SAVRŠENSTVO, BEZ MANE!!!

Nedelju dana pre svadbe, odosmo nas troje u Beograd po mladoženjino odelo i još neke sitnice. Prvo u Sava centar a posle njega u Ušće. On je morao da se nadje sa prijateljem a ćerka i ja smo „pajale“ po prodavnicama. Umorne, rešismo da se malo okrepimo kaficom i kolačićem.

Odabrasmo kafić u kome je bilo predivnih kolača. Stajala sam ispred vitrine i za oko mi zapne ovaj:

Pridje mi konobar i počne mi priču o tom kolaču i reče mi da je to njegov omiljeni. Poručih ga.

Sam izgled je obećavao mnogo.

Ta divna, sjajna mlečno čokoladna glazura i seckani lešnici okolo, mmmmm, izazivali si kod mene neobično strpljenje i glad za njim. Zove se Home Roche.

Kada ga je konačno doneo konobar, uzela sam viljuškicu i počela da ga gustiram.

Mek, sočan, kremast, ne mogu da vam opišem koji je ukus, tačno. Kao kornet, kao parfe, ali, sa još nekim dodacima.

Samo sam žmurila i polako ga gustirala. Bilo mi je žao što nestaje iz mog tanjira.

Trudila sam se da zapamtim njegovo ime, a ćerka ga je i slikala mobilnim telefonom, za svaki slučaj.

Juče su moja deca ponovo bila u Ušću i donela mi ovo savršenstvo, bez mane!

Opet sam uživala sa istom strašću!

Morala sam da podelim sa vama ovaj užitak.

Uz kolač smo dobili i „meni“ sa svim tortama i kolačima koje pravi ta radionica Home Made, compani. Njihova adresa je www.hmc.rs ako budete želeli da poručite neki od njihovih specijaliteta.

Home Roche ima sledeći sastav: čoko kora oplemenjena kremom od kafe i lešnika, spojena kremom sa ukusom šampanjca.

Mislim da vam sastav dovoljno govori! Nije jeftin, ali, verujte mi na reč, vredi, SVAKI POTROŠENI DINAR!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puno HOME ROCHE POZDRAVA OD MENE! 😀

Аутор: dudaelixir

Čitaj blog, pa ćeš saznati sve o meni!

17 thoughts on “SAVRŠENSTVO, BEZ MANE!!!”

      1. Marta, vidi na njihovom sajtu. Možda ima nekih podataka. Ima i u Novom Sadu, isti takav u poslastičarnici, kafeu na uglu Miletićeve i Zmaj Jovine. Ne mogu da se setim kako se zove! Ako si blizu, udji, prepoznaćeš ga! Pozdrav! 😀

Оставите одговор

