DIVNI DANI

Jeste, svi smo jedva dočekali proleće, ali ne ovako na BUM. Nešto više od mesec dana smo imali temperaturu – 27, dok je ovih dana toliko, ali u plusu.

Volim što je tako, ali mi mentalno ne prija. Vrti mi se u glavi, spopadaju me besovi do ludila, mada, nema razloga za to. Verovatno su i neke planete krive (bar tako kaže Zelena).

Pojavio se i prvi maslačak u našem dvorištu, a ja sam, za početak proleća, posadila malo primula u saksije, čisto da vidim kako će se „snaći“ u njima.

Ostavila sam mesta za neko novo cveće, koje će se tek pojaviti na pijacama. To će sigurno biti vinka, koja me je oduševila prošlog leta. Cvetala je kao luda i vrlo je zahvalna za saksije.

Terasu sam spremila, tako da već može da se uživa na njoj.

Juče su moji, budući roditelji, bili u Segedinu u nabavci garderobe za budućeg člana naše porodice.

Stvarčice su toliko  slatke, da samo sedim i gledam ih.

Moguće je da ću nekog od vas smarati zbog bebe, ali, jednostavno, ne mogu da odolim.

Naravno, stigli su i peškiri, posteljina, džakčić za spavanje, razne flašice, cucle, varalice portikle i još ohohoj svega, a krevetić i kolica, uskoro.

Sve je to divno i priprema nas polako za rodjenje bebčeta. Neka mu je sa srećom, uz sve nas! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

25 thoughts on “DIVNI DANI”

  1. Ovo vreme se Dudo zaletelo,pa kao da se proleće preskače,i opa idemo direktno na leto 😀 Neka je BEBAC nama zdrav i živ,a mami i tati obavezno poruči da se naspavaju doj još mogu,jer kad počnu noćna buđenja,grčići i zubići da rastu,spavanja nema :mrgreen: Ja to iz iskustva 😀

  2. Kako to može da smara?! 🙂 Preslatko! Ja sam užaaaaasno nestrpljiva!
    A vreme i kod nas letnje, ne mogu sa shvatim da iz zimske jakne treba da uđem u kratke rukave, pa se svaki dan skuvam ko prase. 😛

  3. *Nenade, prija ovo sunce i povetarac, no, šokira nam organizam. A budući roditelji ne mogu ni da sanjaju šta ih sve čeka. No, sve to prodje za čas, a ima nas koji će im olakšati taj prvi period. 😀 Hvala ti na lepoj želji! 😀

  4. *Sanja, ništa mi ne govori o nestrpljenju, no, znam, za čas će to, pa sve mislim, nećemo stići sve da spremimo!
    Vrućina nas je sve zatekla. Takodje sam skuvana jer ne mogu da shvatim da je zaista vrućina! 🙂

  5. Je l’ vi to otvarate butik bebi opreme? 😀 Ako, ako… trebaće sve to, šalim se. A što se vremena tiče… ja sam napokon srećna. Još da skoči jedno 10 stepeni i onda sam na konju 🙂

  6. *Labilna, butik ćemo otvoriti kada beba iznosi se te stvari!!! 😀
    Vreme je divno, prija toplo i meni, ali je naglo, pa moja „menta“ to sve ne može da primi! No,navići ću se, jer, i ja volim leto, najviše na svetu! 🙂

  7. *Zelenka, baš tako. Prija mi, ali sam nešto nespremna i psi’ički i garderobno za ove vrućine. Od sutra i zaista proleće, pa se moramo opremiti prolećno!

    A bebac će biti obučen „tip-top! Ljubi ga baka! 🙂

  8. *Stevo, uspelo je sa ove adrese. Hvala ti puno, za sada smo svi zajedno, ali, uskoro se sele u svoj stan. Ovde bar uživam u bebećim stvarima i gladam kako raste unuk u stomaku moje ćerke! 🙂

  9. Stvarno divno citati , tvoje divne dane 🙂 bas su pozitivni …i samo nas ti azuriraj da budemo u toku 🙂 tvoj pogled na zivot je bar meni a verujem i drugima dragocen 🙂

  10. *Da znaš da jeste! Ja uvek, kada sam u prilici, i dok mi ćerka nije bila trudna, uvek odem na bebeće stvari i uživam. Sva se raspilavim. Jako je sve slatko i malecko. Pošto je veliki bebiron u najavi, nadamo se da će uspeti da se smesti i u ove najmanje stvarčice! 🙂

Оставите одговор

