju i na vrata. Otvorim, ali nemam komentara.

    Nekad sam verovala u promene na bolje. Odavno vec ne verujem, a da slusam price koje nisu cak ni bajke (bajke volim i nisu za ovakvo poredjenje) – ne mogu…

    Ali za Dzordzija mozes da racunas na mene. Dacu mu i 100 glasova ako treba. Ali za praaavog Dzordzija :lol:.

  12. *Tatjana, kad bi samo Džordži želeo da se kandiduje, imao bi najviše glasova, sigurna sam.
    Juče, znači, nedelja, u pola 4 popodne, zvoni neko, a ja već najarcana od lupe komšija u stanu do moga, djipila iz kreveta i krenula da mu udaram po zidu, kad mi uleteše anketari. Mož’ da zamisliš MEDVEDA iz mene: Ma, kakvi anketari, da li ste vi normalni, kako vas nije sramota da u ovo vreme zvonite ljudima na vrata. Žibe tama da vas ne vidim!!! I onda sam, uletela ponovo u krevet, sa drhtavim stomakom. Pa, zamisli ti molim te!
    DŽORDJ KLUNI ZA PREDSEDNIKA!!! 😀

  13. *Ma jok Branko, ima ih još, nego mi je on pao na pamet, prvi!
    Ja sam obožavala Roberta Redforda, kada je bio mladji, naravno i pristala bih na NEPRISTOJNU PONUDU, odmah, da me je ON pitao tada! 😀 😀 😀
    Super mi je faca i Kolin Farel, Bred Pit, pre nego što je upoznao Andju, i… ne mogu da se setim svih imena. Prošlogodišnji dobitnik oskara, evo, stao mi mozak, Englez… no, nema veze. 🙂

  14. I ja tako mislim… A što kaže Provincijalac, pitaće nas o Djurdjevdanu. Tad, pa ko zna kad posle. Apsurd, mi samo tog jednog dana vrlo ograničeno i veoma delimično (mikronski malo) odlučujemo o njihovim sudbinama. A oni onda neprestano odlučuju o našim.
    Hm…
    Odo’ i ja do šolje…

  15. *Dobro ti meni došao Oblogovani!
    Ima nas tu dosta istomišljenika. Istina je sve što si rekao. Muka mi je i stalno mi daljinac u ruci i kad vidim FACE kako obećavaju kule i gradove, meni se odmah diže… mislim, sadržaj želuca! Uf, valjda će nam biti bolje, jednog dana, majku mu! 😕

  16. Dudić,

    sve te razumem, iako sam se tek pre 5 dana vratila u zemlju, a tv sam uspela da vidim na celih pola sata!! od tih pola sata 25 minuta sam izbegavala političku propagandu, ali.. teško izvodljivo ako se vrte domaći kanali… javljam se da na glasanju i ja dopišem Labilnu, pa nek se misle! !:)

  17. *Labilna, ti KAD pobediš, a hoćeš, sto posto, nećeš nas se više ni sećati, tako da nećemo ni moći da tražimo išta od tebe! 😉
    Znaš kako VI svi, kada se dočepate fotelja, zaboravite obične stolice! 😀

  18. *Ok, dogovoreno, LaBiLnU za preCednika. Obećava, obećava, obećava, kao onaj što šeta po štalama, onaj što moli da mu narod pomogne, onaj što te hoće, te neće u evropsku uniju, onaj što obećava BOLJI ŽIVOT i nestranačko zapošljavanje!
    Ajd, DRŽIMO te za reč, imamo i crno na belom! 🙂

Оставите одговор

