MLADENCI

nargilaMoji mladenci su danas proslavili praznik Mladence. Nisu ni sami znali šta da rade za taj dan. Odlučili su da sa kumovima izadju negde, medjutim ovi su sprečeni, tako da od slavlja neće biti ništa.

No, moja starija ćerka i ja smo rešile da ih iznenadimo,  poklonima. Prolazeći kroz grad, videla sam da se otvorila nova prodavnica sa raznoraznim „pušačkim“ spravama. Jedina, koja je mene zainteresovala je nargila, koju je moja ćerka letos, u Egiptu, skoro svako veče pušila. Jedini ukus koji je probala je bio od jabuke.

I, učini mi se kao fantastičan poklon, najpre, neobičan a znala sam da će ih i obradovati. Izabrala sam ukus lubenice, kupila i sve ostalo što ide uz nju.

Pored nargile, poručila sam i tortu Japanski vetar, da im napravi ista poslastičarnica u kojoj je pravljena i mladenačka torta i moja (isti japanac), ali, koju skoro da niko nije ni probao, jer je bilo i pametnijeg posla u svatovima.

Isporuka torta je bila tačno za vreme ručka, tako da smo ih nas dve prvo iznenadile tortom, a posle ručka smo im rekle da se opuste na ležaju, da im stiže drugi deo poklona. Bili su jako iznenadjeni, jer smo sve jako čuvale u tajnosti.

Zatvorile smo se u sobu i namontirale sve onako kako su mi objasnile devojke u radnji. Ugalj nešto nije hteo baš da se upali, ali, kada se primio, bogami, taj mali briket je trajao sat vremena. Sat vremena pušenja.

I onda smo, nas dve, zajedničkim snagama, unele nargilu u sobu i rekle mladencima da mogu da otvore oči. Iznenadjenje je bilo fantastično. Osmesi od uva do uva. Odmah je krenulo ćumbanje. Svi u krug, svako sa svojoj duvaljkom. Zamirisala je soba na lubenicu. Procenat nikotina u ovom „čaju“ je 0,5%. To je jako malo, a lepo miriši.

U času kada smo stavljale nargilu na sto, Mima je viknula: kevi, evo ide ona pesma na tv, što je bila hit letos u Egiptu, kada smo ležale na bazenu! Nisam mogla da verujem! Zaista, koja podudarnost.

Tako smo se mi sladili japancem  i ćumbali nargilu.

Znam, bilo je i pametnijih stvari da se kupi mladom bračnom paru, ali, ovoga se, sigurna sam, niko ne bi setio.

Nargila lepo izgleda. U prodavnici su mi rekli da ih  mnogi uzimaju i radi ukrasa. Ima ih u raznim bojama, no, meni se dopala baš ova.

Uživajte i vi u izgledu!

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

27 thoughts on “MLADENCI”

  1. Srećni mladenci! A, poklon od vas dve je zaista originalan i niko se naravno, ne bi setio toga. Samo nisi ih slikala kako „puše, tj. duvaju“, a možda si i ti probala kakav je ukus pa nam dočaraj, sem da miriše na lubenice…

  2. *Hvala ti Zorice! Naravno da sam vukla, jer, da bi se briket uglja upalio, treba da se „vuče“ na pipu. I onda je nargila spremna. Neobičnog je ukusa, ima tu malo i duvana, ali, za pravo čudo, ne smeta on, već miriši lubenica.
    Nisam ih slikala zato što su bili opušteni i najedeni posle ručka, što bi oni rekli, bezprizorni! 😉

  3. He,he, Dudo ti si prava moderna mama koja baš zna da izabere poklon!!! Moja bi mama kupila komplet šerpi 🙂 🙂 🙂 Verujem da su se iznenadili, lepo te je imati u porodici tako šašavo originalnu

  4. Nargila i torta-zaista originalno Dudo sa tvoje strane 😉 Čista 10 za originalnost i dosetljivost.Neka je MLADENCIMA SA SREĆOM! Zaista su srećni,što imaju takvu majku,taštu a sutra i babu pored sebe. 😀

  5. kod nas preko Drine praznik Mladenci se ne slave i prvi put sam čula za taj običaj prije nekoliko godina.
    Lijep običaj, a poklon originalan 🙂

  6. *Dollybel, i ja znam za ovaj praznik od pre nekoliko godina. Ni ovde se baš ne slavi, ali, ja se setila pa obradovala mladence.
    A što se tiče komentara, izgleda da svi moramo da prodjemo kroz tu krizu. Ni ja nisam mogla kod Labilne i Marka, jedno mesec dana. Eto, prošlo je i to, pa će i tebi i Stevi, uskoro. 🙂

Оставите одговор

